Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi allemaal
na 2 positieve testen nu officieel 4 dagen “overtijd”!!
volgens internet uitgerekend 27 augustus 2018!!
het wordt ons eerste kindje en op 15 januari hebben we het eerste gesprek met de verloskundige! Super spannend.
ik heb voor alsnog nergens last van, hopen dat het zo blijft dan kan ik er volop van genieten!!
Gefeliciteerd allemaal!
Ik weet sinds dinsdag dat ik zwanger ben. Ik heb twee testen gedaan. En duidelijk een streepje bij beide.
Mijn vriend en ik waren er eigenlijk nog niet mee bezig, aangezien ik nog op school zit. Maar we zijn super blij!! Fingers crossed dat alles goed gaat.
Volgens mijn berekening ben ik 26 augustus uitgerekend.
Mijn vriend zit nog 3 maanden op zee (hij is stuurman). Dit maakt t allemaal wat lastiger voor mij. Zit ook met veel vragen...
Fijn dat ik op dit forum kan zitten met jullie!
Hoi allemaal,
Ik zou hier voorlopig ook graag mee praten omdat ik een Facebookgroep nog iets te riskant vind..
Ook ik ben zwanger en volgens internet uitgerekend op 29 augustus. Afgelopen juni ben ik halverwege de zwangerschap bevallen van onze dochter. Wij zagen dit helaas al heel lang aankomen want ze was erg ziek. We hebben uiteindelijk wat maandjes de tijd genomen om het een plekje te geven en zijn nu gelukkig weer zwanger. We hebben hiervoor wel weer medische hulp gekregen omdat ik pcos heb maar we hebben veel geluk want het was de tweede keer gelijk raak.
Gelukkig ben ik nog niet heel angstig en ben ik best nuchter. De kans dat ons dit een tweede keer overkomt moet toch heel klein zijn.. kwa kwaaltjes had ik vorige keer weinig las en ook deze keer valt het (nog) mee. Af en toe last van geurtjes of eten dat zwaar valt.
Ik hoop deze zwangerschap wel tot een goed einde te kunnen brengen en hier lang met jullie over te kunnen kletsen!
Hoi Hoi
Gefeliciteerd allemaal!
Hier ook 29 augustus de datum. Onze eerste keer zwanger.
Erg spannend en willen het pas in 2018 delen met onze ouders.
Dus ben blij dat ik het hier met jullie kan delen.
Heb woensdag de early test gedaan omdat ik toen net wel of net niet over tijd was. Vrijdag de gewone en gisteren de digitale van clearblue.
Voel me nu 2 dagen echt vol energie, wel last van krampjes en ook vol gevoel op de maag.
Hopelijk kunnen we allemaal genieten van ieders zwangerschap!
Vind het wel echt spannend. Gisteren online aangemeld bij de verloskundige. Die zullen komende week wel bellen om een afspraak te maken.
Fijne kerst in ieder geval gewenst!
Hoi allemaal,
ik ben uitgerekend rond 15-18 april! (Geen idee wanneer precies, want ik heb een cyclus tussen 25 en 28 dagen).
ik ben gelukkig weer zwanger na een miskraam. Ik ben heel blij, maar toch vind ik het spannend. Ik heb 4 januari de echo, spannend! Behalve menstruatiepijn heb ik verder nergens last van.
Hoi allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Ook ik had een maandag een positieve test in handen!! Uitgerekende datum zou 28 augustus zijn.
Dit is mijn 5e zwangerschap. Ik heb 4 dochters en een cadeaudochter.
VVandaag erg onzeker omdat ik ineens minder pijnlijke borsten heb. Aan de andere kant heb ik het idee dat ik wat misselijk begin te worden.