Uitgerekend eind augustus 2018

Van krampjes heb ik juist geen last. Wel van
zijn mijn darmen van slag, maar daar heb ik altijd last van.
Ik vind het inderdaad erg spannend weer. Eigenlijk is mijn persoonlijke ervaring dat het bij iedere zwangerschap spannender wordt. Ik kan niet wachten om een kloppend hartje te zien op de echo. Even weten dat het goed zit.

Van krampjes heb ik juist geen last. Wel van
zijn mijn darmen van slag, maar daar heb ik altijd last van.
Ik vind het inderdaad erg spannend weer. Eigenlijk is mijn persoonlijke ervaring dat het bij iedere zwangerschap spannender wordt. Ik kan niet wachten om een kloppend hartje te zien op de echo. Even weten dat het goed zit.

Hoi allemaal,
Wij hebben afgelopen zaterdag positief getest en zijn (volgens internet berekeningen) op 26 augustus uitgerekend. Heel spannend allemaal, ons eerste kindje.. Zojuist pas dit forum gevonden, fijn om dingen hier te kunnen delen met jullie.
Is er ook een forum-app? Zodat het makkelijker is om te kunnen reageren en je niet steeds naar de website hoeft?

Hallo meiden, 
ik ben voorstander van een fbgroep die besloten is! Miss nu nog niet direct maar ik merk nu al aan mezelf dat ik hier alles behalve actief ben omdat je geen meldingen krijgt.. 
hier hebben we t afgelopen zondag verteld aan de familie dat de 2e opkomst is en de reacties waren erg leuk!
verder voel ik me erg goed, kan alleen niet zoveel eten, ik zit snel vol.. borsten doen wel zeer..

ik heb me aangemeld weer voor moeders voor moeders.. morgen komt de persoon langs om te testen of ik mee kan doen.. van de vorige x weet k nog wel dat ik het op een gegevens moment zat was en dr echt klaar mee was maar je kunt er andere vrouwen mee helpen en jij krijgt als t goed is een mooie zachte omslagdoek(als dat nu nog zo is iig) meer meiden die zich er voor aanmelden?
fijne 2e kerstdag

En iedereen die er bij gekomen is: welkom en gefeliciteerd! Ik hoop dat voor iedereen de zwangerschap goed mag gaan!

Goedemorgen allemaal!
Ook ik ben 28-8 uitgerekend van ons eerste kindje. We hebben afgelopen vrijdag de test gedaan. De afgelopen 3 weken ben ik constant misselijk, sinds gister gaat het gelukkig iets beter... we gaan het onze ouders deze Kerst al wel vertellen. Aan de ene kant misschien snel maar anders komen ze er toch wel achter omdat ik niet drink en niet alles eet... 
Fijne Kerst en fijn zo’n groep! 
Groetjes E
(Oja, waar kun je je naam aanpassen? Kon t bij m’n account niet vinden..) 

Terug
Bovenaan