Uitgerekend eind augustus 2018

Voor iedereen die graag bij een geheime Facebookgroep zou willen.
Stuur even een email naar augustusmamas@hotmail.com
 Met daarbij je naam hoe ik je kan vinden op Facebook, dan voeg ik je toe!
Deze groep is helemaal geheim, niemand kan deze vinden of zien dat je lid bent.

Gefeliciteerd dames! 
Wat leuk om deze berichtjes te lezen. Ook ik zou volgens de berekening op 25 augustus uitgerekend zijn. Vind het best wel spannend omdat de eerste zwangerschap helaas in het begin al fout is gegaan. 
Een facebookgroep klinkt leuk. Alleen vraag ik me af of er totaal geen verwijzing in de naam zit naar een zwangerschap. (Volgensmij kunnen mensen namelijk wel in de groepen kijken die je volgt. En kunnen zij ook de namen van de groep zien, alleen niet in de groep kijken) 
Groetjes

Vrolijke boogschutter, ik zit ook in een fbgroep met mama’s van Mn 1e zwangerschap en die is altijd geheim gebleven en niemand kan tot op heden de groep vinden(vriend heeft ook al een gezocht erop en heeft niets kunnen vinden)

Beste dames,
Ten eerste allemaal gefeliciteerd!
Ik heb woensdag een test gedaan die positief was, omdat ik het niet heel goed kon geloven vandaag nog eentje gedaan. Ik kon het niet heel goed beseffen omdat mijn dochter 8.5 maand is nu. Het is even schrikken dat het zo snel ik, maar zeker gewenst. 
Ik was 3 september gestopt met de pil, met in mijn achterhoofd dat het ook een jaar zou kunnen duren. Bij mijn dochter was ik na twee maanden zwanger. Als het goed is ben ik 31 augustus uitgerekend. Ik weet het niet precies omdat mijn cyclus die 3 maanden niet gelijk was.
Maandag 8 januari heb ik mijn eerate afspraak!
Liefs Marissa

Hallo dames
Ik ben uitgerekend 21 augustus.
Mijn 2e kindje onze 4e hi hi.
Ik heb nl mijn man verloren aan kanker bijna 5 jaar geleden.  Mijn nieuwe vriend heeft 2 dochters 12 en 13. En mijn zoontje is 6.
Ik heb een mailtje gestuurd voor de Facebook hopelijk mag ik erbij hi hi. Lijkt mij leuk!
Mvg Samantha Breederland 

Terug
Bovenaan