Uitgerekend eind augustus 2018

De steekjes en krampjes zijn bij mij vandaag al wat afgezakt, is verder gegaan naar mijn darmen? maakt me iets meer gerust en kan nu een beetje genieten van het hele idee, zal er vast allemaal bij horen?

Ik kom ook meepraten ?
Maandag positieve test, eigen berekende uitgerekende datum is 27-08! Super spannend na 4 miskramen, durf nog niet te hopen dat het deze keer wel goed zal gaan, al voelt het nu wel anders dan de vorige keren. heb al 2 andere kindjes van 5 en 2,5. 
Fijn om hier met elkaar dingen te delen!

Hey, ik had dinsdag een positieve test in mijn handen.
Mijn oudste wordt in maart 3 en ik ben 25 aug uitgerekend. Klets graag mee :)
8 januari een echo gepland. Stiekem toch best wel spannend weer ?

Oooh ik moet dit ook echt even kwijt!!! 
Volgens de berekeningen  ben ik ook uitgerekend op 26 augustus.
 Had van de week al een testje gedaan.
Maar het streepje was zo licht dat ik het nog niet aan durfde om erop te hopen dat het eindelijk mocht wezen.
Dus vanochtend nog een test van het Kruidvat  gedaan en Clearblue digital.
En de streep was echt duidelijker.
En als je dan echt het woord Zwanger  leest op de Clearblue... pfff onwerkelijk. 
 11 januari de eerste echo. Zo nieuwsgierig...
gefeliciteerd he!!

Hoi meiden,
Twee dagen terug een zwangerschapstest gedaan en heel ver weg zag ik een streepje. Vandaag ietsje duidelijker maar het is nog niet heel opvallend. Volgens berekening op internet 28 augustus uitgerekend.
Drie maanden geleden een miskraam gehad, vindt het nu moeilijk om te geloven dat het goed blijft gaan.

Is het niet leuk om een besloten groep op Facebook op te starten voor alle mama's die in augustus uitgerekend zijn??

Groetjes, Daisy

Hoi meiden,
Twee dagen terug een zwangerschapstest gedaan en heel ver weg zag ik een streepje. Vandaag ietsje duidelijker maar het is nog niet heel opvallend. Volgens berekening op internet 28 augustus uitgerekend.
Drie maanden geleden een miskraam gehad, vindt het nu moeilijk om te geloven dat het goed blijft gaan.
 Ik heb al een geweldige dochter van net 4 jaar oud.
Is het niet leuk om een besloten groep op Facebook op te starten voor alle mama's die in augustus uitgerekend zijn??

Groetjes, Daisy

Ik praat graag mee ?,

volgens de berekening zouden we uitgerekend zijn op 27 augustus van ons eerste wondertje. Weet het sinds gisteren een zeer duidelijke streep.
alles voelt nog zo onwerkelijk! 
Ik hoop dat jullie je allemaal goed voelen en dat we met z’n alle kunnen gaan genieten.

liefs

Hoi allemaal,
Wat leuk om te lezen! Ik ben ook zwanger. Volgens de berekening nu op 25 augustus uitgerekend, dus bijna 5 weken. Ik vind het nog erg onwerkelijk, dus ben blij dat ik het hier kan melden. Het is ons eerste kindje. 
Groetjes M 

Terug
Bovenaan