Uitgerekend eind augustus/begin september 2019

Ik heb de naam gewijzigd in joanna ovn Smit! Wat een gedoe haha! Jij hebt pas weer later de echo esvedra! En ik heb nog helemaal niks. Ja ik gok vandaag een knaller van een test. Zit nu te wachten en zie hem steeds donkerder worden! 

Hoi allemaal!gefeliciteerd met jullie zwangerschap!ook ik kan me aansluiten bij jullie,ik heb afgelopen vrijdag me eerste echo gehad . Alles was gelukkig goed Voorwat ze kon zien en hartje klopte?? maar t blijft een spannende tijd ! Ik ben uitgerekend 8-8 ,groetjes

Hey Hey.gefeliciteerd. Ook ik heb gister een positieve test gehad dus begin sept uitgerekend. ?.7 maanden na mijn miskraam nu toch weer zwanger gelukkig ?x

[quote quote=10146963]Hoi allemaal! gefeliciteerd met jullie zwangerschap! ook ik kan me aansluiten bij jullie, ik heb afgelopen vrijdag me eerste echo gehad . Alles was gelukkig goed Voorwat ze kon zien en hartje klopte maar t blijft een spannende tijd ! Ik ben uitgerekend 8-8 , groetjes[/quote]Gefeliciteerd!! Er is ook een topic uitgerekend augustus. Dit zijn allemaal meiden die eind augustus begin september pas zijn uitgerekend. Misschien dat je daar meer aansluiting vindt! 

De groep bestaat en de eersten zijn toegevoegd! ? Als je me toevoegt als vriend op Facebook voeg ik je toe aan de groep! 

Hoi ik was ook op 19 nov voor het laatst ongesteld en had 14 december een positieve test. Eind september een miskraam gehad met 7.5 week dus wel erg onzeker nog. Hele tijd hondsmoe en als ik dan even niks voel meteen bang dat het niet goed zit. Hoop snel op 12 weken te zitten. Verder niet veel symptomen nog. Beetje misselijk maar dat is te doen. 

Terug
Bovenaan