Uitgerekend eind juli 2019

Jaa ik meld me ook! Ik ben ongeveer 28/7 uitgerekend... ik vind het ook erg spannend allemaal, heb vorig jaar een MK gehad met 11 weken. Ik heb diabetes dus ik heb vandaag de diabetes vpk ingelicht en hoor morgen meer! Gynaecoloog heeft de vorige keer aangegeven dat ik nu een extra vroege echo krijg, dus dat is wel heel fijn.

Fijn extra controle pxxx, diabetes en zwangerschappen zijn helaas vaak lastiger! 
Maar met extra controle komt het vast goed! 

Yes! Vandaag eindelijk positief getest. Al een week over tijd en had totaal geen klachten en het was ronde 1 maar wat een verassing!
24 juli uitgerekend nu bijna 5 weekjes dus

@Anneke Ja zo blij!!! Nu hopen dat deze onzekere weken snel voorbij zijn! Morgen voor de zekerheid nog een keer testen en dan maar een verloskundige bellen denk ik zo :)

@Anneke Ja zo blij!!! Nu hopen dat deze onzekere weken snel voorbij zijn! Morgen voor de zekerheid nog een keer testen en dan maar een verloskundige bellen denk ik zo :)

Gefeliciteerd! Ook ik mag me aansluiten bij de club van eind juli 2019. Volgens berekeningen ben ik rond 29 juli uitgerekend. Van de eerste spannend! :)

Terug
Bovenaan