Uitgerekend eind juli 2019

@brandnewmummy en @anneke dank.
Zo onverwachts en elke keer mee geconfronteerd ivm hevige bloedingen.
Ben mega teleurgesteld maar geloof ook dat overal een reden voor is. 
Genieten jullis iig!?

@ marietje hartelijk gefeliciteerd join the club :) 
@ Anneke Nou ik heb dus echt weinig symptomen beetje wagen ziek dus alleen die menstruatie krampen dat herken ik wel! Maar kan ook komen omdat ik borstvoeding geef nog en dat kan de krampen ook veroorzaken heb ik gelezen? 
ik merk dat ik nu echt behoefte heb om te kletsen merk ik met andere vrouwen. Me vriend Is heel lief voor me maar is toch een man. P.s. trouwens gember bolletjes kan goed helpen tegen de misselijkheid! Veel liefs 

@brand New mummy
Ja dat heb ik ook, mannen staan er toch heel anders in! 
symptomen wat ik tot nu toe heb is pijnlijke borsten en heel erg vermoeid! Ik krijg vrijdag verwijzing voor gyn en hoop dan ook gelijk een afspraak te kunnen maken 

@ Pxxx 
Haha ja totaal anders :) en ik ben toch wel degene die er non stop over kan praten de hele tijd en me vriend is gewoon niet zo stuiterend persoon (maar goed ook) dus die denkt van mens doe rustig ook al zegt ie het niet.  Vind het gewoon zo iets magisch om dit weer mee te mogen maken. Een mini mensje die in me groeit. Ik 17 dec voelt echt als maanden wachten haha terwijl ik vanmiddag gebeld heb hahahah! Heb je al een echo afspraak gemaakt?

Haha wat toevallig dat alle mannen zo zijn. 
Mijn vriend is(doet) er ook heel nuchter over en zegt maak je niet druk komt wel goed en vergelijk je niet zo met andere ectect. Misschien is ie er stiekem toch ook heel veel mee bezig. 
Ik wil er ook heel de dag over praten en alles over lezen maar inmiddels ben ik wel uitgelezen denk ik alle Google dingen heb ik zowat gehad (zwangerschap symptomen, 5 weken zwanger, hoe vind innesteling plaats, oorzaken miskraam en ga zo nog maar even door) ?
Ik was vandaag bij mijn moeder en had echt het idee dat er heel groot leugenaar op mn voorhoofd stond, en op het werk kwam er ook ineens een zin van "mocht je ooit zwanger worden" ik denk je moest is weten ?

Misschien moeten we maar blij zijn dat we allemaal niet zoveel symptomen hebben er zijn er genoeg die zo ontzettend ziek zijn.. 

@ brand New mummy 
Oh heel herkenbaar ja! Haha. We hebben het verder nog niet verteld dus kan er ook met niemand anders over praten. Mijn vriend is er ook heel nuchter over. pfoe dan moet je nog even geduld hebben ja, hopelijk vliegt de tijd voor bij! ik sta gelijk onder controle bij de gynaecoloog dus hoor vrijdag meer als ik de verwijzing krijg. Hoop dat ik dan over 2 weken de eerste echo krijg.

@anneke ja dat googlen heb ik ook al gedaan haha! Ja denk dat we er idd beter blij mee kunnen zijn dat we nauwelijks symptomen hebben... maar wat niet is kan nog komen natuurlijk! 
Dit is trouwens mijn 2e zwangerschap, vorig jaar helaas een mk gehad met 11 weken.. ook toen had ik bijna geen symptomen maar mijn moeder had het ook niet toen ze zwanger was!

Terug
Bovenaan