Uitgerekend eind juli 2019

Hoi hoi ik ben uitgaand van de laatste menstruatie 19 Juli uitgeteld maar heb nu al 7 dagen bloedverlies waarvan de laatste 4 heel licht met afvegen alleen en soms ook uren niks.
Maar vanaf nod geen knal testen gehad wel duidelijk twee strepen maar echt niet zo donker als controle streep.
Mag vrijdag voor vroege echo ivm bloed verlies zou dan 6 weken moeten zijn.

Hoi hoi lieve mama's! HARTELIJK GEFELICITEERD! Ik sluit me ook aan! Waarschijnlijk 27-07 dus erg dicht bij jullie!! Ik vind het zo spannend allemaal hoop dat de twijfelen snel voorbij zijn! Wij hebben al een zoontje maar nu gister dus positief getest (veel sneller dan verwacht) en ontzettend blij zijn we. Ik heb niet echt symptomen op dit moment merkte alleen erge wagenziekte en dat was het belangrijkste signaal in mijn eerste zwangerschap. Ook niet erg vermoeid gelukkig. 17 dec afspraak bij VK cant wait!!!!

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb afgelopen donderdag voor het eerst positief getest (2 dagen voor NOD). Ik ben volgens mij (en fertility friend) rond 28/29 juli uitgerekend. ik heb voor 14 december de eerste echo staan. Vandaag al zo opgeblazen geweest dat het knoopje van mijn broek af en toe al los moest. Dit wordt ons eerste kindje en dit is ook mijn eerste zwangerschap. Ik heb er zo'n zin in, maar wat gaat de tijd langzaaammmmm...

Ik was tot en met afgelopen maandag ook eind juli uitgerekend maar helaas is het maandag op dinsdagnacht mis gegaan met 5 weken ?..
1e keer. Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed. Ben ontzettend teleurgesteld. 
Veel geluk en hopelijk blijft het bij jullie wel goed!

@ dwaallichtje 
Ik snap jou zo ik zit al helemaal in hoe gaan we t vertellen terwijl mijn vriend denkt mens dat duurt nog weken. Ben ook echt blij dat ik met jullie kan praten erover want ik sta op knappen qua het willen vertellen :) Maar aan de andere kant ik weet nog goed bij de eerste dat het eeuwig duurde maar toen die er één maal was, leek het voorbij gevlogen.

@sunkissed dat is mijn ergst nachtmerrie heel veel sterkte! 
@brand new mummy: ik ben morgen precies 5 weken had begin week 4 wat symptomen, misselijk, vol gevoel, boeren en super moe en af en toe wat lichte pijn in mijn onderbuik. Sinds eergister eigenlijk helemaal geen klachten meer als moe en slecht slapen snachts maar dat is ook logosch mijn hoofd draait over uren hoop zo dat het allemaal goed mag gaan! 10 december hebben we de eerste echo en inderdaad hier kruipen de dagen ook voorbij ?

Terug
Bovenaan