Uitgerekend eind juli 2019

XProud-MomX wat fijn dat je een goede echo had!! Ik mag woensdag eindelijk ben dan 7+4. 
Ik ben met vlagen ontzettend misselijk, komt vaak zo in eens opzetten. Nu ook al een paar keer gehad dat ik echt het gevoel dat ik elk moment over kon geven.. blegh. Ik zie het maar als een goed teken want de vorige keer toen ik een mk had had ik helemaal geen klachten behalve pijnlijke borsten.

Hoi fijn dat je echo goed is gegaan ,
Ik had in week 5 en 6 last van misselijkheid maar kreeg toen ook zware griep , ik ben nu 7 wkn en heb eigenlijk bijna nergens last van behalve pijnlijke borsten..dus mag niet klagen , groetjes 

Sania hoe is je echo gegaan? En hopelijk word de misselijkheid gauw wat minder. 
Pxxx spannend succes morgen met de echo! Begrijpelijk dat je dan zo over je misselijkheid denkt :) 
Gebruiker10098440 fijn dat je je nu beter voelt! 
Doen jullie mee met moeders voor moeders?
Ik wil me graag gaan opgeven maar i.v.m het bloedverlies en angst en nog niet wik dat anderen ervan af weten vind ik het ook lastig om me al op te geven al wil ik het wel heb bij mijn vorige zwangerschap ook meegedaan maar heb nog even de tijd om te kijken wanneer ik mee doe.

Alles was goed. Het vruchtje zit op de goede plek en er was een mooi kloppend hartje te zien. Heel fijn. 
Pxxx hopelijk is bij jou ook alles goed vandaag :)
Ik ben vorige week gestart voor moeders voor moeders. 

Ben ik eindelijk ook weer eens, ik heb telkens problemen met inloggen. Elke keer als ik reactie typ krijg ik dat ik uitgelogd ben en kan ik weer opnieuw beginnen. Hoop dat het nu wel goed gaat met reageren.
ik had vandaag de 1e echo. Hebben een kloppend hartje gezien. De schatting is 6w4d maar ik weet bijna wel zeker dat ik verder ben. Denk zelf 7/8 weken. 9/1 de termijnecho. Gelukkig een stuk minder misselijk de laatste dagen. 
Ik doe nu ook 2 weken mee met moeders voor moeders 

Hoi! 
Ik lees al een aantal weekjes topics en dacht; nu ga ik ook maar eens wat schrijven. 
Ik ben 30 juli uitgerekend, nu dus 7+1 weken zwanger. Aankomende maandag (17 dec) 1e echo.
Dit is mijn 3e zwangerschap.. Vorig jaar mei curratage gehad, ik was onverwachts zwanger met een Mirena spiraal. Afgelopen 13 september een miskraam gehad met 6,5 week. 
Nu dus extra spannend en hoop heel erg dat het dit keer allemaal goed gaat! 
Iemand tips om wat minder onzeker te zijn? Ik ben bang dat het toch maar gewoon afwachten en proberen te genieten is. 

Fijn alle goede echo's! 
Ik doe ook al twee weken mee met moeders voor moeders.. valt me 100% mee kost me totaal geen moeite dus dat is fijn! 

Terug
Bovenaan