Uitgerekend eind mei/begin juni

@Zwanger yes dankjewel :)! Ja we hebben een pretecho gedaan waarop te zien was dat het een meisje is. Nu nog even fingers crossed voor een goede 20-weken echo, maandag is het zover. @Veraa wat fijn dat de 20 weken echo goed was! Hopen dat jullie kereltje nog even een buiteling maakt inderdaad ;-)Morgenochtend ga ik weer naar Centering Pregnancy, doen jullie dat ook? Omdat ik amper iets voel vind ik het ook altijd heel fijn om daar maandelijks even naar het hartje te kunnen luisteren :)

Oh opluchting dat ik niet de enige ben met 'vroege' bekkenklachten. Al is het natuurlijk wel méga vervelend voor iedereen... Het schijnt echt dat sporten en trainen goed is, om die spieren aan te sterken zodat ze het week-geworden bekken en de pezen en banden enzo beter kunnen dragen. Dus we zullen eraan moeten inderdaad.... :) @MarBosch, ben per januari van Facebook af... dus daar kan ik helaas niet bij aansluiten. Maar dan blijf ik gewoon in deze groep schrijven, geen probleem! @Elinska, leuk centering pregnancy, dat is met een groep andere zwangere vrouwen toch ook vooral ervaringen delen? Onze vk biedt dat niet aan helaas, maar ik merk toch wel dat het fijn is om ervaringen te delen (vandaar ook het forum). Leuk dat je dan ook het hartje weer mag luisteren. Geniet ervan! 

@zwangeryes ja zeker dat sporten helpt. Ik hoor dat zwemmen heel goed is, maar zelf doe ik nog aan hardlopen en half uur circuit met allemaal oefeningen. Oefening voer je 20 sec uit en dan ga je naar de volgende zo een aantal ronden. De rechte buikspieren doe ik niet en krijg ik een vervangende oefening met schuine buikspieren en oefeningen met gewichtjes past hij ook vaak aan voor mij.

Ja zwemmen zou goed zijn hè!Centering pregnancy doen ze hier helaas niet maar ik ga wel op cursus. Ik mag dinsdag ook voor het eerst naar de Mensendieck. Ben benieuwd. Als het niets is ga ik een fysio proberen 

Wij hebben vandaag een echo gehad in amc vu, en foute boel. Ze hebben een hartafwijking gezien, een gaatje tussen de kamers.
Mijn vriend is daar ook mee geboren vandaar dat we extra gecheckt worden. Toch wel een klap in je gezicht als je grootste angst werkelijkheid word...

Jeetje Annemiekke toch even schrikken. Wat gaan ze eraan doen? Wordt het gelijk opereren kort na de bevalling?
Maandagochtend hebben wij de 20-wekenecho. Blijft toch spannend. Met 12-13 weken nog een uitgebreide echo gehad, maar helaas kon ze daar nog niet alles op zien.

Terug
Bovenaan