Hoi allemaal!
Sorry ik was even een tijdje afwezig. Leuk om alles weer even bij te lezen!
Wij hebben afgelopen maandag de 20-weken echo gehad! Alles was goed, zo leuk om de kleine weer te zien! Het geslacht weten we nu ook, maar dit vertellen we pas 1 feb aan iedereen. Dan word ik 30 en doen we de gender reveal ook maar meteen!
Bij de 12 weken echo zeiden ze dat mijn placenta ervoor lag, bij de 20 weken echo zeiden ze dat die er toch achter lag. De belletjes in mijn buik komen steeds vaker en steeds iets harder! Erg leuk!
Tulipaa: wij gaan morgen ook de Dubatti kinderwagen bestellen! Vanaf het begin af aan sprak die ons het meeste aan, wij doen hem helemaal in het zwart. Zwart frame, zwarte stof en zwart leer. Was wel bang of dat niet te warm werd in de zon maar de verkopers bij Babypark zeiden dat het geen enkel kwaad kon. En je laat de kinderwagen ook niet middenin de zon staan natuurlijk

CLB: Ik moet ook bloedprikken tegen zwangerschapsdiabetes, niet omdat de echo hier aanleiding voor gaf maar omdat diabetes in de familie zit. Een extra controle. Eerst nuchter en dan 2 uur later terugkomen als ik gegeten hebt. Lekker onhandig maar het moet maar.
Vera: ik heb ook last van lage rugpijn. Ene keer minder dan de andere!
Grtjs!