Uitgerekend eind mei/begin juni

Voor nu en een paar maanden na de geboorte moet hij er geen last van ervaren (er vanuit gaande dat het gaatje niet te groot is). Bij 5/6 kilo kan hij geopereerd worden.
Verder ziet het kindje er keurig uit.
We zijn 4 weken geleden ook geweest en toen was er niks te zien 17 weken toen. Dus zo belangrijk is die 20 weken echo. 

Wauw @Annnemiekke wat een verhaal. Vooral ook omdat er bij 17 weken nog niets te zien was :( Echt superbalen. 

Hopelijk een lichtpuntje, tegenwoordig kunnen ze heel erg veel in de ziekenhuizen. Enorme dooddoener, ik weet het... want je wil gewoon dat alles goed gaat met je kindje. Maar houd vol en houd hoop! 
En dan duimen we met z'n allen dat het gaatje meevalt en de operatie goed afloopt.

He Annemieke dat is niet het bericht waarmee je terug denkt te komen van die 20wk echo... belangrijk idd dat ze het wel nu al zien en fijn te horen wel dat opereren niet direct in t vroegste begin hoeft. Hopelijk valt t qua gaatje mee en groeit ie verder goed door. Fijn dat je de bevestiging hebt dat de rest allemaal goed is!! 
Wij vandaag weer controle gehad en ons is nogmaals op t hart gedrukt dat t exra vingertje of friemeltje wat met 20wk gezien was geen reden is voor zorg. Dus we zijn maar doorgegaan voor de blije doos en hebben een eerste pakje gekocht.. dit weekend de vloer in het kamertje leggen. Kunnen we gaan inrichten.

Hallo dames, 
Het zit ons ook niet mee hoor, net de 20 weken echo gehad zag er allemaal goed uit alleen de kleine man was super dwars en wou niet draaien dus we moeten weer terug komen.. Balen natuurlijk je wil meteen horen alles ziet er keurig uit ga lekker genieten maar helaas.
Ze hebben zijn gezichtje niet gezien en niet kunnen op meten en het hartje kon ze niet bij dus daarvoor moeten we volgende week weer terug komen.
Echt een eigenwijs mannetje nu al

Hoi allemaal! 
Sorry ik was even een tijdje afwezig. Leuk om alles weer even bij te lezen!
Wij hebben afgelopen maandag de 20-weken echo gehad! Alles was goed, zo leuk om de kleine weer te zien! Het geslacht weten we nu ook, maar dit vertellen we pas 1 feb aan iedereen. Dan word ik 30 en doen we de gender reveal ook maar meteen! 
Bij de 12 weken echo zeiden ze dat mijn placenta ervoor lag, bij de 20 weken echo zeiden ze dat die er toch achter lag. De belletjes in mijn buik komen steeds vaker en steeds iets harder! Erg leuk!
Tulipaa: wij gaan morgen ook de Dubatti kinderwagen bestellen! Vanaf het begin af aan sprak die ons het meeste aan, wij doen hem helemaal in het zwart. Zwart frame, zwarte stof en zwart leer. Was wel bang of dat niet te warm werd in de zon maar de verkopers bij Babypark zeiden dat het geen enkel kwaad kon. En je laat de kinderwagen ook niet middenin de zon staan natuurlijk ;)
CLB: Ik moet ook bloedprikken tegen zwangerschapsdiabetes, niet omdat de echo hier aanleiding voor gaf maar omdat diabetes in de familie zit. Een extra controle. Eerst nuchter en dan 2 uur later terugkomen als ik gegeten hebt. Lekker onhandig maar het moet maar. 
Vera: ik heb ook last van lage rugpijn. Ene keer minder dan de andere! 
Grtjs!

@Steefje, leuk een genderreveal! ik kon dat alleen écht niet zo lang voor me houden haha. Na de geslachtsbepaling en de positieve 20-weken echo heb ik denk ik de hele contactenlijst gebeld om te gillen dat het goed was en dat we een jongen kregen. Misschien dat het ooit nog lukt bij een tweede haha.
Voor wat betreft de kinderwagen, wij hebben een Mutsy maar ook heel donker. Ook wij kregen te horen dat dat geen enkel probleem was qua warmte. En daarnaast... ze liggen maar kort in de slaapwieg natuurlijk en vrij lang in het wandelwagen gedeelte. Dus dat loopt wel los denk ik :) 
Balen dat je ook lage rugpijn hebt. Sterkte er in ieder geval mee! laten we hopen dat het niet erger wordt. 

@ZonnetjeInhuis, met of zonder frummeltje..., het zal in ieder geval heel bijzonder zijn als jullie kindje er straks is :) En fijn in ieder geval dat het geen kwaad kan. Misschien is het gewoon een vlek op de echo! 

Annemieke wat schrikken zeg! Gelukkig kan het met een operatie goed komen :eek:. Heeft je vriend er nu last van of is het bij hem niet meer te merken?
Zonnetje fijn dat het friemeltje niet erg is.
Fijn de goede andere echo's

Hey mama's to be,
Ik sluit me ook graag aan bij dit topic. Ik ben 25 mei 2019 uitgerekend van ons eerste kindje. En ik merk dat ik het mis om met meiden in hetzelfde situatie te kunnen kletsen.
We wonen in het oosten van het land, in de Achterhoek. Het kleine stadje Groenlo is natuurlijk geen metropool en via deze weg lijkt het me leuk wat meer meiden te leren kennen.

Zijn er toevallig meiden uit de buurt van Groenlo actief? 

De 20 weken echo is altijd spannend. @Annemieke en @ZonnetjeInHuis wat een schrik als je hoort dat niet alles goed is! Ook al wordt je naderhand gerustgesteld en is er gelukkig veel mogelijk tegenwoordig. En @Syk wat vervelend dat jullie weer terug moeten! Hopelijk is alles goed en wordt het gewoon een ''bonus-echo" om jullie frummeltje weer te zien.
Wij hebben afgelopen donderdag onze 20 weken echo gehad. Ook een GUO. Hiervoor moesten we naar Nijmegen.

Hebben meer van jullie in Nijmegen een echo gehad?

Bij onze kleine meid was alles gelukkig goed. Ze beweegt veel. Mijn man heeft haar al voelen bewegen, maar alleen als ze heel actief is.
We hebben inmiddels het kamertje al bijna af. Dat ging voornamelijk zo snel omdat we een ledikantje hebben gekregen en ik onze Hemnes ladekast gebruik als commode.

Zijn jullie al begonnen aan het kamertje? Welke stijl?

Voor nu heb ik alweer meer dan genoeg getypt! Een heel fijne avond!
Liefs Lieneke 

Terug
Bovenaan