Uitgerekend eind mei/begin juni

@Team-Leckers (Lieneke), welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Zelf ben ik uitgerekend op 24 mei volgens de verloskundige en 26 mei volgens het ziekenhuis dus gemiddeld op 25 mei haha.
Jammer dat je zo ver weg woont! Zelf uit omgeving Rotterdam dus dat is lastig. Maar wij zijn ook al begonnen met de babykamer! Alles is geschilderd en de meubeltjes zijn besteld. Het kan maar gedaan zijn dachten we. En nu kan ik nog lekker meehelpen nu ik nog niet zo enorm ben :) 
Fijn dat jullie een goede GUO/20w echo hadden. Geniet ervan!

Welkom lieneke!
Hier ook een totaal andere hoek van Nederland. Noord Holland .
Ons kamertje moet juist alleen nog een bed :p we gebruiken de kamer van onze dochter. Dus alles staat er in principe in. 
Ik heb echt al heel veel zin in de komst van ons kleintje. Hopelijk blijft hij/zij niet al te lang zitten na 16 mei :)
Waarom hadden jullie een Guo? Fijn dat alles goed was. Hier gewoon een 20 weken echo bij een echo centrum maar dat was 3 januari al :p
Inmiddels beweegt mijn buik flink en als ik lig kan je hem al goed zien bewegen. Al wat leuke filmpjes van gemaakt ook. 

Hoi @Zwanger Yes. Wat tof dat jouw buik al zichtbaar beweegt! Lijkt me heel gek om dat moment te gaan meemaken haha. Hier eindelijk witte rook, want sinds 2/3 dagen kan ik bevestigen dat ik ons zoontje ein-de-lijk voel (met 21 weken). Ik heb gewoon besloten dat alle gekke plopjes en kriebeltjes onder de navel de baby zijn (kan ook niet anders want er zit niks anders meer). Maar ze zijn wel echt ook overtuigend. Leuk! 
Wij hadden een GUO omdat mijn man geboren is met een scheef lipje, daarvoor gingen meteen bij de verloskundige alle alarmbellen af en werden we met indicatie 'mogelijkheid op schisis (hazenlip)' doorgestuurd naar het Erasmus MC. Beetje overdreven allemaal want er was bij mijn man destijds niet zoveel aan de hand, geen open gehemelte, geen open lip, het zat alleen wat scheef en dat moest even worden gecorrigeerd. Alsof hij tijdens de bevalling ergens achter was blijven haken :D. Maargoed vandaar dus de extra controle en de GUO in het ziekenhuis. Maar gelukkig geen bevindingen dus!

Wie is er al stiekem de weken aan het aftellen naar het verlof? :D ik nog 14,5 week haha!

Hahaha ja ik tel ook vast af hoor, naar mijn verlof :p ik mag 4 april, dus nog minder dan 3 maanden! 
Oh ja dat is ook wat! Gelukkig heeft het geen gevolgen voor jullie kindje zo als het blijkt :). Wel goed om even te checken natuurlijk. Al zien ze dat op een gewone 20 weken echo ook wel.. maar dan moest er natuurlijk alsnog een doorverwijzing komen.
Fijn dat je je zoon nu voelt! Alles onder je navel is inderdaad je kind hoor :p. Fijn om te voelen hè, extra bevestiging.

Hoi allemaal, even niet gereageerd, maar zenuwachtig geweest voor de 20 weken echo. Hij was gelukkig goed. We krijgen een eigenwijs jongentje dat qua lengte momenteel boven gemiddeld is, maar wel binnen de marges. Volgens mij nog 15 weken werken, waarvan 1 vakantieweek.
Welkom trouwens op het forum! Ook ik kom niet uit die kant van het land.. 

Hoi allemaal, even niet gereageerd, maar zenuwachtig geweest voor de 20 weken echo. Hij was gelukkig goed. We krijgen een eigenwijs jongentje dat qua lengte momenteel boven gemiddeld is, maar wel binnen de marges. Volgens mij nog 15 weken werken, waarvan 1 vakantieweek.
Welkom trouwens op het forum! Ook ik kom niet uit die kant van het land.. 

Ja heel fijn! Mijn vriend is bijna 2 meter en ik ben ook.vrij lang dus ik had ook wel verwacht dat hij lang zou zijn. Nog wel op suiker testen in week 24, maar dat moest ik al vanwege pcos.

Terug
Bovenaan