Uitgerekend eind mei/begin juni

20 weken echo gehad. Alles was perfect. Het is een jongen en hij krijgt een 10. Er was daadwerkelijk nergens iets op aan te merken. Ook hebben we een te leuke foto van dat hij aan het duimen is en hij had de hik. Arm ding. 
Inmiddels voel ik maar ook mijn vriend hem schoppen ondanks de placenta die aan de buik kant ligt. En ik kan het zelfs zien. Te leuk. 
Wel van de werkvloer gehaald deze week. Dus nu van de werkvloer op kantoor gezet (werk in de zorg). Had paar dagen terug spoed onderzoek in het UMC vanwege vermoeden vruchtwater verlies. Ze waren bang dat 1 of beide vliezen zijn gebroken. Ze hebben met inwendige onderzoeken geen lekkage gevonden en geen vruchtwater met microscopisch onderzoek. Nu rustig aan doen Want de vliezen onderzoeken ze niet ivm risico's maar er blijft een kans dat 1 vlies is gebroken. Dus mag heel weinig doen. 
Hebben andere ook dat het mentaal zo zwaar is de zwangerschap? Ik heb lichamelijk ook wel klachten maar niks is erger dan het mentale. Mogelijk door wat er allemaal is gebeurd zoals je onder andere hier boven leest maar ben toch benieuwd. 
Nou dat was mijn update weer na een hele lange tijd
(Voorheen euqinimod)

Hoi Euqinimod, (waarom nu anders?) Wat ontzettend schrikken zeg! Zeker aan je rust houden nu dan! Je kindje is nu echt het belangrijkste! 
Ik kan me voorstellen dat het mentaal erg zwaar is. Dat hoop je niet natuurlijk, het tweede trimester hoort 'makkelijk' te zijn.. wel fijn dat ze meteen kantoor werk aan konden bieden. Werk je nog hetzelfde aantal uren?
Hoe kwam je er achter dat je misschien vruchtwater verloor?  

Oh dat is even schrikken zeg! Hopelijk helpt t wel nu je qua werk ook rustiger aan kunt doen... maar dan duurt t nog lang wellicht.. is het wel ‘leuk’ werk? 
Ik ben nog niet echt aan het aftellen tot mijn verlof, maar me er wel erg van bewust dat t over 3 mnd al zover is (13april). Heerlijk! Nog wel drukke periode op t werk, dat scheelt.
Kamertje is nagenoeg af al! Rest vh huis nu ook bijna. En ik had gisteren voor t eerst dat ik de baby zo goed voelde dat ik eens even keek, zie ik opeens van die trillinkjes en opveringen van Mn buik, bizar! Haha. Heb er lekker van genoten, dus hopelijk kan Mn vriend het nu ook snel voelen, die was natuurlijk net niet in de buurt op t moment suprême ?

Hier gaat met de kleine alles goed. Deze week extra bezoekje verloskundige gehad en moet het even wat rustiger aan doen. Ik voel nog steeds niets en begin nu toch wel ongeduldig te worden hoor.... vandaag 19+1. Volgende week hebben we de 20 weken echo. Als die goed is mag ik van mezelf de stof voor de gordijnen bestellen ? Kamertje is al besteld en komt volgende maand. Ik heb het graag op tijd staan zodat ik spulletjes op kan ruimen en verder kan met de inrichting ☺️

Dat was schrikken euqinimod!! Gelukkig was je 20 weken echo wel goed! Leuk dat jullie ook een jongen krijgen. Zagen jullie het goed op de echo? Wij herkende  er echt niets van, maar die vrouw zei nou dit is echt overduidelijk dus ben blij dat ze een foto erbij heeft gedaan met een pijltje en dan de tekst jongen erbij.. Die van ons had ook de hik inderdaad. Ja mentaal zijn zulke dingen zeker zwaar. Ik heb verder op regelmatig lage rugpijn ook nergens last van, maar wel elke keer onzeker hoor. 
Wat leuk zonnetje dat je al trillingen zag zeg. Best snel al toch dat je vriend het ook kan voelen? 
Spannend Tulipa! Welke dag hebben jullie de echo? Willen jullie ook het geslacht weten?

Ik ben nu 22 weken..hij heeft nog niks gevoeld, is telkens niet in de buurt als kleintje zn acts opvoert ? 
spannend nog dat wachten op die 20wk echo’s! Nog maar een paar en dan heeft iedereen de helft gehad geloof ik he ☺️ 
zijn er bij jullie al mensen die ongevraagd je buik aanraken? Ik heb er nu 2 gehad en ben elke keer zo overdonderd dat ik er niks van zeg.. haha. Ergens ben ik ook we trots op Mn dikke wordende buik, maar dat het publiek bezit wordt is toch wat anders 

Hier ook buik aanrakers zonnetje, vervelend is dat ja! Ik zeg er ook steeds niks van maar wil het dan wel 
Fijn ja, bijna allemaal op de helft!

Ik merkte het doordat ik na toiletgang ging staan en handen wassen enzo en ineens was mijn broek nat. Het rook naar niks Maar was waterdun. Echt ineens een plens water.
Wij zagen heel goed dat het een jongetje was. 2fotos meegekregen waarop ook echt alleen het piemeltje duidelijk in beeld was haha. 

Terug
Bovenaan