Uitgerekend eind mei/begin juni

Jippie waarom moet je laten prikken voor suiker? Is daar aanleiding voor? 

Hier weer een groeispurt te pakken, buik is ineens in een week tijd weer gaan groeien (ik vond het wel relaxt dat het even stil stond). Dus schoenen dichtdoen wordt steeds meer uitdaging.
Maar wel leuk hoor al die kinderkamertjes! Volgens mij komt het ook allemaal wel goed met die namen. Er komt vanzelf wel een briljant idee bij ons (hoop ik...).
Zijn er nog dames die op 'babymoon' (oke, oke, laatste-vakantie-voor-je-ouders-wordt :p) gaan? Wij hebben een weekje gepland begin maart. Dan ben ik wel 28 weken zwanger maar ik denk dat dat wel goed komt. 

Wij hebben de 20 weken echo ook gehad vandaag. Alles was in orde! We moesten wel een paar uur later nog eens terug komen omdat het hoofdje eerst steeds achter mijn bekken zat. Springen, knieheffen, warme chocomelk... niets hielp haha. Tussendoor veel gedronken en trappen gelopen en dag heeft geholpen. Ze was de tweede keer gedraaid. Ik voel sinds gisteren avond ook duidelijk schopjes, super leuk. Ook al een paar keer het hoofdje gevoeld. Dan zit er ineens een harde bult in mijn buik Haha.
Wij waren een babymoon van plan, maar vriendlief wil niet meer met me vliegen dus nu gaan we twee keer een weekendje weg, ook leuk! Heb ik echt al zin in!

Hoihoi, hier ook alles goed ondertussen alweer 22 weekjes zwanger.
Wij gaan eind volgende week op babymoon vakantie dan ben ik bijna 24 weken nog mooi te doen dus. We gaan even de zon opzoeken heerlijk!! 

@Tulipaa wat fijn dat de echo goed ging! En herkenbaar dat je moest bewegen haha, had ik ook. Flinke squats op het toilet staan doen om de kleine hersenen te kunnen zien. Fijn dat het wel gelukt is anders had je weer terug gemoeten (al is een extra echo geen straf :)).
En wat cool dat je ook het hoofdje al hebt kunnen voelen! 
Mijn man wil eigenlijk ook niet meer met mij vliegen t.z.t. dus ik moet nog wel even alle charmes in de strijd gooien om het toch voor elkaar te krijgen. Maar anders wordt het NL/België/Duitsland. Ook prima! 
En leuk @Syk! Waar gaan jullie naartoe?

Oowww wat lekker dat jullie allemaal nog weggaan. Ik heb over 4 weken nog een weekje vrij en dan pas met 34 weken verlof, maar ik geloof niet dat mijn vriend nog van plan is om echt weg te gaan met mij. We gaan nog wel een nachtje ergens in Nederland weg.
@Vera ik heb pcos en er schijnt een link te zijn met een verhoogd risico op zwangerschapsdiabetes dus vandaar dat ik voor de zekerheid moet testen.

@veraa wij gaan lekker een weekje naar Ternerife toe, ik vind het wel een beetje spannend met vliegen maar dat zal vast goed komen. De zon opzoeken en lekker even niks doen heerlijk! 
Waar willen jullie naar toe? 

Wij gaan hopelijk nog een keer een weekend weg, maar dat is inclusief onze dochter dus echt een babymoon is het niet :p.
Fijn de goede echo tulipaaa
Hier vandaag 24 weken, levensvatbaar :D yes
Mijn hele buik beweegt al flink. Ik voel meestal goed hoe de baby ligt en het is een vrij actieve kleine dus dat is wel gezellig :D
Haha jippie lekker neutraal blauw wel :p

Ik ga volgende week een weekendje met vriendinnen naar de zon, dan 24 weken dus vind t prima.. daarna zou ik toch liever vliegen met Mn vriend erbij. 
Gisteren ziek naar huis gegaan van de pijn in Mn onderrug, geen een houding was prettig.. pff... uiteindelijk (beetje tegen Mn principes in) 2 paracetamols gepakt en die haalden de scherpe kantjes er wel af gelukkig! Nu voel k t wel nog, maar is de pijn lang zo scherp niet meer... 
fijn dat die kleine zich nog zo draaide na al je kunstjes tulipaa!
en wat mooi dat een aantal ook goed kunnen voelen hoe de baby ligt! Doe je dat op een bepaalde manier? Bij mij ligt de placenta voor, weet niet of dat het moeilijker maakt goed te kunnen voelen?

Terug
Bovenaan