Uitgerekend eind mei/begin juni

Leuk zwangerschapscursus! Ik begin over een week ook! Gezellig om met anderen te kunnen delen :D welke cursus ga je doen? 
Als ik antistoffen maak kunnen ze eigenlijk nog niks doen behalve de baby extra in de gaten houden met extra controles , volgens mij bij de gynaecoloog. En als het dan minder gaat moet de baby gehaald worden. En in het ergste geval moet hij dan een bloedtransfusie. Dus dat hoop ik niet :O. Maar daar ga ik dus niet van uit ook :) 

Nou inderdaad maar niet vanuit gaan! Het komt vast goed. Ik start met zwangerschapsgym, omdat ik wat contacten wil opdoen en omdat er een informatief gedeelte bij de lessen zit en ik nog niet zoveel weet, omdat het de 1e is. Wat ga jij doen zwangeryes?
Haha leuk Annemieke. Ik denk dat ik niet ga.. Heb wel de app gedowload en kras netjes de vakjes voor gratis cadeautjes open, maar die week heb ik dus mijn oudergesprekken en ik vind het wel weer een gedoe om er te komen en best duur dus ik weet niet of ik er goed aan doe... Maar wel super leuk! 1e keer dat je gaat?

Leuk ja dat babyshoppen! Ik merk dat ik veel vastpak en dan weer terughang. Het is allemaal Net wat dikkere stof nog dat ik nog een beetje wacht op de echte lente/zomer kleertjes. Wel gisteren garen uitgezocht voor t dekentje, Mn schoonzusje wilde er eentje gaan haken voor haar neef/nichtje. 
Benieuwd naar de uitslagen dan idd zwangeryes en jippie. Steefje moest ook toch? 
Mij gisteren goed gekeurd bij de controle, beebje schopte steeds vol overtuiging tegen de doppler aan dus het duurde even voor ze t hartje goed gevonden had. Haha.
Deze week heb ik de eerste zwangerfit les gehad, sporten onder begeleiding van een ervaren fysio. Ook erg fijn. 
Wij dit weekend weer klussen, moeten nog twee slaapkamers afmaken en dan de trap nog schilderen, dan is onze mega verbouwing klaar! Als we dit weekend goed doorwerken kan ik volgende week de kamer weer gaan schilderen. Babykamer gelukkig wel al af. 

Ik doe lekker ff mee met de positieve vibe ;-)

De gordijnen heeft mijn schoonmoeder zo goed als klaar en donderdag komt de babykamer en de kinderwagen. Oh, daar heb ik zo veel zin in! Dan kan ik ook wat verder mer inrichten en aankleding. We hebben olifantjes op de gordijnen en mijn vriend gaat met mijn zwager van dun hout een olifant uitzagen die tegen de muur komt. Een vriendin van mijn schoonzus gaat een heel tof olifanten kleed voor me haken dat ik had gezien. De hele omgeving is er maar mooi zoet mee hahaha.
Zwanger Yes, ik heb ook een negatieve rhesusfactor. AB+ met C-. Over een paar weken een keertje extra bloedprikken. Mijn verloskundige had nog nooit meegemaakt dat het mis ging dus daar gaan we maar van uit!
Dit weekend lekker rustig en vanavond uit eten bij een heel goed restaurant met vrienden. 
Verder voel ik onze dochter nu volop, als ik dan toch ergens over moet klagen... Ik heb wel veel last vab brandend maagzuur, maar ach...

Zwangerschapscursus ben ik me nog op aan het oriënteren, er is zo veel keus!

Allemaal lekker bezig! Fijn dat de controle goed was zonnetje! Bij mij heet het trouwens ook zwangerfit. Zit er bij jou ook een informatief deel bij of alleen sporten? Het is bij ons geloof ik 4 lessen met alleen sporten en 5 lessen met sport en info en dan een partnerles. Het is alleen geen groep die tegelijk start, maar je kunt gewoon instappen dus het kan zijn dat je eerst lessen met sport en info hebt dan partnerles en dan nog 4 lessen alleen sport.
Hebben jullie nog tips waar ze leuke gordijntjes hebben voor de babykamer? Jouw kamertje klinkt erg goed Tulipa! En leuk dat de spullen binnen komen? kijk ik ook naar uit.

Ik heb de stof bij gordijnenwinkel.nl besteld en mijn schoonmoeder heeft ze gemaakt. Je hebt ook nog iets van kindegordijnen.nl of zoiets maar daar was dezelfde stof ruim anderhalf keer zo duur! Op die websitebezoek kun je de gordijnen ook laten maken, maar dat is best prijzig. Als je iemand hebt die het zelf kan, dan kun je veel besparen. Ik vond de gordijnen bij de winkels hier echt niet leuk. Heel veel Disney en zo, prima als je daar van houdt natuurlijk, maar ik ben niet zo van het zuurstokroze of Frozen. We proberen het een beetje neutraal te houden met wat gekleurde accenten, maar ieder zijn smaak natuurlijk!

Nee wij willen ook wat neutraals met grijze sterren of een rustige print, maar geen disney of knallende figuren. Ik ga eens even googlen.

Terug
Bovenaan