Zo even bijlezen.... iedereen is vet actief geweest dit weekend met schrijven haha. Gezellig!!
@Annnemieke, ik ga ook naar de negenmaandenbeurs op 23 feb. Leek me wel leuk zo'n dagje uit. Ben benieuwd of ik het volhoud haha.
@Zwangeryes en Jippie, goed dat jullie een cursus zijn gaan oppakken. Ik doe nu denk ik ruim 5/6 weken al Zwangerfit en ik ben heel blij dat ik lekker in beweging ben/blijf hiermee. Houdt me in ieder geval fit en het helpt tegen de bekkenklachten. Dus ben heel benieuwd of het jullie ook zoveel gaat brengen. Ook wij krijgen af en toe wat theorie, maar meeste is wel gewoon sporten en sterk maken van de benodigde spieren.
@Zonnetjeinhuis, herkenbaar dat je spulletjes vastpakt en weer weghangt, veel te dik nog allemaal. Ik hoop ook snel dat ze de lentekleding in de winkels gaan gooien. En anders heb ik tijdens mijn verlof nog wat te doen. Kreeg overigens weer een aanbod van een zak met kleertjes dus ben voor de periode 6-12 maanden ruim voorzien in kleding haha.
Het gewriemel in mijn buik wordt steeds intenser. Gisteren ook goed kunnen zien en vannacht echt een keer van wakker geworden. Hij ging echt flink tekeer. Eerste keer dat ik dacht wow is dit wel goed? Echt mijn hele buik bewoog.... heftig! Kon er niet meer van slapen. Heel fijn dat hij het goed doet en lekker actief is maar ik merk dat hij ook echt sterker wordt. Waren het eerst zachte plofjes, nu gaat hij er met gestrekt been in haha. Even wennen dus.
Speaking of wennen, hoe groeit jullie buik? Ik zit echt in een groeispurt ineens! Moet echt opletten met parkeren (niet in te kleine vakken want daar kom ik niet meer uit) en met schoenen aantrekken (liever geen veters).
Tot slot (lang verhaal, sorry!) afgelopen weekend gekeken naar een nieuwe auto. Mijn man mag een nieuwe leaseauto uitzoeken. Sta je ineens bij de dealer te discussiëren of de kinderwagen wel in de kofferbak past en er isofix in zit :') Mooie nieuwe tijden.
Onee, nu echt tot slot, wat zijn jullie ervaringen (als die er al zijn) met maxi-cosi's (autostoeltjes). Er is een nieuwe wet waar die dingen blijkbaar binnenkort allemaal aan moeten voldoen (lees: de prijzen zijn sky-high). Ben benieuwd wat jullie overwegingen zijn!