Uitgerekend eind mei/begin juni

Het gaat gelukkig weer goed. Heb er over het algemeen niet zo'n last van, maar toevallig gisteren dus moest het even kwijt.
2 beurse, blauwe vingers maar het prikken zit er op. Alle uitslagen opgeschreven en volgens mij en google zijn ze wel goed maar dat hoor ik later van de verloskundige. Ze zijn in ieder geval niet te hoog. Verder geen verstand van. Wel bijzonder dat met nuchter prikken mijn waarde het hoogste was en na alle maaltijden stuk lager.

oh fijn dat je suikerwaarde gewoon goed lijkt te zijn :D
Ik moet donderdag weer prikken (volgende week) om te kijken of er rhesus antistoffen zijn omdat ik negatief ben.. ze prikken dan wel de glucose mee maar geen idee waarom dat :p even een snelle check denk ik :p. Ik ben dan 27 weken en het moet tussen 27 en 28 weken, maar donderdag ben ik toevallig vrij :p. En omdat ik nu 26 weken ben moet ik elke 3 weken op controle in plaats van elke maand. Dat vind ik zelf nog niet zo nodig, maar maakt niet uit :p
Fijn dat het weer wat beter gaat jippie! Als je in een klaagmodus bent, doe dat dan lekker hier :) zijn we voor hoor! 
Fijne dag allemaal! Hier dus 26 weken, onze baby is gewoon levensvatbaar en groeit goed en ik voel het heel goed, ik ben zo blij en dankbaar ?

Wat fijn dat het met vrijwel iedereen zo voorspoedig gaat! 
Ik ben alweer 24 weken, het gaat wel heel snel ineens :) Verder heb ik echt geen klagen voel me goed.
Gisteren de hele dag in de babypark geweest met mn schoonmoeder en lekker schandalig veel gekocht. Heerlijk! 

Haha maar teveel klagen is ook niet gezellig en past niet zo bij mij.
Zwangeryes Voor jou dan volgende week ook even spannend. Kan dat kwaad? Verder wel een heerlijk gevoel als het helemaal goed gaat en gezond is. En ook wel weer fijn die controles en het hartje te horen.
Annemieke wat heerlijk zo'n dagje shoppen! Je bent toch altijd weer een tijd zoet in de winkels.

@Jippie, heb je al uitslag gekregen? 
Fijn overigens dat hier zo'n positieve vibe hangt inderdaad! :D Beter dan een forum met alléén maar klagen. Overigens bespreken we onze kwaaltjes wel lees ik net maar op zich is iedereen er alsnog best goed gemutst onder :) Jeej us! Weekend voor de deur! (Lees: extra dutjes :D :D

Haha ja het lijkt met iedereen wel redelijk goed te gaan! We zijn denk ik ook allemaal dankbaar gewoon :)
Antistoffen tegen rhesus kunnen wel bloedarmoede bij de baby veroorzaken dus dat kan kwaad, maar ik moet dan extra goed het bewegen in de gaten houden want met bloedarmoede gaan ze minder bewegen. Maar ik ga er voor nu maar vanuit dat ik nu geen antistoffen heb want met de 12 weken prik had ik ze ook niet en ik ben nergens met mijn buik tegenaan gestoten waardoor het bloed van de baby met mijn bloed vermengd had kunnen worden denk ik. Kans is pas weer groter met de bevalling. Maar dat duurt nog even :p 
Hier ook weekend :D fijn! Fijn weekend allemaal, beetje rust nemen :)

Ja echt een heerlijk forum waar alles gedeeld kan worden en vragen beantwoordt worden.
@Vera nog geen uitslag, maar geloof dat er op het formulier een week stond... Ik heb woensdag een afspraak bij de verloskundige dus ik verwacht dat ik m dan krijg, maar moet zeggen dat ik mij niet zoveel zorgen maak.
@zwangeryes ik ben echt een leek hoor,  maar als je baby daar dan last van krijgt.. wat doen ze dan? Gelukkig heb je een goed gevoel. Meestal klopt je eigen gevoel wel aardig...Tenminste ik heb tot nu toe altijd wel goed gezeten met mn gevoel bij medische dingen.
Ja lekker weekend meiden! Nog leuke dingen voor de boeg? Ik ga met mijn moeder het laatste stukje behangen afmaken. Dan kan mijn vriend binnenkort de plinten maken en is het boven lekker klaar. En dan hoop ik dat de meubels snel komen? en gordijntjes uitzoeken en de muurstickers erop. Oké moet misschien toch nog wel wat gebeuren haha.
En volgens mij had ik het nog niet gezegd, maar ik heb me opgegeven voor zwangerschapsgym en daar ga ik over 1.5 week mee starten. Vandaag de bevestiging gehad dat ik mag instromen. Ben benieuwd, maar heb er wel zin in!!!

Terug
Bovenaan