Uitgerekend eind mei/begin juni

Oh ik ben wel jaloers op diegene met een lang verlof! En dan ook nog een keer de zomervakantie terug? Poeh!! Fijn hoor!
ik probeer met 36 weken met verlof te gaan, 26 april is dan me laatste werkdag. Maar gaat het niet dan stop ik eerder. 
Jippie, nee ik moest ‘s ochtends bloedprikken (nuchter) en dan 1,5 uur later terugkomen als ik normaal ontbeten had. Niet in het ziekenhuis gewoon bij SHO. 

Even de tijd genomen alles bij te lezen! 
Leuk een meisje, steefje. en die ballonnen, feestelijke manier ook! 
Ik ben afgelopen weekend (24wk) naar Spanje geweest met vriendinnen, heerlijk ff een weekendje naar de zon. Met Mn vriend misschien nog een keer een nachtje weg, denk het wel ergens. Beetje meer in de buurt wel verwacht ik. 
Toen ik gisteravond thuis kwam heeft Mn vriend de baby heel lang en heel duidelijk gevoeld. Erg leuk! Daarvoor was t telkens een zacht schopje en hield t snel op.
Lekker zon lang verlof. Wij hebben de afgelopen 4 jr ons huis verbouwd en zijn nu bijna helemaal klaar. Dus ik ‘trakteer’ mezelf op 6 weken vooraf met verlof en daarna ook nog wat bonus vakantieweken, had nog zoveel uren staan. 5,5 mnd thuis in totaal. Heb er wel zin in! Vooral vooraf even tijd voor mezelf in een huis zonder stof en rotzooi, genieten! Ik werk 24u, maak veel overuren en we gaan qua team bijna verdubbelen aan bezetting de komende weken dus dat wordt tot aan Mn verlof wel flink bikkelen nog eventjes. 

Wat bedoel je gebruiker? 
Fijn zonnetje, eindelijk het huis klaar :D en extra verlof is ook heel fijn! Bijna een half jaartje thuis! 
Voor de mensen met een baan in het onderwijs is de zwangerschap wel heel goed gepland! Lekker die zomervakantie erbij! 

Zoo ik heb even een baaldag vol met hormonen. Alles zat tegen en voelde het gisteren eigenlijk al aankomen door alle stress en druktes die ik voor me zag de aankomende 3 weken. Gelukkig een studiedag en waren mijn collega's heel lief. Bijtijds naar huis gegaan en vanavond maar even heel vroeg naar bed ben helemaal gebroken. Moet zeggen dat ik zo'n dag eigenlijk zelden heb.
@ steefje Jij hoefde dus maar 2 keer te prikken en niet zelf? Ik heb een apparaatje gekregen en moet morgen nuchter in mijn vinger prikken en dan 2 uur na ontbijt 2uur na lunch en 2uur na avondeten. Resultaten opschrijven en dat donderdag inleveren.
@ zwangeryes jij hebt ook al lekker bijtijds verlof. Dus lekker mee genieten! En met de alcohol zal het wel meevallen denk ik. Ik zoen ook gewoon hoor moet ik zeggen. 
@zonnetje dat klinkt ook allemaal goed op de drukte op de werkvloer na.

@Jippie, superbalen maar wel heel normaal en herkenbaar ook (had zo'n dag gisteren, hele dag gehuild...). Helaas ook gevolg van hormonen. En dat mag ook. Mijn tip, vecht er niet tegen, laat het lekker komen en baal zoals je wil (en huil/baal/jammer uit bij je partner, die kan dit aan!) En op tijd slapen helpt ook. Morgen is het echt weer een stuk beter.
Let er wel op als je de komende 3 weken zoveel stress tegemoet gaat dat je echt genoeg rust gaat pakken en voldoende relaxmomentjes inplant. Dus werk niet door tot 20uur maar ga gerust gewoon eerder weg. Dat mag nu gewoon als je zwanger bent. 
@Steefje en @Jippie, succes met jullie bloedtesten, ik duim voor jullie mee dat er geen diabetes uitkomt en de resultaten gewoon goed zullen zijn!
@Steefje, ik heb ook na 26 april verlof! (voor zover het er nu uitziet haha)

Dankjewel voor je berichtje! Fijn om te horen dat ik even niet de enige ben. Heb mn vriend vandaag nog niet gezien. Vanochtend al niet aardig tegen m geweest en toen gingen we beide dus werken. Nouja ik dat apparaatje ophalen wat niet vlekkeloos verliep daarvan had ik paniek en stress. We eten op dinsdag beide bij onze eigen ouders en hij is gelijk door naar training en ik ga nu slapen dus vandaag even niets aan hem helaas.
Qua rust is het even lastig, want de rapporten en adviezen moeten volgende week mee (zijn nu af dus ruim op tijd) en dan volgt dus een week met gesprekken en dus ook een avond. Daar zie ik wel tegen op. Ook omdat ik die week met zwangerschapsgym begin en mijn moeder jarig is. Daarna wel vakantie dus ik richt me daar maar even op en weet dat het maar tijdelijk is. Dit is gewoon altijd een hele drukke maand op het werk.

Pfoe heftige drukke tijd jippie. Fijn dan die hormonen, echt.. 
Maar klagen mag, neem inderdaad even rust als het kan. Vroeg naar bed, aangeven dat je door je zwangerschap eventueel minder kan .En daar ook eerlijk in zijn naar jezelf toe! 
Sterkte!

Terug
Bovenaan