Uitgerekend eind mei/begin juni

Wat vervelend Vera!! Heel veel sterkte in ieder geval! Met je vraag kan ik helaas niet helpen, want ik weet echt niet hoe dat zit... maar gelukkig hebben we genoeg forumleden.. Maar je kunt je verdriet ook niet uitschakelen en lijkt me heel normaal dat je dat hebt en ook moet kunnen toelaten.
Ik kom zelf net bij de verloskundige vandaan.. mijn suiker was prima. Mijn vermoeidheid in deze periode vindt ze wel zorgelijk dus als het na de vakantie niet over is, wil ze dat ik op vitamine D laat prikken. Op mijn werk gaan ze zorgen dat mijn klas ook op de dagen dat dit nog niet gebeurd een uurtje over genomen gaat worden, zodat ik even bij kan komen en vast wat werk kan doen en dus ook na schooltijd vroeg naar huis kan. Dus wel fijn dat er mee gedacht wordt.

Gek forum met de dubbele posts. 
Verdriet hoort helaas bij het leven, je kindje krijgt het wel een beetje mee, maar zo lang je er niet maanden zo emotioneel van blijft (alhoewel, je bent wel zwanger....) Kan het volgens mij geen kwaad. Ik zou me even overgeven aan het verdriet hoor, dan is het er uit en kan je beginnen met verwerken. Maar dat is wat ik denk te weten :). Sterkte
Fijn dat de suiker goed is Jippie! En dat ze op je werk wat hebben kunnen regelen voor een uurtje bijkomen tussendoor. Dat scheelt wel denk ik :)

Wat vervelend, een huisdier hoe groot of klein dat doet je zeker verdriet. Laat her verdriet er zijn. 
Ik weet het niet zeker, maar zolang je goed blijft ademen (in de zin van niet snikkend half ademen als je wat harder huilt), eten en voldoende rust pakt denk ik niet dat je baby er echt last van heeft. Daarnaast is verdriet een emotie en die heb je vaak niet direct onder controle. Neem waardig afscheid (Kun je hem begraven?, zet wat mooie foto’s van hem bij elkaar en laat ze afdrukken) Probeer afleiding te zoeken en ik hoop dat je snel over je verdriet heen bent en het een plekje kan geven. 

Inderdaad fijn dat je suiker goed was Jippie:)

Lieve reacties dames, de steun vind ik heel fijn. Het zal even duren om dit een plekje te geven. Echt bizar hoeveel verdriet je om een beestje kan hebben... Doet echt pijn ook :( 

@Jippie, fijn dat het goed was. Ik hoop voor je dat er geen verder extra onderzoek nodig is n.a.v. de vermoeidheid.

Ja het overlijden van wie ook is maar niks.. dat moet wel verwerkt worden
Hier vandaag de eerste dag zwangerschapscursus gehad, weer erg leuk om te doen!

Veraa neem je tijd ervoor, dat beessie is een onderdeel van je leven geweest. Lekker boeiend hoe anderen daarover denken.
Ik ben echt wel heel dankbaar dat ik weer zwanger mag zijn, maar wat ben ik het soms zat. Dat gevoel heb ik bij mijn vorige zwangerschap nooit gehad. Mijn buik begint nu al in de weg te zitten en mijn borsten lijken ook wel 10 kilo te wegen. En dan te bedenken dat ik nog 3,5 maand moet. Weer even geklaagd... Het belangrijkste is dat ik de kleine regelmatig voel. 

Oh Vera gecondoleerd! Verschrikkelijk een lege kooi..
Gisteren voor het eerst van mn leven last gehad van brandend maagzuur. Ik dacht wat gebeurd me nou, wat een rotgevoel is dat! 

Terug
Bovenaan