Uitgerekend eind mei/begin juni

Ik zie dat ik alweer veel berichtjes gemist heb, maar echt even geen energie (gehad) om te reageren dus bij deze alvast sorry als ik niet overal op reageer en iets over t hoofd gezien hebt, ben nog niet helemaal scherp. Vandaag begonnen met de oudergesprekken. Morgen echt een hele lange dag van 8 uur s ochtends tot half 9 s avonds dus ik eet op school. Gelukkig bijna vakantie! 
@zonnetje ik hoop dat je opa het echt nog mee mag maken!! 
@Vera groot gelijk hoor dat je je een dag ziek gemeld hebt. 
@zwangeryes zoo 6 weken nog maar.. dat schiet echt op. Leuke groep met de zwangerschapscursus?
@clb altijd leuk he als er weer vorderingen zijn?!
Doe allemaal rustig aan meiden!

Goeie moed, Jippie !
We zitten in hetzelfde schuitje. Gisteren op de ene campus gezeten van 8u30 tot 19u30. Vandaag op de andere tot wel 21u. 
En morgen vertrekt manlief met zijn klasje op driedaagse. Die kan ik nu ook wat minder goed missen dan gewoonlijk. Inderdaad! Laat die vakantie maar komen!!!?❤️

Hier net bloed geprikt om te kijken of ik antistoffen aanmaak tegen mijn baby, maar daar gaan we niet van uit :D
Heftig hoor zulke lange dagen, feline en jippie! 
Gelukkig gaat het met jullie andere diertje beter Vera! Natuurlijk mag je je een dag ziek melden als het niet gaat. Beetje bijkomen is belangrijk! 
Ik heb zeker een leuke groep met de zwangerschapscursus! Tot nu toe tenminste, heb natuurlijk pas 1 les gehad. Maar we zijn met z'n 6en en allemaal uitgerekend in mei dus dat is wel leuk 

Hi allemaal,
Sorry ik was ook even afwezig. Ik lees wel mee maar ik vind reageren via de telefoon lastig (hebben jullie dat ook? Beeld verspringt continu etc). Dus reageren doe ik maar via de laptop, maar dat blijft vaak "liggen";).
Hier gaat alles redelijk goed. Ben nu 26 weken. Afgelopen weekend is Babypark geweest dus de meubeltjes staan in elkaar, kinderwagen staat er, maxi cosi en de box. Wij hebben de maxi cosi pebble plus, moeten nog een isofix halen, twijfelen tussen de Familyfix one 2 en 2 way ofzo? Iemand hiermee ervaringen wat het verschil is? Behalve de prijs dan :)
Merk ook wel dat ik meer gestrest ben omdat ik alles toch meer af wil krijgen, maar gelijk ook wat wil veranderen in huis. Van het weekend weer met me vriend op pad om weer wat spullen te kopen die we nodig hebben. Vrijdag met 3 vriendinnen (die ook zwanger zijn) naar de 9maanden beurs. 
Jippie, nog terugkomend op je vraag of ik zelf moest prikken. Nee heb dat niet zelf hoeven doen. De uitslag was overigens goed! Dus geen diabetes. 
Zwangeryes, ik moet volgende week ook (na 27 weken) weer extra bloedprikken om te kijken of ik antistoffen heb omdat ik ook negatief ben. 

Zoooo mijn gesprekken zitten erop!!! Echt fijn! Zo voor t eerst naar de zwanger en fit dus ben benieuwd. Wel fijn dat je een leuke groep hebt zwangeryes en ongeveer tegelijk uitgerekend. 
Voor jou zijn het ook echt lange dagen Feline. Krijg je wel wat ondersteuning ofzo?
@ Steefje jij bent ook druk bezig geweest!! Wel fijn dat je ook geen diabetes hebt!

Zwangeryes en Steefje, hoe ging het prikken? Lijkt met heftig, antistoffen tegen je eigen kindje! :O Hoop dat het goede resultaten voor jullie zijn!
En cool dat jullie zijn begonnen met ZwangerFit (of iets wat daarop lijkt), ik doe het al een tijdje en vind het heerlijk! Helaas inmiddels wel privé les want de andere 2 dames zijn afgehaakt. 

Zaterdag met m'n moeder naar de 9-maandenbeurs. Ben benieuwd :') 

En vanmorgen al de intake gehad van de kraamhulp (lekker vroeg zo met 26 weken haha). Maar wel super interessant en even echt zo'n besef momentje van o my... shit's getting real nu! Toch nog wel even wat dingetjes regelen enzo... en de weken vliegen voorbij! 
Hebben jullie al die intake gehad? 

Hoi allemaal,
Eerste berichtje van mij hier. Ik ben iets eerder in mei uitgerekend (11 mei) maar de mei-groep is actief op facebook en ik heb geen facebook dus als het mag, sluit ik me graag hierbij aan! Heb vandaag tijdens mijn werkpauze even alle berichtjes doorgelezen, erg leuk al die verschillende ervaringen. 
Mijn zwangerschap verloopt tot nu toe redelijk. Ben 16 weken misselijk geweest, incl overgeven, wat geen pretje was. Ook vrij vroeg al last van bandenpijn waardoor ik al een tijdje waggelend door het leven ga. Verder heb ik een medische indicatie dus ben onder controle bij de gynaecoloog en mag ook in het ziekenhuis bevallen. De baby doet het gelukkig ontzettend goed en gemiddeld. Ik heb iedere controle een echo wat ik echt behoorlijke verwennerij vind! 
Ook ik doe aan Zwangerfit, vind t ook echt heerlijk en het helpt wel wat bij de bandenpijn! Heb een leuk groepje van ongeveer 7 dames. 2 meiden zijn ook rond mijn datum uitgerekend. Met hen heb ik binnenkort 2 informatieavonden. 
@Vera, nee nog geen intake gehad!

Welkom hoor happyH. Ik 16 mei :)
Ik heb ook geen intake gehad, maar heb me wel ingeschreven dus dat komt wel goed. 
Fijn geen diabetes steefje! 
Lekker dat de gesprekken erop zitten jippie!
Veel plezier met de 9 maanden beurs voor iedereen die gaat! 

Terug
Bovenaan