Uitgerekend eind mei/begin juni

Ik ben vandaag ook gebeld door de kraamzorg maar ik was niet thuis. Ik ben benieuwd wanneer ik daar meer van hoor dan en wanneer onze (telefonische, denk ik) intake is. Hopelijk niet nu al :p 

Haha Zwanger yes, je zal zien dat ook zij lekker vlot met de intake willen beginnen. 
Maargoed heb ook maar bij een hoop dingen "ja en amen" gezegd... en gedacht dat komt wel goed. 

Ooh misschien weten jullie dat wel Zwanger yes en Zonnetje (volgens mij krijgen jullie de 2e toch?). Die dame van de kraamzorg zei dat er 2 digitale thermometers moesten zijn. Als in 2 normale, geen oorthermometers. Maar op zich is 1 toch prima? ze kan mij toch gewoon temperaturen met een oorthermometer of zie ik dat compleet verkeerd. Vind het zo onzinnig. Maar misschien is er een compleet logische reden voor. 
@HappyH inderdaad véél te weinig zitplek op de 9maanden. Ik kreeg er ook echt de kriebels van. Al die vrouwen vet stoer rondbanjeren alsof het niks is, terwijl ik echt op een gegeven moment dacht ik ben kapot haha. HOE doen ze dat. Maar wellicht is het schijn. 
@Jippie en Zwangeryes gek dat jullie niet worden gewogen maar aan de andere kant... het is ook niet zo dat je er veel aan kunt doen ofzo dat je aankomt. En als je echt extreem aankomt dan zien ze dat ook wel aan je denk ik. Ik zit inmiddels op +7kg. Ook gewoon binnen de marges :)

Nee ze willen twee rectale thermometers, een voor jou en een voor de baby. Als jouw temperatuur omhoog gaat moeten ze ook meteen ingrijpen. Als je er maar 1 hebt krijg je ook echt een aantekening. Oorthermometer is niet nauwkeurig genoeg. Dat was het tenminste bij de eerste..
En ik werd ook echt keurig elke dag gecontroleerd .Maar op dat moment boeide het me vrij weinig. Ze moet toch al de onderkant, hechtingen, terugtrekken van de baarmoeder controleren dus je bent toch al bloot ?

Oh en ik hoorde echt van veel mensen in mijn omgeving dat er te weinig zitplek was hoor! Iedereen vond het zwaar maar je moet toch wat en dan maar doorlopen totdat er wel ergens plek was :p niet handig bedacht voor een beurs voor zwangeren ?

Klopt! Ik kreeg de indruk dat er zelfs meer plek was op de huishoudbeurs.. maar dat was al later op de middag. Ik vond het ook echt ploeteren! 
Handig om te weten van die 2 thermometers...weer eentje voor op het lijstje

Hi!
hier nog geen intake gehad! Ze zullen me vanzelf bellen. 
Negenmaanden beurs was ik vrijdag, echt te druk! Wel wat leuke acties gekocht dus langzaamaan alles aan het inslaan wat nodig is. Vond ook weinig zitplekken! 

Ik ook zaterdag op de beurs geweest, vond het een groot kippenhok, haha, maar daar had ik me wel al op ingesteld. Wel heel fijn om wat draagdoeken enzo te kunnen proberen en dingetjes die ik op internet zie gewoon even in t echt te kunnen voelen en testen. Het geboortepakje nu met korting gekocht! ?
Ik krijg ook de eerste Veraa :) De intake bij ons stelde weinig voor, het enige was dat we kruikjes en 2 thermometers in huis (idd v jezelf en vd baby) moesten hebben maar ze heeft verder gewoon gezellig gekletst en wat uitgelegd over wat we kunnen verwachten enzo. 
Verder pittige week, Mn lijf trapt even vol op de rem, flinke krampen gehad na verdrietig bericht over achteruitgaan v opa en gisterochtend (toen k bij vk zat voor ne xtra check vanwege die krampen) hoorde ik dat hij is ingeslapen.. dus heb me ziek gemeld op mijn werk en de hele dag lekker op d bank gelegen en geslapen enzo.. even aan die moeheid kunnen toegeven is wel fijn.. dat zwanger zijn onderschat ik toch af en toe een beetje geloof ik?

Terug
Bovenaan