Uitgerekend eind mei/begin juni

Gecondoleerd zonnetje! Natuurlijk even je rust pakken. Het is lichamelijk al niet altijd even makkelijk en dan nog zo'n emotionele klap erbij... neem je tijd en rust en heel veel sterkte!!
Wel goed om te weten van die thermometers... dan kan ik daar vast naar kijken..
Zelf een weekje vakantie maar totaal niet fit. Waarschijnlijk vorige week over mijn grenzen gegaan en dat uit zich nu in een enorme verkoudheid met keelpijn. Slapen gaat echt moeizaam en ben blij dat ik overdag niet zoveel hoef. Vandaag wel met op pad geweest voor een luiertas. Die heb ik namelijk voor mijn verjaardag gevraagd dus was een gezellig dagje met mijn moeder en nog geslaagd ook. Zag hem alleen net wel veel goedkoper op internet, terwijl die prijs in de winkel niet stond dus daar mag mijn moeder nog even achteraan.
Ik zat vandaag overigens ook op +7 maar wel pas 26 weken zwanger.

De bloeduitslagen waren goed! Geen antistoffen voor mijn kindje gemaakt, helemaal fijn! Ik heb net de badkamer helemaal schoongemaakt maar meteen weer rugpijn. Bah!

@Zonnetjeinhuis: gecondoleerd :( heel verdrietig. Pak echt goed je rust en als je meer tijd nodig hebt gewoon ziek melden.

@Zwangeryes thanks voor de info over de thermometers, dan moet er nog één bij komen. Dat ga ik regelen (als je er maar 1 hebt ook echt een aantekening :') alsof je een strafblad krijgt bij de kraamzorg). 
Maar superfijn dat je bloeduitslagen goed waren zeg! Heel fijn. Doe overigens rustig aan met die rug! Begint bij mij ook nu... Lekker iets warms er tegen aan. Dat helpt.
@Jippie heb je een leuke luiertas gevonden? Daar zoek ik ook nog naar.

Volgende week een weekje vakantie!! (Jammer van het weer...)

Wat fijn dat je uitslagen goed waren zwangeryes. Scheelt weer een zorg. Tsjaa alles wordt steeds wat zwaarder he?! Rustig aan doen dan maar.
Ik vind mijn tas heel leuk Vera, maarja ieder een andere smaak. Ik heb echt heel lang in de winkels gestaan en getwijfeld en is het wel groot genoeg. Ik twijfelde tussen 2 tassen waarvan ik de 1 mooier en stoerder vind maar die was toch kleiner. Dus uiteindelijk voor de iets grotere gegaan. Jollein Zoë zwarte verzorgingstas bij babydump. Zit mooie, steving hoge vakken in voor de flessen etc. En verder een matje en hoesje en thermosbekerhouder. Of hij uiteindelijk echt praktisch is, weet ik pas als ik hem in gebruik heb?

Wat fijn dat je uitslagen goed waren zwangeryes. Scheelt weer een zorg. Tsjaa alles wordt steeds wat zwaarder he?! Rustig aan doen dan maar.
Ik vind mijn tas heel leuk Vera, maarja ieder een andere smaak. Ik heb echt heel lang in de winkels gestaan en getwijfeld en is het wel groot genoeg. Ik twijfelde tussen 2 tassen waarvan ik de 1 mooier en stoerder vind maar die was toch kleiner. Dus uiteindelijk voor de iets grotere gegaan. Jollein Zoë zwarte verzorgingstas bij babydump. Zit mooie, steving hoge vakken in voor de flessen etc. En verder een matje en hoesje en thermosbekerhouder. Of hij uiteindelijk echt praktisch is, weet ik pas als ik hem in gebruik heb?

Gecondoleerd zonnetje, heftig. Goed aan jezelf denken. 
Merk ook dat het de laatste dagen wat pittiger is, moet ook meer rust pakken maar vind ik nog lastig. 
Fijn dat je bloeduitslag goed is zwangeryes. Ik krijg volgende week de uitslag. Toch spannend. 
Ook ik ben geslaagd voor een luiertas! Een zwarte leren rugtas, kan ook aan de kinderwagen etc! Vond een rugtas wel handig. Was wel een zoektocht maar uiteindelijk online met korting gekocht. 

Zonnetje gecondoleerd.Wat verdrietig dat je opa jullie kleine niet heeft kunnen meemaken.
Deze week word ik geprikt op Rhesus. Fijn dat jouw bloeduitslag goed was Zwangeryes. De kans is heel klein dat het niet goed is, maar goed dat ze het controleren.
Ik heb mijn 1e yogales gehad en het was best praktisch. Kreeg goede tips om rugklachten te voorkomen en hoe ik mijn zoontje het beste kon optillen. Verder leuk om andere meiden te ontmoeten. Alleen de kleine was mij al veel te lang stil, dus ik was meer daarmee bezig dan me te ontspannen. Gelukkig werden er later weer feestjes gevierd in mijn buik ;-).
Verder gaat het wel goed, alleen heel moe. Ik probeer ‘s middags nog een paar uurtjes te slapen.

Terug
Bovenaan