Uitgerekend eind mei/begin juni

Gezellig happyh! Leuk dat je aansluit. 
Ik vind reageren op mijn telefoon ook wat lastig, maar probeer het wel.. te lui voor Mn laptop??
Wij vorige week ook de intake gehad. T wordt steeds echter zo! 
Mooi Steefje dat er geen diabetes is gevonden en voor jou Jippie lekker dat de marathon er weer op zit ☺️
Ik kan me wel voorstellen dat degenen met een tweede op komst iets minder bezig zijn met alles dan degenen voor wie t nr 1 is. Ik merk dat ik nu steeds leuker vind om dingetjes te kopen enzo. Maar wil nog wat bewaren voor in Mn verlof ?
Goed geregeld met die korting Jippie! Een bloedneus heb ik nog niet gehad, maar wel ergens gelezen dat dat erbij kan horen geloof ik. 

Thanks Jippie en zonnetje!
@Jippie, tja, wat is zwaar.. ik heb het er maar mee te doen denk ik. Ben dankbaar voor iedere dag dat ik me iets beter voel. En het is een hele geruststelling dat de baby het zo goed doet, dan heb ik in ieder geval een doel voor mijn lijden hahaha
@Zonnetje, ik heb ook last van bloedpropjes. Ik snuit iedere ochtend m'n neus even uitgebreid en dan is het weer goed voor de dag. Het worden geen echte bloedneuzen maar t schijnt wel dat het er allemaal bij hoort. 

Hi ladies,
Zo even alles moeten bijlezen maar ik ben weer op de hoogte. Het onderwerp is nu 'bloedneus' volgens mij. Gelukkig geen last van maar hoor het wel in de omgeving dat het normaal is. 
@Jippie, ik moet ook echt om de 3 weken naar de vk, en straks vanaf 30 weken om de 2 weken. Precies wat je zegt, hartstikke gezellig hoor maar ben 10 minuten binnen voor alle checks, alles weer goed en dan weer naar huis. Enige leuke is het hartje horen. Minder leuke is de weegschaal haha. 
@HappyH nog welkom op het forum ook! ik zag dat je ook vroeg wat de intake inhield. Ik denk dat het gaat om die van de kraamzorg? Wat er bij mij vooral gebeurde was dat ik een shitload aan informatie kreeg :) wat ik allemaal vooral al moest hebben in huis, en klaarleggen, en wanneer ik ze moest bellen. Ook heeft ze kort de babykamer 'geïnspecteerd' en benadrukt dat ik toch echt alles moet wassen (I know, ik ben pas 27 weken onderweg. doe rustig) en onze slaapkamer, dat het bed toch écht op klossen moest komen te staan (wederom... so much time!). Verder wel nuttig hoor, ik had nog wat vraagjes en ze heeft ons ingeschreven voor zo'n informatieavond over borstvoeding. Een avond praten over borsten... ik ben benieuwd...
Afgelopen zaterdag bij de negenmaandenbeurs geweest. Holy shit wat een drukte. En no way dat je de kaart kan spelen "ik ben zwanger, kan ik heel even hier zitten?" want er lopen nog 1000 andere zwangeren :). Maar wel de maxi cosi daar gekocht met een flinke korting. Het is de maxi cosi rock geworden!

Hi Veraa, lekkere vooruitstrevende dame dan bij de intake! Ik ben ietsje verder maar heb ook niets van dat alles klaar haha. We zijn nog bezig met een verbouwing en moeten nog verhuizen. Ik hoop maar dat de intake plaatsvindt als we over zijn en alles klaar is. Anders ga ik net zoveel kritiek krijgen denk ik haha. 
Was zaterdag ook op de beurs. Idd heel heftig qua drukte. Heb op het feedbackformulier ook maar aangegeven dat er te weinig zitplekken waren! Verder vond ik het wel erg leuk! 

Oh wauw, nu al alles moeten wassen.. ik heb nog niks nieuws in huis joh, hier zouden ze helemaal schrikken denk ik ? gelukkig is onze intake telefonisch omdat het de tweede is. En je bed op klossen kan met 37 weken ook nog ?. Rustig aan joh.
Hier niet naar de beurs geweest. Had wel verwacht dat het veel te druk zou zijn om even leuk te kunnen doen. Maar ik vind het ergens ook wel jammer..
Die informatieavonden vond ik wel leuk bij de eerste! Borstvoeding, bevalling thuis en bevalling in het ziekenhuis. En na de bevalling heb ik ook nog wat middagen gehad. Leuk hoor :) allemaal mensen die net zo ver zijn.
Ik heb bij de VK nog nooit op de weegschaal gestaan :p maar thuis wel, ben nu blijkbaar 8 kilo aangekomen :( maar goed, dat valt nog binnen de marges gelukkig. 

De weegschaal heb ik ook nooit bij de verloskundige. Ze vraagt m'n gewicht wel af en toe. 
Zoo die kraamverzorgster is er inderdaad vlug bij. Onze meubels zijn nog niet eens binnen en we moeten de plinten ook nog opplakken. Maar ze komt gelukkig pas met 34 weken dus tegen die tijd is alles wel af. En dan is mijn verlof ingegaan dus dan ga ik wel eens wassen enzo.
Ik had hetzelfde als jij met de beurs zwangeryes. Ergens wel jammer, maar ik zag die drukte ook niet zitten. Wel fijn Vera dat je de rock met korting hebt kunnen kopen!! Scheelt toch weer!

Terug
Bovenaan