Uitgerekend eind mei/begin juni

Fijn dat het nog steeds met iedereen goed gaat. Gisteren heb ik de lactosetest gehad, maar tot op heden nog niet gebeld door de verloskundige. Dus dat is een goed teken. Over 2 weken moet ik bloed prikken voor de Rhesus C. De kans is heel klein dat het niet goed is, maar alleen maar fijn dat het getest wordt.
Zijn wij de enige die nog niks gedaan/gekocht hebben voor de baby.... Ons voornemen is om volgende maand te beginnen met de babykamer. We weten wel al welke kamer we willen bestellen bij Babypark en ook het behang. En met een tweede heb je ook niet veel nieuwe dingen nodig. Ik hoop alleen dat ik wel meer gevoel erbij krijg als het kamertje klaar is. Ik heb nu totaal niet het gevoel dat we over 3 maanden een baby hebben. 

Haha Sanne ik heb ook nog helemaal niks gedaan/gekocht :p komt vast omdat we al een kindje hebben want met de vorige was ik nu wel al bezig. 

De uitslag van de antistoffen hoor ik trouwens waarschijnlijk dinsdag op controle. @veraa. Prikken ging wel maar ik heb altijd een flinke blauwe plek erna, dat is echt niet lekker! Maar dat is vast volgende week weer weg hoop ik :)
En ik heb ook nog helemaal niet het idee dat er over 3 maanden een baby is. Heel gek is dat. Ik vergeet zelfs regelmatig dat ik zwanger ben, totdat ik dan mijn veters moet strikken of op moet staan ?. Dat gaat heel watwat minder soepel. En ik ben heel groot, veel groter dan de eerste. En als ik het kindje voel dan heb ik ook nog niet het idee dat het allemaal snel zal gaan. Misschien dat het gevoel komt als het bedje staat en ik met verlof ben of zo. Hopelijk. 
Ik moet ook elke drie weken op controle bij de verloskundige nu, maar vind dat onzin :p. Ik weet dat de baby leeft door alle bewegingen dus ik weet nooit zo goed welke toegevoegde waarde het nou heeft behalve de bloeddruk die altijd aan de lage kant is?, dus verwacht niet dat die opeens keihard omhoog schiet. En natuurlijk is die extra 40 minuten fietsen niet verkeerd voor me, ik kom hard aan ook zo met minder energie om te wandelen en fietsen. Proberen dat na de bevalling weer goed op te pakken, want die conditie is niks meer en dat voelt niet fijn 

Pff heel verhaal getypt is het weer weg dus maar opnieuw.
Eindelijk vakantie! En met mij nog meer hier op het forum als het goed is.
Jammer dat jij nog de enige bent bij de zwangerEn fit Vera! Toch leuker als je met anderen kunt kletsen. Bij ons geloof ik stuk of 8/9. Kan per week wisselen, omdat je gewoon 10 lessen doet en elk moment kunt instromen. Wel een super leuke mevrouw die het geeft.
Wel al gebeld voor een afspraak met de kraamzorg, maar ze komt als ik met verlof ben en al bijna 34 weken ben. Wel even lekker want naast dat fulltime werken weet ik niet hoe ik dat moet inplannen anders. Morgen k9mt wel mijn kraampakket al binnen zag ik en de maxicosi komt eindelijk na een hoop gedoe. Duurde al 4 weken dus heb m geannuleerd bij de ene winkel, mede omdat ik hem bij de andere winkel ineens voor 55 euro goedkoper zag in een dagaanbieding. Natuurlijk weer te laat met bestellen en toen een mail gestuurd. Nu krijg ik m alsnog met die korting en komt hij dus al morgen ipv 4 weken wachten en dan nog niets weten en horen.
Welkom happy. Je hebt t best pittig (gehad) zo te horen.
Herkenbaar je verhaal over de verloskundige zwangeryes! Ik heb al vanaf 21 weken dat ik om de 3 weken moet, omdat het zo uitkomt en vanaf 30 weken zelfs om de 2 weken. Maar inderdaad vooral hoe het gaat, hartje luisteren maar ons jongetje schopt zich rot en bloeddruk meten.

Pff heel verhaal getypt is het weer weg dus maar opnieuw.
Eindelijk vakantie! En met mij nog meer hier op het forum als het goed is.
Jammer dat jij nog de enige bent bij de zwangerEn fit Vera! Toch leuker als je met anderen kunt kletsen. Bij ons geloof ik stuk of 8/9. Kan per week wisselen, omdat je gewoon 10 lessen doet en elk moment kunt instromen. Wel een super leuke mevrouw die het geeft.
Wel al gebeld voor een afspraak met de kraamzorg, maar ze komt als ik met verlof ben en al bijna 34 weken ben. Wel even lekker want naast dat fulltime werken weet ik niet hoe ik dat moet inplannen anders. Morgen k9mt wel mijn kraampakket al binnen zag ik en de maxicosi komt eindelijk na een hoop gedoe. Duurde al 4 weken dus heb m geannuleerd bij de ene winkel, mede omdat ik hem bij de andere winkel ineens voor 55 euro goedkoper zag in een dagaanbieding. Natuurlijk weer te laat met bestellen en toen een mail gestuurd. Nu krijg ik m alsnog met die korting en komt hij dus al morgen ipv 4 weken wachten en dan nog niets weten en horen.
Welkom happy. Je hebt t best pittig (gehad) zo te horen.
Herkenbaar je verhaal over de verloskundige zwangeryes! Ik heb al vanaf 21 weken dat ik om de 3 weken moet, omdat het zo uitkomt en vanaf 30 weken zelfs om de 2 weken. Maar inderdaad vooral hoe het gaat, hartje luisteren maar ons jongetje schopt zich rot en bloeddruk meten.

Sorry mijn bericht staat er 2 keer. Lastig dat ik het niet meer weg kan halen. Had alleen vlak erna nog een vraag getypt en die staat er niet... wat kuren dus vanavond.
Maar mijn vraag... Ik heb bijna elke ochtend of nacht een bloedneus. Het gekke is dat het altijd aan dezelfde kant is en als ik blijf liggen dan is t met 1 keer snuiven of snuiten al als een slijmprop weg. Als ik wel al uit bed ben en mijn hoofd niet naar achter houd dan stroomt het er wel uit. De volgende keer zal ik dit ook even bij de verloskundige neerleggen, maar hebben jullie ook regelmatig bloedneuzen?

Ik weet wel van mensen die tijdens de zwangerschap vaker een bloedneus hadden maar zelf nooit gehad.. inderdaad maar even bij je verloskundige neerleggen dan denk ik.. 
Wel fijn van die maxi cosi! Beetje korting kan geen kwaad :D

Hey Jippie!
Ik heb hetzelfde probleem. Bij mij gebeurt het vooral als ik nies. Dan springt er een addertje ofzo denk ik en begint mijn neus meteen te bloeden.
Ik heb al wel vaker gehoord dat het een normale kwaal is tijdens de zwangerschap. Een beetje zoals bloedend tandvlees enzo. :)

Terug
Bovenaan