Uitgerekend eind mei/begin juni

Het 1000e berichtje in deze groep!
Maar Feline dat is echt balen zeg!! Ik hoop dat het meevalt.. geen ervaring met een verkeerde test of uitslag. Succes morgen!
Lastig meiden die nachten! Vorige week gehad, maar dat kwam, omdat ik de hele week snipverkouden was met keelpijn en benauwdheid. Plassen herken ik niet zo. Drink 's avonds niet tot weinig. Als ik een keer wakker wordt dan ga ik wel.
De buik gaat hier wel in de weg zitten en ons jongentje blijft echt de hele dag bewegen en schoppen. Nu weer een dag gewerkt en was gelijk weer heel moe. Wel bijtijds naar huis gegaan en nog even dutje op bed gedaan. Voel me dan soms wel een beetje een aansteller.. maarja ik kan er niets aan doen probeer ik nu maar te denken.

Tsja jippie, dat is dan de zwangerschap. Gewoon lekker op tijd naar huis inderdaad en wat dutjes. Fijn dat je nog lekker slaapt! 
Ben je nu weer beter?
Ik ben steeds geneigd veel te veel te doen. Heb ik mijn hele huis gisteren gepoetst, heb ik natuurlijk nu last van mijn lijf. Maar ik kan moeilijk mijn huis niet doen. Ik ben erg echt blij dat ik lekker met 34 weken met verlof ga. Werken is echt zwaar aan het worden. Ik kan met die enorme buik niet meer lekker verschonen, dan moet ik naar voren hangen (dus last van mijn rug en schouders) en dan ook nog met beweeglijke kinderen.. 
Vandaag moet ik even naar de HEMA voor een kruik die ik nog mis en een nieuw bakje voor eten, want ik heb mijn vriezer bakje gesloopt. Maar dan is dat het eerste wat ik koop voor de baby, een kruik ?. Misschien toch maar even bij de kleertjes kijken voor het idee ?. Heb natuurlijk donderdag intake voor de kraamzorg en dan heb ik tenminste al iets gedaan 

@Feline, wat vervelend! Ook geen ervaring mee dus ik kan je er helaas niet verder mee helpen.
@Zwanger yes. Hoe dan?!? Hoe kan je nog niet in de verleiding zijn gekomen iets voor de baby te kopen? 
En, fijn he met 34 weken met verlof! Ik ga ook met 34, dat betekent eind van deze maand! En heb er zoooo zin in!

Ik zei het net in het juni topic ook al, maar ik heb nu ik een weekje vrij ben onwijs veel zin om van alles aan te schaffen. Gisteren en vandaag een lijst gemaakt van wat we al hebben, wat we nog aan moeten schaffen en wat eventueel op de verlanglijst voor het kraambezoek kan. Net wel mijn boek voor de kraamvisite besteld samen met een leuk vestje dat in de aanbieding was. Goed excuus om aan gratis verzenden te komen ☺️

Yeeeeeessssss yes yes yes!!! Het was vals alarm! Geen zwangerschapsdiabetes dus. Ik ben zoooo ontzettend opgelucht. Laat die koekjes en chocolade maar weer komen. ?

Ooowww super fijn Feline!!!!!! 
Haha ik vind het ook knap dat je nog niets gekocht hebt hoor!! Nou moet ik zeggen dat ik ook pas 2 kledingsetjes gekocht heb, maar toch...
Ik ben inderdaad wel opgeknapt. 's Nachts nog wel af en toe wakker met een enorme hoestbui en wat benauwdheid en nog wel een verstopte neus s ochtends, maar goed.

Terug
Bovenaan