Uitgerekend eind mei/begin juni

Hier vandaag de telefonische intake van de kraamzorg gehad! Fijn om even geregeld te hebben. In principe komt het gewoon goed. Bed is 1cm te kort maar hoeft alsnog niet op klossen. Verder ben ik gewoon erg benieuwd naar wie er komt maar dat zien we natuurlijk pas in mei. En ik ben meer benieuwd naar de baby dan naar de kraamhulp natuurlijk :eek:. Ze vertelde dat een babydeken verplicht 100% wol of 100% katoen moet zijn, anders is het onveilig en mag de kraamhulp het kindje niet naar bed doen ?. 

Fijn Feline! 
Hier alles zijn gangetje. Ik herken dat wel, hele huis poetsen wordt lastig nu merk ik ook. Ben ook aan aftellen tot verlof, nog 7 weken te gaan. 
Bij mij begint het shoppen los te barsten want wil het liefst alles al klaar hebben! Maar merk ook echt dat de weekenden nodig zijn om bij te komen van de werkweek. 

Overigens nog geen uitslag van rhesus prikken. Maar denk dat ze me wel gebeld hadden als het niet goed was. Geen bericht is goed bericht.

Ja wat dat betreft zit je dan toch wel in het derde trimester. Heb inmiddels de hoge dingen in huis in de badkamer en keuken en zo en de lampen en kasten gedaan zodat ik daarna niet meer op mijn krukje hoef te stappen voor dat soort dingen. Dat is wel fijn. 
Ik vraag me ook wel af of ik het nog 4 weken volhou, werken in de zorg. Heb wel veel buikpijn en rugpijn en door de gekke houding van het draaien tijdens het verschonen nu ook last van m'n schouder. Nog even een dagje aankijken vandaag.
Geen bericht is vast goed bericht.

Over poetsen gesproken... hebben jullie al poetsdrang? Ik wil alles wel geregeld hebben maar het poetsen heeft absoluut nog niet de prioriteit hier haha.
Gisteren is mijn kraakmoskee bezorgd dus dat ga ik zo eens uitpakken. Vriendlief had het aangenomen en belde me op: “ Wat heb je allemaal besteld joh?” Die dacht dat het allemaal kleertjes waren ?

Kraampakket? Nog nooit gehoord van een kraakmoskee ? maar ik weet wel wat er in zit. Kan je pas met en na je bevalling wat mee dus ik heb .hem ook niet uitgepakt. Sowieso lekker voor de kraamzorg als alles lekker in dezelfde doos zit. Alleen het grote plastic zeiltje kan op het eind onder je matras hoes voor als je vliezen breken. 
Ik heb meer zo iets van nu kan ik nog iets qua schoonmaken dus nu moet ik het doen :eek: niet echt poetsdrang 

Hahaha kraampakket dus! Hoe komt hij nou aan kraakmoskee?? Ik heb de doos even bekeken, maar laat alles er ook maar in zitten inderdaad.

Poetsdrang?? Nee dat heb ik nou nooit. Ik heb zo'n hekel aan poetsen!! Gelukkig iemand die dat elke week voor mij doet.. opruimen dat kan en doe ik wel? kraampakket heb ik even vluchtig doorgekeken uit nieuwsgierigheid.
De babykamer is vanmiddag wel geleverd? die gaat als het goed is dit weekend in elkaar gezet worden. Daar kijk ik echt naar uit. Dan kan ik een beetje gaan inrichten enzo.
Volgens mij tellen we allemaal af tot het verlof. Allemaal steeds zwaarder. Ik mag nog 6 weken.

Terug
Bovenaan