Uitgerekend eind mei/begin juni

Wat leuk Jippie dat de kinderkamer er is! Dan voelt het ineens zo echt vond ik. Veel plezier met in elkaar zetten! Ik moet ook nog zes weken werken tot mijn verlof. Eigenlijk eerst meivakantie, maar daar sluit het mooi op aan. Mag dus al lekker vroeg stoppen met werken, met 32,5 week ☺️

Dat aftellen zit er hier ook goed in! Nu 27w ver, maar wat begint het zwaar te worden. Beide meisjes groeien flink, dus zou het niet anders willen, maar vraag me toch ook af of ik het nog 4 weken volhoud voor de klas te staan.
Hier zijn we gisteren begonnen met het decoreren van de babykamer. Het maakt het toch weer dat beetje "echter", he? 

Heerlijk die meivakantie he Tulipa?! Ik heb hetzelfde als jij.. stop met 33 weken en een dag ook door de meivakantie. 4 weken schiet ook echt op Feline!! Wel zwaar met een tweeling en dan voor de klas. 
De plinten zitten erop en het kamertje staat in elkaar. We zijn er zo blij mee en het matcht echt goed bij de blauwe muren. Nu kunnen we lekker verder met de aankleding enzo... Heerlijk! 

Nou, even van de radar geweest maar ik ben er weer. Leuk te lezen dat jullie deels al aant poetsen geslagen zijn! Ik ben nog druk bezig met onze verbouwing, heb vandaag met mijn nu toch wel echt steeds dikker wordende buik een muurtje gevoegd ?? dus dat poetsen stel ik nog eventjes uit. Maar ik kan echt nog goed vooruit, mits ik maar kalm aan doe. 
Ik werk nog 5 weken, heerlijk vooruitzicht!! 
Heb er ook zin in om alle babymeuk (zo ziet het er nu echt nog uit in allerlei dozen en tassen van iedereen gekregen) lekker te gaan plaatsen in de kasten en me lekker met de aankleding bezig te gaan houden enzo. Zó leuk! 

Fijn al die positieve berichten! Ik stop idd ook met de meivakantie Jippie, heerlijk! Ik kijk er nu al naar uit Haha. Afgelopen week was ik ook vrij en mijn buik begint nu eindelijk serieus te groeien en ben gelukkig ook wat aangekomen inmiddels. 

Heb zaterdag ook de eerste dingetjes in de babykamer mogen leggen :) we zitten nog midden in een verbouwing en over 2 weken gaan we verhuizen. Niet echt optimaal maar het is even niet anders. A.s. zaterdag verf ik de keuken nog even en dan zijn mijn klusjes klaar, dan is m'n vriend nog druk met de badkamer. Daarna kunnen we over! 
Op deze manier lukt het prima om mn poetsdrang te laten zijn voor wat het is, ik kan toch niks doen nu haha

Hee ladies,
Zo ik ben ook weer bijgelezen na het weekje weg. Helemaal verregend maar wel lekker om er even nog samen tussenuit te zijn. En we hebben een naam (!) finally! :) 

Wat leuk dat iedereen aan de klus en de poets is. Wij hadden al heel veel gedaan dus het is nog detailwerk. Hele leuke canvasdoeken gekocht via AliExpress. Dus hopen dat die snel komen, dan kunnen de puntjes op de 'i'.

Fijn Tulipaa dat je nu toch een 'beetje' een buik begint te krijgen haha, nu kun je het niet meer verbergen natuurlijk! 

Ik ben ook zwaar aan het aftellen voor mijn verlof. Nu 29+4 en ga met 36 weken dus ik moet nog wel 6 weken werken na deze week (maar misschien dat ik met vakantiedagen al een weekje eerder ga... ben er wel klaar mee en kan slapen als ik er aan denk).

Denken jullie eraan om tussen 28-32 weken een kinkhoest vaccinatie te halen? Mijne wordt morgen gezet en dit zorgt ervoor dat de kleine al beschermd is door mijn antistoffen in de eerste 2 maanden vóórdat hij naar het consultatiebureau moet. Uiteraard eigen keuze hoor! (kost nu ook nog €38 ongeveer, pas eind van het jaar wordt het gratis aangeboden door het Rijksvaccinatieprogramma). 

Flauw he, dat de prik over een paar maanden gratis is.. maar wel belangrijk om te halen inderdaad. Ik hoef niet meer gelukkig
Fijne week gehad dus veraa? Fijn!
Fijn, een naam! Wij moeten nog een jongensnaam, lastig is dat.. 
Lekker bezig zonnetje, even een muurtje gedaan :p. HappyH ook lekker bezig met de verbouwing!

Ik ben zo moe de laatste tijd.. even bankhangen nu mijn dochter in bed ligt ?

Terug
Bovenaan