Uitgerekend eind mei/begin juni

@Zwanger yes, heel erg, wij hebben de app 'Kinder' gebruikt uiteindelijk om een naam te vinden haha. Misschien wat voor jullie als je nog op zoek bent.

Chill ze!

Goede tip van die vaccinatie. Kan het zijn dat je die al hebt als je eens naar het buitenland bent geweest of zit hij niet in dat pakket? Sorry beetje een leek op dat gebied!
Wij gebruiken inderdaad ook de app Kinder. Zwitsal heeft ook een vergelijkbare app. Maar wij zijn ook nog niet uit de naam hoor. Wel een aantal matches maar niet de wooh naam..

Nee zit niet in dat pakket. Is geen hep A of gele koorts oid.
Het is een vaccinatie die iedereen krijgt als baby bij het consultatiebureau. Maar de werking neemt met de jaren af. Dus je moet hem 'boosteren'. 
Als je hem nu al neemt scheelt het waarschijnlijk straks een prikje voor de baby (dan nog maar 1x ipv 2x wat ik er zo van weet).

Hallo dames,

Graag voeg ik mij toe aan dit topic. Vanaf moment een gevolgd, leuk mensen in eenzelfde schuitje in hetzelfde moment. Meer een achtergrond persoon en daarom ook nooit gereageerd. Maar nu ik zoveel herkenning lees begint het te kriebelen om gezellig mee te doen. 
Uitgerekend eind mei van een knap kindje (al mogen spieken op een 3D- echo?).
Fijn dat het met iedereen zo prima lijkt te gaan en iedereen zo kan gaan aftellen.
Ons kamertje is af, wij zijn er dus helemaal klaar voor voor ons eerste hummeltje. Nou ja, eerst nog even lekker groeien, de vaccinatie halen deze week en genieten van alles voor we zo met zijn 3tjes zijn!

Gezellig ikwij! Leuk dat je mee komt praten! Fijn dat alles klaar is bij jullie! Nog even twee maanden groeien ja :)
Wij hebben een jongensnaam! Nu alleen de tweede namen nog ??
En ik heb gesprek gehad op mijn werk. Ik ga halve dagen werken vanaf volgende week, omdat ik het lichamelijk niet meer trek. Dat geeft wel rust. 
Gaan sommige van jullie ouderschapsverlof opnemen? Ik weet niet zo goed of ik dat nu al ter sprake moet brengen (vind ik eng) of dat ik met baby in mijn verlof langs ga. Kolfrecht heb ik wel al besproken. 

Ik heb nu al bijna 1 1/2 jaar ouderschapsverlof en dat zet ik stop tijdens mijn zwangerschapsverlof. Het voordeel is dat ik een dag extra betaald word en ik kan het voor kind 1 vier maanden doorschuiven. Ik heb het destijds al wel geregeld voordat ik met verlof ging. Kunnen ze er op je werk ook rekening mee houden. 

Bedankt Zwanger Yes! Wat leuk dat jullie uit de jongens naam zijn.
Wb ouderschapsverlof nemen wij beide. Je kan dit altijd later nog aanvragen. Wel is het zo dat dit pas in gaat twee maanden nadat je dit hebt aangevraagd bij de meeste bedrijven volgens mij. 

Ja dat is waar, dat het na 2 maanden pas in gaat.. ik denk er nog even over na, moet sowieso natuurlijk gewoon nog werken dus kan het ook mijn laatste dag aanvragen bij wijze van spreken. 

Terug
Bovenaan