Uitgerekend eind mei/begin juni

Aah, dat verklaard de echo’s. Hier doen ze met 36 weken standaard een ligging echo om te zien hoe het kindje ligt zo vlak voor een bevalling.
Wauw HappyH, verlof, heerlijk! Volgens mij ben je de eerste ja! Hier ook nog drie weekjes te gaan ?.
Word wel heel echt en dichtbij nu hoor met alle spulletjes die Klaar staan en de laatste spullen gescoord zijn met de mega mazzeldagen bij prenatal. 
Jippie, wanneer krijg je de uitslag? Duim voor je!

Happy, lekker genieten nu, heerlijk! Ik moet nog drie weken en 1 dag en begin ook echt wel af te tellen nu!
Jippie, ik duim dat alles vanavond ook binnen de marge valt, toch spannend allemaal lijkt me!
Veraa, denk idd aan jezelf. Een collega van mij ging met 36 weken met verlof en beviel met 36+4... daar zou ik zelf ook niet vrolijk van worden. Je hebt echt wel ff tijd nodig om af te schakelen denk ik.

ik heb volgende week een afspraak staan bij de verloskundige, dan ben ik 30 weken. Volgens mij ook een groeiecho dan, maar ben er niet zeker van. Met 32 weken iig een echo om te kijken of de placenta genoeg is opgeschoven.
Zijn jullie kindjes ook zo actief trouwens? Mijn hele buik beweegt af en toe gewoon en sinds deze week weet onze tante Pollewop ook mijn blaas goed te vinden! Wat een gek gevoel is dat!  

Morgen t apparaatje inleveren met het uitslagen formulier en dan gaat t via t ziekenhuis naar de verloskundige, maar had afgesproken dat ik de uitslagen zou appen via een foto. Uitslagen zijn helemaal prima en ik heb dus geen zwangerschapsdiabetes en hoef me voorlopig geen zorgen te maken. T kan ook een groeispurt zijn en aangezien ik ook flink was bij de geboorte en mijn vriend bijna 2 meter is zou het ook nog iets genetisch kunnen zijn. Maar over 2 weken echo om te zien hoe hij blijft groeien, maar ze kunnen hem toch niet remmen.
@Tulipa heel herkenbaar. Ons mannetje beweegt constant en ook mijn buik beweegt echt op en neer, maar dat is al een tijdje zo.

Volgens mij ben je de eerste happy! Lekker zeg! Ik moet nog 1 ochtend werken ? met afscheidsfeest :p
Hier is alles klaar behalve de geboorte kaartjes en de tweede namen :p
Hopen op goede uitslagen jippie!

Oh fijn jippie! Geen diabetes!
Hier ook een hele drukke baby. Doet ook wel pijn soms hoor, auw! Maar dat is ook al een hele tijd zo hoor. Dat het flink pijn kan doen (alsof mijn buik helemaal uitgerekt wordt van binnen) is nu denk ik sinds de 28e week.. zo iets.. 

Veel plezier vanochtend zwangeryes! En dan ook lekker genieten!!! Heerlijk dat alles ook al klaar is. Dat kunnen wij nog lang niet zeggen.

Fijn Jippie dat je geen diabetes hebt! Dan maar afwachten hoe de groei zich voortzet. 

@HappyH wat lekker! verlof! chill! en @Zwanger yes nu ook met verlof. Fijn hoor ladies. Nu uitrusten en genieten.
Het gewriemel in de buik hier ook heel intens! Hele buik gaat soms heen en weer en z'n billen duwt ie enthousiast naar buiten wat wel gevoelig is. Maar ik vind het allemaal wel gezellig.
Volgens mij hoef ik niet met 34 weken 'officieel' met verlof als ik voor die uren 'vrij' schrijf. Wel als ik ze ziek meldt inderdaad. Maar bij ons zijn ze sowieso niet zo kundig in hoe dat allemaal werkt. Ik moet ze dat allemaal zelf vertellen :') 
Maandag gesprek met de bazen om aan te geven dat ik ga aftaaien. Ik ben consultant dus het werk laat het echter niet toe om het echt 1-2-3 over te dragen en te laten vallen. Daarvoor moet ik eerst ook met al mijn klanten in overleg en zaken regelen. Dus helemaal stoppen met 34w gaat denk ik gewoon echt niet. Maar minderen moet. Daar hebben jullie gelijk in.

Vermoeidheid kan overigens ook komen door de bloedarmoede. Als straks die ijzertabletjes inkicken (die ik toch ben gaan slikken) dan schijnt het ook beter te worden, maar dat duurt een paar weekjes dus daar kan ik niet op wachten.

@zwanger yes geniet van je verlof!
@jippie mooi hoor, weer een zorg minder!
@veraa, klopt. Als je vrij neemt maakt t niks uit. Dat was idd ook nog een optie! Leuk he die bewegingen in de buik! Ik merk wel dat t nu anders voelt. Minder getrap en meer gedraai. 
Vanmorgen heb ik weer controle gehad. Alles helemaal prima. Baby lag een beetje te klooien met de handjes waardoor de metingen van hoofd en buik moeilijk gingen. Maar toch gelukt en alles was gemiddeld. Behalve de benen, die zijn gewoon lang. P.86 vandaag, wordt een fotomodel! Haha! Mm bloeddruk reageert goed op het verlof, die zit nu op 110/70 :) 

Terug
Bovenaan