Uitgerekend eind mei/begin juni

Ooh Tulipaa en Zwanger yes, ik heb dat ook haha echt zo'n plof gevoel. Buik staat strak! Zal binnenkort hopelijk minder worden als het kindje gaat indalen... maar dan krijgen we de volgende lading kwaaltjes haha.
Zwanger yes, ik ben heel benieuwd hoe jullie kleine nu ligt! Hopen dat hij in zijn enthousiasme met z'n hoofdje naar beneden is gedraaid. Duimen!

Ja een ingedaald kindje komt met andere kwalen, maar is op zich wel heel fijn als het goed ligt want dan hoef je je daar in ieder geval geen zorgen meer om te maken :p. En ik moet toch al 10 keer per dag plassen, kunnen er nog wel een paar keer bij :p. En met mijn verlof mag ik lekker waggelen ?. Op werk is dat niet zo handig 

Hier de eerste maandag tijdens mijn verlof. Heerlijk! Heb opeens veel meer energie. Dus vandaag lekker vanalles gedaan en de deur uit geweest. Qua klachten merk ik ook dat t kindje indaalt, heb vaker steken beneden, heftig soms. Gelukkig ben ik wel minder benauwd en minder last van maagzuur :) 

Onze baby ligt nu goed ? maar nog niet ingedaald. Dat zal ook nog even kunnen duren omdat het de tweede is :p.
Super dat je verlof meer energie geeft happy! Fijn! Lekker dat je veel hebt kunnen doen!

Feest! Vlag uit Zwanger Yes! Wat een opluchting zeg! En nu moet 'ie wel blijven liggen de laatste weekjes... Is het zonder versie gebeurd dus uit zichzelf? of hebben ze het kindje gedraaid?

Terug
Bovenaan