Uitgerekend eind mei/begin juni

Oh inderdaad, alsof je zelf de datum bepaalt.. 5 mei is een feestdag dus doe die maar niet.. ja :p
Mijn man begint eindelijk na 2 weken weer beter te worden, mijn dochter nog niet echt helaas. Maar die is nog maar vanaf donderdag ziek.. en zelf nog niet ziek, alleen alle zwangerschap kwalen die ik heb :p 

Gefeliciteerd CLB! Wat fijn dat alles goed gegaan is afgezien van de nabloeding. Hopelijk zijn jullie lekker thuis en kunnen jullie lekker gaan genieten. 
Ik ben benieuwd wie de volgende gaat zijn. Die datum ja, alsof je dat zelf bepaald. Vrijdag trouwt mijn broertje dus die van ons hoeft ook nog even niet te komen hoor haha. Wat betreft het slapen, ik gebruik nu, behalve mijn hoofdkussen, nog 3 extra kussens waar ik mezelf een soort van mee 'inbouw'. Merk wel verschil nu en slaap wat beter. 

Ik heb ook allemaal kussens, tussen m'n knieën, onder m'n buik en in m'n rug :p. En als die tussen mijn knieën verdwijnt heb ik meteen steken km mijn heup. Had ik bij m'n eerste ook. Helaas :p
Wat leuk vrijdag een bruiloft! Was het nog te doen om mooie kleren te vinden voor met dikke buik?
Ik ook! Misschien alsnog witte chocolade of HappyH met alle voorwee gedoetjes! Ik hoop ook wel binnenkort te mogen 

Gefeliciteerd CLB! Wat moet het spannend zijn geweest. Nu genieten van jullie mannetje!
Ik heb vannacht weer redelijk geslapen.. Ik word gewoon vaak wakker. Vandaag een Belly paint gehad van mijn kinderen. Mijn kinderen hebben mijn buik geschminkt was echt heel leuk! Ik vind het wel spannend worden hoor.. Mijn vluchttas staat klaar en de wieg zetten we vandaag in elkaar.
Succes iedereen! 

Zo, heb de dag weer overleefd? Heb de rust niet gepakt (wel die lekkere warme douche genomen), maar het huis is weer schoon.. Mag dit eigenlijk helemaal niet doen, maar ik werd mentaal ff helemaal gillend gek?
We gingen om 23u slapen. Tenminste, mn vriend. Ik heb een half uurtje geslapen en ben nu weer klaarwakker (terwijl ik echt doodmoe ben). Wat zijn die nachten toch een drama, elke keer zie ik er weer tegenop om te gaan slapen. 
Kindje is weer lekker druk nu ik in bed lig, die hik dreunt ook zo lekker door. Had wel net haar handje te pakken, ze reageert altijd erg als ik een beetje druk op haar lichaampje, dat is wel een heerlijk gevoel? Dus daar probeer ik dan maar mn ‘blijheid’ vandaan te halen. En er toch nog van te genieten dat ze lekker veilig in mn buik zit?
Hoe oud zijn jullie trouwens allemaal??

@zwanger yes, ik ben het forum een beetje aan het terug lezen. En je bent wel een die hard vanaf de eerste pagina al! Leuk! En ik las dat je met gehandicapten kinderen werkt, ook leuk ? Ik werk op een woongroep met gehandicapten van 19 tot 60 jaar? Welke omgeving werk je? Misschien kennen we elkaars werk wel?

Haha ja ik schrijf graag mee ;p. Ik vertel het van de zwangerschap laat( eerste met 19 weken, deze met 17) en dan is het fijn om van je af te kunnen schrijven ?. 
Ik werk in Noord Holland ;p en ben 25 
Ik kan me goed voorstellen dat je niet een hele dag in je eentje niks kan doen. Wel lekker, die warme douche. Je moet wat hè..
Ik word nu ook ziek, zit helemaal vol. Dat zal de bevalling nog wel even tegenhouden denk ik ? helaas 

Een warme douche is heerlijk! Die pak ik ook met regelmaat.. Ik had gister middag enorme steken onderin. Waardoor mijn buik echt pijn deed als ik bewoog. Ik dacht misschien het indalen, maar aan mijn buik te voelen zit de baby nog steeds bovenin. Maar een warme douche heeft geholpen waardoor het wegzakte. 
Ik ben 29 jaar en woon in Noord-Brabant. Wat toevallig.. Ik werk ook in de zorg met kinderen als casemanager/ambulant hulpverlener. 

Terug
Bovenaan