Uitgerekend eind mei/begin juni

Ik ben de vorige keer ingeleid met 41 weken omdat de baby zo rustig was. De avond waarop ‘s ochtends het ballonnetje was geplaatst heb ik het ziekenhuis nog gebeld of het normaal is dat de baby daar zo actief van wordt. Zo druk was hij al die maanden nog niet geweest. De dag erna is hij geboren....

@zwanger yes hahahaha dat is precies mijn gedachte. Misschien beweegt ze zoveel dat de vliezen daardoor open scheuren?
Hmm, dat ze zo druk is zegt dus ook niks. 
Heb wel weer een nieuw iets erbij; flinke pijn in mn onderrug. Had t gisteren al een beetje maar vandaag is t wel extreem. En dat terwijl ik net uit bed ben.. 
Vanavond een verjaardag, hoop maar dat ik dan niet in het middelpunt sta doordat het op dat moment begint. Dat zal je je leven lang achtervolgen vrees ik. 
Mn moeder en vriend zijn morgen allebei weg, allebei een uur van huis. Zul je net zien dat ze het dan wel een mooi moment vindt?
Ik duik maar weer lekker de bank op en ga Greys Anatomy kijken. Deze pagina staat onderhand bij mn veelbezochte sites? Vind t wel lekker om ff van me af te kletsen!

Hee dames! 
Ik ben terug van eventjes weggeweest, drukke start van Mn verlof gehad 3 weken geleden met allerlei dingen die gepland stonden enzo en deze week eindelijk een beetje kunnen rommelen en genieten van het niks hoeven. 
Heb een heel aantal pagina`s terug gelezen en toen was ik nog pas op 2-5, dus jullie hebben hard je best gedaan hier, haha! Maar nog geen beebjes geboren of iig nog niet vermeld, benieuwd hoe het bij/met jou gaat CLB! 
Die pijn in de onderrug is erg herkenbaar, hier ook sinds een week.. regelmatig even op Mn zij liggen overdag helpt wel merk ik. 
Slapen is bij mij ook drama, wordt sochtends wakker alsof ik de hele nacht heb doorgehouden ;) moet vaak naar toilet en lig gewoon niet meer zo prettig. Maar och, als dat nu pas begint dan kan ik het nog wel even aan.. 
Ons kleintje is naar schatting een dikkerdje waardoor ze niet graag zien dat ik tot 40wk doorloop. Datum voor inleiden staat dan ook over 1,5 wk gepland, spannend wel om ineens een datum te hebben! We hopen eigenlijk dat ie de komende week zelf besluit te komen, alles is er klaar voor.. vandaag Mn koffertje gepakt. Lijkt wel of ik op vakantie ga, maar vooral dingen die veel ruimte innemen. Idd pakje 50 en 56 en verder gewoon wat rompertjes mutsjes en fijne pyama voor mezelf ;) 
ik ga proberen weer een beetje up to date te blijven! :) 

Hoi zonnetje! Leuk dat je er weer bent :) vervelend dat jij ook niet goed meer slaapt..  maar inleiden over anderhalve week! Spannend! Hoe ver ben je dan? Hopelijk komt je baby uit zichzelf nog wat eerder dan dat!
Witte chocolade, als ze morgen wel komt dan heb je vast wel genoeg aan een uur hoor :) gewoon meteen je man bellen als het niet meer gaat! Maar ik hoop dat ze gewoon nog een dagje extra blijft zitten, scheelt stress :p
En hopelijk geen gebroken vliezen op de verjaardag :p dat zou wat zijn ? weet wel meteen iedereen dat de baby er bijna is ,?
Clb, ik ben heel erg benieuwd!

Gezellig Zonnetjeinhuis! Spannend idd het inleiden, hoop idd net als zwanger yes dat het kindje eerder komt!
Joepie, verjaardag zonder gebroken vliezen gehad! Lig nu gesloopt in bed, hopen op een nachtje met goede slaap? Vriendjelief heeft het idee dat het dit weekend gaat gebeuren, dus wie weet.. Voortekenen zijn er nog steeds, nu zelfs vaker de menstruatieachtige krampen.
Nu ik toch aan t typen ben, ff een frustratie eruit hoor. Kan dr echt niet tegen als mensen zeggen dat ze ook nog een paar weken kan blijven zitten. Alsof ik dat zelf niet kan bedenken. Mensen begrijpen niet, dat als je ZO lang (vanaf 9 oktober) al 100% ziek bent gemeld en dus verplicht thuis zit, je zulke dingen echt niet wilt horen. Grrrrrrrrr..... Vanaf 9 oktober keek ik al uit naar de 37 weken, omdat ze dan kan komen. Nu zijn daar 4 dagen extra bij, dus is t voor mij meer dan oke als ze komt. Maargoed, dat hoef ik jullie niet uit te leggen?
Ik ga maar eens een poging doen tot slapen. Trusten iedereen, en hopen op een goed nachtje voor iedereen?

Wat leuk om jullie betrokkenheid te lezen. Er is een baby!! Mijn lichaam heeft alleen 3 tabletten nodig gehad en ze hebben de vliezen gebroken. Weeën kwamen zeer goed zelf op
gang en een paar uur later was onze zoon daar.
Hij is met 36+6 geboren maar weegt al wel 4kg en is 52 cm. Het is echt genieten. Met mij gaat het prima, al was ik na de bevalling echt ziek, bleek later een nabloeding te zijn geweest die ze in de operatie kamer hebben verholpen. Gelukkig gaat het nu beter met mij en gaan we aan het herstel werken en genieten ?.
Jullie succes met de laatste loodjes! 

Van harte gefeliciteerd clb ????? de eerste baby, en een flinke! Wat gaaf! Gelukkig ben je nu niet meer zo ziek nu de nabloeding is verholpen! En fijn dat het zo genieten is!
Witte chocola, spannend die menstruatie krampen! Je hebt best veel voortekenen wel. Misschien begin je straks netjes op 3 cm al of zo! ? Dat hoop ik voor je! En fijn dat je de verjaardag hebt overleefd zonder bevalling wel :p. Goede nacht gehad?

Terug
Bovenaan