Hee dames!
Ik ben terug van eventjes weggeweest, drukke start van Mn verlof gehad 3 weken geleden met allerlei dingen die gepland stonden enzo en deze week eindelijk een beetje kunnen rommelen en genieten van het niks hoeven.
Heb een heel aantal pagina`s terug gelezen en toen was ik nog pas op 2-5, dus jullie hebben hard je best gedaan hier, haha! Maar nog geen beebjes geboren of iig nog niet vermeld, benieuwd hoe het bij/met jou gaat CLB!
Die pijn in de onderrug is erg herkenbaar, hier ook sinds een week.. regelmatig even op Mn zij liggen overdag helpt wel merk ik.
Slapen is bij mij ook drama, wordt sochtends wakker alsof ik de hele nacht heb doorgehouden

moet vaak naar toilet en lig gewoon niet meer zo prettig. Maar och, als dat nu pas begint dan kan ik het nog wel even aan..
Ons kleintje is naar schatting een dikkerdje waardoor ze niet graag zien dat ik tot 40wk doorloop. Datum voor inleiden staat dan ook over 1,5 wk gepland, spannend wel om ineens een datum te hebben! We hopen eigenlijk dat ie de komende week zelf besluit te komen, alles is er klaar voor.. vandaag Mn koffertje gepakt. Lijkt wel of ik op vakantie ga, maar vooral dingen die veel ruimte innemen. Idd pakje 50 en 56 en verder gewoon wat rompertjes mutsjes en fijne pyama voor mezelf
ik ga proberen weer een beetje up to date te blijven!