Gezellig Zonnetjeinhuis! Spannend idd het inleiden, hoop idd net als zwanger yes dat het kindje eerder komt!
Joepie, verjaardag zonder gebroken vliezen gehad! Lig nu gesloopt in bed, hopen op een nachtje met goede slaap? Vriendjelief heeft het idee dat het dit weekend gaat gebeuren, dus wie weet.. Voortekenen zijn er nog steeds, nu zelfs vaker de menstruatieachtige krampen.
Nu ik toch aan t typen ben, ff een frustratie eruit hoor. Kan dr echt niet tegen als mensen zeggen dat ze ook nog een paar weken kan blijven zitten. Alsof ik dat zelf niet kan bedenken. Mensen begrijpen niet, dat als je ZO lang (vanaf 9 oktober) al 100% ziek bent gemeld en dus verplicht thuis zit, je zulke dingen echt niet wilt horen. Grrrrrrrrr..... Vanaf 9 oktober keek ik al uit naar de 37 weken, omdat ze dan kan komen. Nu zijn daar 4 dagen extra bij, dus is t voor mij meer dan oke als ze komt. Maargoed, dat hoef ik jullie niet uit te leggen?
Ik ga maar eens een poging doen tot slapen. Trusten iedereen, en hopen op een goed nachtje voor iedereen?