Uitgerekend eind mei/begin juni

@zwanger yes, ja dat snap ik! Grappig, ben ook 25. Oo dat meen je niet? Dat is mooi k*t. Ook niezen en hoesten? Dat lijkt mij een hel in de laatste weken met kans op urine verlies?
@daiskuh, zo’n douche is idd erg fijn!! Ik douche nu zelfs 2x per dag. ‘s Avonds ook nog lekker voor t slapen gaan. Heb een douchekrukje, dus lekker zitten en de stralen op mn buik/rug. Staat ook in mn geboorteplan, douchen. Jammer dat de kleine nog niet is ingedaald! Hoe ver ben je dan?
Grappig, dat we alle3 in de zorg werken! Ik werk in provincie Utrecht. 
Ik ga maar weer proberen te slapen, heb het 03:18 zien worden? Met het gevolg dat ik nu barstende koppijn heb. Kon wel janken vannacht. Mn vriend is een beetje snotterig, dus die heeft hele tijd gesnurkt, hoorde het zelfs door mn oordoppen heen. En kon weer niet lekker liggen.. Vreselijk die slapeloosheid. Maar zwanger yes, jij was ook op een leuk tijdstip nog wakker..?

Ja urineverlies heb ik wel, en ik krijg van niezen harde buiken ? helemaal top 
Blegh. Zo kort slapen wordt je waardeloos van zeg.. vervelend voor jou witte chocolade dat je man snotterig was.. 
Leuk Daisy een belly Paint!

Gefeliciteerd met jullie zoontje CLB! Uit de achtbaan en lekker genieten nu? idd al een flinke jongen. Ben benieuwd of ze dat bij ons goed geschat hebben wua gewicht. Ik hoop zo dat die uit zichzelf komt deze week.. en dat het inleiden niet nodig is volgende week. Maar ik merk nog niks van eventuele voortekenen... Ik ben dan trouwens (met inleiden) 38wk 6 dagen. Heb woensdag een voetreflexmassage gepland, baadt het niet dan schaadt het niet he. ?
Heerlijk als je zo al met je kindje kunt spelen he wittechocola :) geniet ik ook echt van! 

Oh leuk zonnetje! Ben benieuwd of de voetreflexmassage wat doet ? ananas erbij eten en lekker seksen in de avond :p dan kan je niks anders meer doen ?
38+6 is wel netjes ja! Weekje eerder dan 'gepland'. Gaan jullie de datum aan mensen vertellen of houden jullie dat voor jezelf? Als ik nog geen kind had dan had ik het voor mezelf gehouden denk ik ? 

Zoo jullie zijn vannacht weer flink aan het spoken geweest zie ik! Lijkt me verschrikkelijk!
Vervelend dat je nu toch ook ziek begint te worden zwangeryes. Slaap je overdag wel witte chocola? 
Toevallig zonnetje. Ik heb van de week ook voetreflex staan, maar wel met een ander doel dan jij. Hoop dat het bij jou wat doet en het vanzelf komt.

Leuk! Het eerste baby'tje hier geboren. Ik ben ook wel benieuwd wie de volgende wordt! :)
Plots begint ik het heel raar te vinden, het idee dat hij er 'zomaar' plots kan zijn (net 36 weken nu). Niet echt beangstigend of zo, maar gewoon precies 'niet echt'!

Het slapen hier gaat van kwaad naar erger... Ik slaap al mijn ganse zwangerschap slecht, nog van voor er buik was. Het is er dus niet op verbeterd. Ik ben sowieso een friemelaar in bed, moet altijd een paar heen en weer draaien voor ik de slaap kan vatten. Hier krijg ik nu gegarandeerd harde buiken van/lig nog niet makkelijk/te warm/te koud/kramp/plassen/... Ik probeer de laatste dagen echt een ritueeltje toe te passen, maar ook dat helpt precies niet echt. Iemand nog een idee voor de sleutel tot het succes? :D

We houden de datum voor onszelf... wie weet duurt het hele feest nog wel twee dagen ofzo en dan zitten er tig mensen in de zenuwen.. daar zit ik zelf niet zo op te wachten ;) en ook wel zo leuk om mensen te kunnen verrassen! Maar heel gek dat ik nu naar een datum toeleef.. en elke ochtend na zon brakke nacht denk: okee, vannacht begon het dus niet... ?
geen sleutel tot succes wat slapen betreft helaas... ik probeer er maar van te genieten dat ik nu wakker kan worden en lekker mag draaien/opstaan/lummelen zonder dat ik in actie moet komen voor een lief mensje ? beetje loos optimisme maar och, je moet t ergens vandaan halen haha

@wittechocolade, ik ben morgen 36 weken, dus ik mag nog wel eventjes. Genoeg tijd om in te dalen. ? En bij een tweede of volgende zwangerschap daalt de baby later in. Morgen hebben we de liggingsecho, dus ik ben benieuwd.
Ik heb ook last van urineverlies of iets. Steeds als ik naar de wc ben geweest en ik sta op van de wc dan verlies ik wat. (lekker smakelijk ?) Ik houd er nu rekening mee, dus ik ben voorbereid. ?

Terug
Bovenaan