Uitgerekend eind mei/begin juni

Jeeeeej!! Gefeliciteerd CLB!!?? Fijn dat de nabloeding snel verholpen was. Zijn jullie nu lekker thuis? Geniet lekker!!
@zwanger yes, nee heb weer een rot nacht achter de rug? Vriend kwam rond 1 uur terug van verjaardag, had toen net n uurtje geslapen. Werd er wakker van omdat ik zo licht slaap. Heb t toen half 4 zien worden, was klaarwakker en kon echt niet lekker liggen. 
Nu ff mentaal een k*t moment. Vriend zou misschien thuis blijven vandaag maar is toch de hele dag weg. (Hij werkt 5 dagen en 2 dagen zijn echt onze dagen samen omdat ik dat mentaal nodig heb). Zn andere vrije dag komende week is ie ook een tijdje weg. Betekend dus dat ik weer met mezelf en mn klachten opgescheept zit. Kan mn dag weer uittekenen vandaag. Ik ga nog maar proberen te slapen, dan gaat de tijd weer wat sneller..

CLB gefeliciteerd!!! Vervelend van de bloeding maar fijn dat je je erna weer goed voelde! Een flinke man, toch fijn dat hoj niet tot week 40 is door gegroeid wat dat betreft. Lekker genieten nu samen als gezinnetje!
witte chocolade. Wat vervelend zeg! Alles bij elkaar helpt het ook niet allemaal mee. Hopelijk kan je nog een beetje slapen en je gedachten verzetten. Lekker warm douchen helpt mij nog wel eens ervoor.

Jaaa gefeliciteerd Clb!!! Al een flinke jongen hoor. Wel fijn dat je niet tot 40 weken hoefde zeg! Gelukkig gaat het met jou nu ook goed. Mag ik vragen wat zijn naam is? Of wil je dat niet op een forum hebben staan? Geniet lekker van je gezinnetje!

Zwangeryes hoe is het met jouw gezin? Zijn ze alweer opgeknapt? En jij niets opgepikt?
Wat gaat het bij de meeste opschieten zeg!! Ik mag nog ruim 4 weken wachten al verwacht ik het nog steeds iets eerder. Zo'n dikke buik inmiddels en ons ventje beweegt nog steeds flink. Hoop niet dat hij gedraaid is.. Maar horen we van de week wel weer.

Whoeii @CLB gefeliciteerd met jullie zoon!! Ben ook benieuwd naar zijn naam als je dat wil delen. Uiteraard balen dat het niet helemaal soepel ging met die nabloeding enzo. Ik hoop dat je nu aan de beterende hand bent en veel kan genieten van de kleine vent.
Ik voel me een beetje schuldig naar iedereen die slecht slaapt. Ik slaap namelijk echt als een roos ? ja ik word meestal 2x wakker maar verder alleen maar slapen. Overdag ook. Bizar hoe dat toch kan verschillen.
Grappig ook dat iedereens baby ineens heel druk wordt. Die van ons ook. Lijkt wel alsof hij zichzelf eruit wil duwen soms. Heb ook net zoals wittechocolade en (??) nog steeds menstruatiekramp. Maar die van ons moet gewoon echt wachten op de ingeplande datum hoor. Kan het niet aan als hij weer eigenwijs gaat doen haha.
@zonnetjeinhuis, welkom terug!

CLB gefeliciteerd! ?? Vervelend van die nabloeding, maar gelukkig gaat het nu weer goed. En wat een flinke vent, wauw! Nu lekker wennen aan elkaar. Ik hoop dat jullie inmiddels thuis zijn?

Gefeliciteerd CLB!! Goed gedaan.
@wittechocolade oh ik begrijp je zo goed. Als mensen tegen je zeggen: niet op die datum hoor want... alsof je daar invloed op hebt. En alsof je mijn handje die dag moet vasthouden :/

Terug
Bovenaan