Uitgerekend eind mei/begin juni

Ooh hier ook heel vaak de hik. Soms tot irritant toe! ? Gedurende de dag met regelmaat. En het duurt ook wel even voordat hij van de hik af is.
Het lijkt mij ook echt spannend om al een datum te hebben, dan weet je echt wanneer het gebeurd en wanneer je je kleintje vast kan houden! Al is het ook weer een geruststelling dat je weet wanneer heb zo is. Wat vervelend dat de familie zich zo bezig houdt met de datum.. Alsof je daar anders wel invloed op hebt. Mijn schoonmoeder zei ook al dat het op sommige datums niet kon.. Alsof we daar invloed op hebben. Zou wel makkelijk zijn als we overal invloed op zouden hebben. ?

Haha ja bij mij vonden ze 15 en 16 mei ook niet zo geschikt hoor vanwege andere verjaardagen maar ik ben de 16e uitgerekend dus ik wil dan best wel bevallen ?. Zoek het uit! Maar ik heb natuurlijk nog geen datum, kan in principe nog gewoon natuurlijk bevallen zonder inleiding en keizersnede dus misschien maakt dat ook uit. Keizersnede kan je natuurlijk soms uit twee datums kiezen als ik het goed had begrepen. Maar dan nog, ga je met je eigen zaken bemoeien. Het is niet hun kind.. 

Haha ja bij mij vonden ze 15 en 16 mei ook niet zo geschikt hoor vanwege andere verjaardagen maar ik ben de 16e uitgerekend dus ik wil dan best wel bevallen ?. Zoek het uit! Maar ik heb natuurlijk nog geen datum, kan in principe nog gewoon natuurlijk bevallen zonder inleiding en keizersnede dus misschien maakt dat ook uit. Keizersnede kan je natuurlijk soms uit twee datums kiezen als ik het goed had begrepen. Maar dan nog, ga je met je eigen zaken bemoeien. Het is niet hun kind.. 

Haha ja nou dat dus. Wij mochten 3 data doorgeven aan het ziekenhuis en horen deze week welke het is geworden... Toch nog een mini verrassing.

Ik hou jullie even snel op de hoogte. Hoofdpijn is niet weg gegaan, dus heb voor de zekerheid de verloskundige gebeld. Zij is geweest en bloeddruk gemeten, die was goed gelukkig. Maar het zat haar niet helemaal lekker dus ben nu in het ziekenhuis. Lig aan de CTG en ze hebben net bloed afgenomen en urine heb ik ingeleverd. 
Ben hier nog wel een paar uurtjes zoet helaas tot de uitslag van het bloed er is..

Succes en sterkte @wittechocolade. Hopelijk valt het mee. Wat een drukte op het forum, moest even de tijd nemen alles bij te lezen. Vandaag de bedklossen gehaald, die mogen er nu wel onder. Vervelend dat sommigen hier zich niet helemaal top voelen, het weer wil ook niet echt meewerken hè,  't is gewoon ijskoud! En ja, wat betreft die gebroken nachten... mijn concealer is mijn beste vriend de laatste tijd ;-)

Terug
Bovenaan