Uitgerekend eind mei/begin juni

Hoi ikky! Hier geen harde buik tijdens het eten maar wel een schoppende baby.. kind wordt er altijd wakker van, maakt niet uit wat ik eet of zo :p. Harde buiken tijdens het eten lijkt me ook erg vervelend!
Ik zit 's nachts ook liever niet op m'n mobiel nee! Ik kan er ook niet meer bij nu het bed op klossen staat ?. 
Veel plezier met de komende week vakantie van de kinderen! Hopelijk komt de baby daarna, ik kan me voorstellen dat je je er dan meer klaar voor voelt 

Dat was even schrikken witte chocola! Gelukkig dat de hoofdpijn onschuldig is. Wel verstandig om even niet teveel schermen te gebruiken. Ik krijg ook vaak hoofdpijn van vermoeidheid. 
@ikky ook geen harde buik tijdens het eten, maar wel een kindje dat zich afzet. Nou doet hij dat bijna de hele dag en zie ik elke keer harde plekken, maar dat is dus echt van de baby. Wel vervelend van die zenuw die klem zat.
Zwangeryes hoop dat je snel opknapt!!

Vanochtend de liggingsecho gehad. Alles was goed! Ik heb zondag enorme steken gehad en wat blijkt.. De baby is goed ingedaald! Het verklaard een hele hoop.. Ik heb meer bekkenklachten, de steken van zondag en dat ik het zwaarder vind worden. Het stelt me wel gerust dat de baby is ingedaald. Nu maar verder gaan met alle voorbereidingen, maar ook met regelmaat rusten.
Tijdens het eten heb ik geen harde buiken, maar wel als ik net teveel heb gedaan. 

Wat fijn dat de baby is ingedaald daiskuh! Dat is op zich een opluchting! Jammer alleen van die steken en bekkenklachten, maar daar kan je sowieso weinig aan doen. Inderdaad maar goed rusten. 
Ik mag donderdag weer op controle, ben benieuwd of die van ons al aan het indalen is begonnen inmiddels. Wordt wat mij betreft wel eens tijd ?. Ik heb ook steeds steken in mijn onderbuik maar dat heb ik al weken. En elke keer hoop ik dat de baby dan aan het indalen is, maar nee :p. Nu nog maar even een half uurtje gaan liggen nu m'n dochter slaapt :p. Keuken is weer fris en schoon en ik merk dan toch weer rugpijn en zo.. alleen bovenop en in de hoge keukenkastjes durf ik niet meer ? straks donder ik van m'n krukje af ?. Ik wilde eigenlijk ook de badkamer nog doen, maar zie daar toch maar vanaf. Morgen maar weer 

Hey meiden,
Terug van weggeweest! Allereerst: CLB gefeliciteerd met jullie wonder! En ik mag jullie verblijden met het nieuws dat wij ook ouders zijn geworden van een zoon, Thijmen! Zondagochtend braken bij mij de vliezen, net als in de film. Vrij snel kwamen er weeën maar die bleven 12 uur hangen. Ruggenprik gehad en even kunnen slapen. Uiteindelijk ook nog flink moeten persen maar daar was hij dan, na een bevalling van in totaal 23 uur en 45 minuten (net geen dag haha!). Dezelfde middag zijn we naar huis gegaan en we hebben er alweer een flinke dag op zitten. Thijmen doet het goed, hij is soms nog wat misselijk van het vruchtwater, dat is wel heel sneu om te zien. Borstvoeding is lekker op gang gekomen. Kraamzorg bevalt goed. Ben zelf nogal beurs en moet bijkomen. Maar we zijn dolgelukkig! 

Jeeeeeej!!! Wat leuk HappyH! Gefeliciteerd met Thijmen! Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan en jullie alweer snel lekker naar huis konden. 
Fijn dat ook de bv lekker loopt en de kraamzorg bevalt. Dan nu lekker bijkomen en genieten van jullie wondertje! Wauw leuk hoor! ?

Van harte gefeliciteerd HappyH! Wat fijn dat het achter de rug is en jullie nu zo kunnen genieten.. Heerlijk dat babynieuws hier:)

Terug
Bovenaan