Nou mama's, het is duidelijk dat er veel zitten te wachten op de geboortes! Echt grappig zoveel ervaringen te lezen, en zoveel hetzelfde ook! Zo kunnen we elkaar mooi steunen.
Gefeliciteerd met de eerste baby vd groep! Spannend is het geweest zeg,.hopelijk kan je goed genieten van je kraamtijd!
Ik hoop dat het niet verkeerd overkomt maar persoonlijk krijg ik dus last van hoofdpijn als ik s nachts op mn telefoon ga. Dus zelfs al lig ik 2 uur wakker, mn telefoon blijft op et kastje!
Mn bekkenpijn word helaas steeds erger. Vandaag zat er een zenuw vast van mn bil door heel mn been, kon bijna niet lopen. Gelukkig aardig overgegaan door juist wel te gaan lopen. En morgen kan k al bij de fysio terecht dus hopelijk goeie tips en massage voor de laatste weekjes.
Morgen 37 weken!! Ondanks mn pijn hebk nog niet zo iets van kom maar gauw kleintje.. Komt vast doordat de andere 3 kids nog weekje vakantie hebben en al mn tijd en energie opeisen.. Wat ik met liefde doe natuurlijk..
Maar vraagje; zijn er meerdere dames waarvan de buik standaard hard word tijdens eten? Zo lastig..
Zondag 1e keer (beetje) moederdag voor meerderen van ons!!
Sterkte weer allemaal met de laatste loodjes en de bevalling als ie zich aandient!!