Uitgerekend eind mei/begin juni

Gefeliciteerd met Thijmen HappyH! Ik had al zo iets verwacht, zo stil! Maar heerlijk dat jullie alweer thuis zijn ? en dat de borstvoeding en de kraamzorg goed gaan!
Een hele fijne tijd samen gewenst! ??

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thijmen! Begrijpelijk dat je bij moet komen.. Je hebt een lange bevalling gehad, maar gelukkig is alles goed gegaan. Ook fijn dat nu ook alles goed verloopt de bv en kraamhulp. Nu lekker rusten en genieten van je kleine mannetje! Zo bijzonder! 

Happy gefeliciteerd met jullie zoon. Wat fijn dat jullie zo snel naar huis mochten. Neem goed je rust en geniet van je kraamtijd. Zeker nu de kraamhulp er nog is.
Waarschijnlijk voor de meesten van jullie overbodige informatie, maar ik was het vergeten. Als het kindje nog niet ingedaald is en je vliezen breken, dan gelijk plat gaan liggen. Ik was blij met de reminder van mijn verloskundige.
Bed staat inmiddels op klossen en ik heb wel steeds vaker zo’n ongesteldheidsgevoel onder in mijn buik. Vrijdag 37 weken. Over 2-3 weken is de kleine er gewoon. Zo raar dat het ineens zo dichtbij komt. Gewoon nooit meer een baby in mijn buik voelen...

Gefeliciteerd Happy! Wat leuk dat de eerste baby’s zijn geboren. Moest weer flink bijlezen, moet echt vaker gaan kijken hier!
ik voel me vrij goed, ook meer last van de onderrug en als ik even stil heb gezeten/gelegen moet ik even op gang komen. Slapen gaat redelijk, paar keer eruit voor de toilet maar mag niet klagen. 
Kleine meid ook hier vaak de hik! 
Vandaag 37 weken, inderdaad bizar als je beseft dat het nog maar eventjes is met zn tweeen thuis. 

Leeeeeuk!!!! Gefeliciteerd HappyH!? Fijn dat jullie thuis zijn, en dat alles op gang komt. Geniet lekker van elkaar, lijkt me zo fijn??
Ik ben vandaag 38 weken? Baby’tje mag nu ècht wel komen. Heb veel harde buiken, dus wie weet.... Vanavond voor de laatste keer (denken we) uit eten geweest. Lig nu half dood op de bank met t idee dat mn bekken gebroken zijn, maar het was lekker en gezellig? Straks weer lekker lang douchen en het bedje in??

Wat leuk Happy? van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Zo te horen een pittige maar goede bevalling gehad!
Als ik jullie berichtjes lees over het wachten klinkt dat alweer zo lang geleden.. Haha zoontje is met 4 dagen oud. Zo snel kan de tijd gaan ladies, nog even volhouden.
Hier gaat het goed. Zijn zoekende naar de juiste methoden en bv komt goed op gang. Echt een aanrader!

Terug
Bovenaan