Oh bah witte chocola, ik had ook opeens dikke voeten vandaag. Is het net iets warmer buiten dan normaal of zo ?
Indalen kan nog tijdens de bevalling. Alleen de vliezen moeten niet breken vanwege kans op uitzakken van de navelstreng. Maar goed, de kans op vliezen breken is maar 10% dus waarschijnlijk gebeurt dat al niet. En een tweede daalt nou eenmaal soms niet in. Hoofd ligt nog wel netjes onderin waar het hoort, hartje klinkt goed, mijn bloeddruk stijgt iets, van continu 100/60 tot 120/60 en vandaag 120/70, dus dat zal voor mij misschien ook lekkerder zijn, geen idee

. Dus ja, die baby zit nog wel lekker op de plek waarschijnlijk.
Ik heb vanmorgen ook de opvang van mijn dochter tijdens de bevalling helemaal geregeld, ritme doorgesproken, besproken of ze naar ons komen 's nachts of naar hun haan overdag, autostoeltje uitgelegd (we hebben een nieuwe gekocht in mijn verlof voor haar omdat we dan de base konden hergebruiken met de maxi cosi. Dat klikken is daarop wel heel handig. Dus dat voelt fijn.
Ik ben erg benieuwd naar je controle vanmiddag en wat de verloskundige ervan zegt allemaal witte chocolade!
En naar het inwendige onderzoek van zonnetje, of was dat weer niet vandaag.. ben een beetje in de war soms
Ik ben ook wel een beetje klaar met zwanger zijn, wil heel graag de kleine leren kennen. Maar ik ga er echt vanuit dat die er met 41 weken (over precies 2 weken ?) toch echt wel is. Als dat niet zo is word ik wel echt gek hoor!