Uitgerekend eind mei/begin juni

Nee geen idee wittechocolade, eerst dacht ik dat het mn darmen waren maar dat maakt niet zo'n krakend geluid en voelt ook heel anders. Heb het ook maar 1x gehad. Zullen wel idd ergens gasbelletjes zijn ofzo. Net zoals je gewrichten die kunnen kraken als er kleine belletjes tussen zitten. Lijkt met niets spannends ?
En dank voor de tip! Ziet er handig uit!

Ja vond ik ook idd. Heb t vanmorgen ook gehoord. Voelde er niks van, dat was juist zo raar. 
Pffff, het lijkt alsof ik elke dag nieuwe kwaaltjes krijg, snap dr niks van. Heb ineens weer heel veel last van maagzuur. En deed net even mn sokken uit, schrok ervan hoe dik mn voeten zijn. En dat terwijl ik nauwelijks heb gelopen en veel heb gelegen. Begin dr nu wel helemaal klaar mee te raken hoor??

Oh bah witte chocola, ik had ook opeens dikke voeten vandaag. Is het net iets warmer buiten dan normaal of zo ?
Indalen kan nog tijdens de bevalling. Alleen de vliezen moeten niet breken vanwege kans op uitzakken van de navelstreng. Maar goed, de kans op vliezen breken is maar 10% dus waarschijnlijk gebeurt dat al niet. En een tweede daalt nou eenmaal soms niet in. Hoofd ligt nog wel netjes onderin waar het hoort, hartje klinkt goed, mijn bloeddruk stijgt iets, van continu 100/60 tot 120/60 en vandaag 120/70, dus dat zal voor mij misschien ook lekkerder zijn, geen idee :p. Dus ja, die baby zit nog wel lekker op de plek waarschijnlijk. 
Ik heb vanmorgen ook de opvang van mijn dochter tijdens de bevalling helemaal geregeld, ritme doorgesproken, besproken of ze naar ons komen 's nachts of naar hun haan overdag, autostoeltje uitgelegd (we hebben een nieuwe gekocht in mijn verlof voor haar omdat we dan de base konden hergebruiken met de maxi cosi. Dat klikken is daarop wel heel handig. Dus dat voelt fijn. 
Ik ben erg benieuwd naar je controle vanmiddag en wat de verloskundige ervan zegt allemaal witte chocolade!
En naar het inwendige onderzoek van zonnetje, of was dat weer niet vandaag.. ben een beetje in de war soms 
Ik ben ook wel een beetje klaar met zwanger zijn, wil heel graag de kleine leren kennen. Maar ik ga er echt vanuit dat die er met 41 weken (over precies 2 weken ?) toch echt wel is. Als dat niet zo is word ik wel echt gek hoor!

Ook wij hadden controle vandaag en alles zag er goed uit. Altijd fijn. Wij hebben voor een wieg gekozen in de slaapkamer naast het bed. Een nestje mag je kindje niet in slapen als je er niet bij bent dus niet echt een lekker idee. Overdag kan hij in de ledikant in zijn eigen kamer maar ook gewoon in het wiegje, we zien wel hoe het loopt. Veel mensen in mijn omgeving zeggen steeds... Oh die komt wel eerder hoor. Terwijl ik zelf zoiets heb van hij komt wanneer hij komt en ga gewoon uit van rond de 40 weken. Gordijnen hebben vertraging en worden volgende week geplaatst. Dan is het helemaal af! Mocht er dan al iets in gang zijn gekomen vinden we daar ook wel weer wat op. Zo heerlijk, ik kan me echt nergens druk om maken haha
Weer een baby geboren, gefeliciteerd!

Fijn die goede controles allemaal. Ik heb morgenvroeg pas inderdaad.. 
Lijkt me zo gek als je vanallerlei voortekenen meent te herkennen en het zet dan niet door... hier vannacht dus niks ontstaan na die voetreflex behalve een heerlijke nachtrust! Heb geslapen als een roosje, fantastisch. Voelde me vanochtend alsof ik de hele wereld aankon ? 
En over hobby’s gesproken, ik ben lekker aan het bakken. Alternatief voor beschuit met muisjes: wafels! 
Het 9mnd dagboek heb ik ook. Een kraambezoekboek ga ik niet doen, wil wel een notitieboek of echt een eerste jaar boek kopen om leuke anekdotes enzo in te kunnen opschrijvend vind nu het stukje ‘bijzonder moment deze week’ zo leuk ook, er gebeurt elke week wel iets wat de moeite van het opschrijven waard is. 

Gewoon even wat anders hè... Maar mag ik gewoon even zeggen dat ik supertrots ben op ons allemaal! :)

Al die kwaaltjes en ongemakken, controles (inwendig/uitwendig), niet slapen, voortekenen, onzekerheden etc. etc. Als je het zo allemaal terugleest is het echt niet niks.

Dus daarom gewoon even een opsteker voor iedereen. You are doing GREAT!

Terug van de controle, het zijn “gewoon” allemaal de laatste loodjes? Niks wijst erop dat het al begonnen is. Mooi k*t als ik het zo even mag zeggen. Maar alles was gelukkig goed. Ze had net de hik toen ze t hartje ging luisteren, dus dat klonk wel heel gek. Mag om de dag paracetamol nemen voor het slapen gaan, zodat ik wat beter kan slapen. Ook mag ik Omeprazol nemen voor het maagzuur dat weer in meervoud terug is. 
Bij de volgende controle (woensdag) gaan we bespreken (als ze er nog niet is uiteraard), of in vanaf 40 weken gestript ofzo wil worden. God, wat lijkt me dat fijn, ze laten het me dus niet uitzitten tot 42 weken! 
Moet eerlijk zeggen dat mn darmen vandaag erg aan het rommelen zijn. (Sorry voor de details), maar al 3x ontlasting gehad vandaag. Normaal ben ik blij als ik 1x per dag red. Ze maken ook behoorlijk veel herrie..
Heb het kraambezoekboek en 1e jaar baby gehaald van Pauline. Even weer wat leuks tussendoor haha.  
Lief Veraa. Maar al helemaal petje af voor jou!? Ik zou gillend gek worden van nog meer onzekerheid en niet wetende wanneer je ingeleid gaat worden, al die ziekenhuisbezoeken enzo. 

Oh lief! We verdienen inderdaad allemaal een schouderklopje hoor! Je hebt gelijk!
Ik heb ook het 9 maanden boek van Pauline en wil ook het eerste jaar boek nog. 
Jammer zeg witte chocola, dat het allemaal laatste loodjes zijn :( fijn dat ze al met 40 weken willen strippen IPV 41, dat scheelt! 
Fijn die goede nachtrust zonnetje! Succes morgenochtend!

Terug
Bovenaan