Uitgerekend eind mei/begin juni

Wij hopen dat hij de nachten in een ledikantje op zijn eigen kamer gaat slapen. Overdag of in een babynestje in de box of ook boven. Even kijken hoe het allemaal loopt. Voor mijn babyshower heb ik een super leuk zelfgemaakt babynestje gekregen. We gaan ook met de babyfoon werken. Succes vandaag met alle controles.
Gefeliciteerd gebruiker.

Gefeliciteerd gebruiker! Lekker genieten?
Ik ben ergggg benieuwd wat de verloskundige gaat zeggen vanmiddag. Gisteravond onder de douche kreeg ik weer een raar gespannen gevoel in mn buik, heb dit nu al 2 keer eerder gehad gespreid over een paar dagen. 
En nog iets heel geks. Gisteravond en vanmorgen vroeg, kwam er een soort krakend geluid uit mn buik. Waren echt niet mn darmen, maar echt bij die kleine. Het klonk een beetje alsof je zo’n bubbeltje van dat bubbeltjesplastic kapot knapt. Heb natuurlijk ff op internet gekeken en gelukkig zijn er meerdere die het hebben. Sommige hebben het over een luchtbelletje tussen je buik en vliezen ofzo, dan zou dan betekenen dat je ontsluiting hebt, ookal is het maar mm werk. 
Iedereen succes met de controles vandaag!?

@zwanger yes, haha, ja, bij elk ding ga je nu zoiets denken. Best irritant merk ik zelf? Misschien is t niks..
Och, eigenwijs kindje!! Fijn dat alles verder goed was. Ff flink springen?? Ik merk trouwens wel, dat ik zo’n yogabal erg fijn vind. Als ik last heb van maagzuur (dus als zij met dr billetjes tegen mn maag aan ligt) ga ik ff bounchen op die bal en dan zakt het wel. Misschien kan je t indalen dr ook een klein handje mee helpen?

Zwanger yes nog niet ingedaald nee? Het is wat. Is dat nog erg? Kan ook pas gebeuren tijdens de bevalling toch?
Wittechocola dat van die kraakjes had ik gister ook! Heel maf haha. Maar goed om te lezen dat meerdere dit hebben.
Hier ook weer ochtendje ziekenhuis controles en intakes gehad. Alles ook goed gelukkig en nu afwachten tot we een datum krijgen...
Succes iedereen met alle controles vandaag!

Veraa, serieus?! Dat is toevallig! Weet jij wat t geluid is? 
Pfff, zo’n ochtend ziekenhuis lijkt me niks.. Maar fijn dat bij jou ook alles goed is! 
Ik ga straks naar de boekenhandel, een kraambezoekboek kopen. Heb het 9 maanden dagboek van Pauline, dus wil de rest van die serie nu ook kopen? Hebben jullie ook zoiets?
Ik heb sinds gisteren echt ineens belachelijk veel dorst, blijf maar zuipen!! Herkenbaar voor iemand? 

Even een tip van mijn kant, heb net deze dingen binnen gekregen. I-de-aal!!!! Om bijvoorbeeld je boodschappentas ofzo aan te hangen. Is altijd zo’n gehannes volgens mij.. Laat ff wegen als de link t niet doet trouwens. 
€ 1,84  21% Off | 2 stks/Baby Hanger Baby Zak Wandelwagen Haken Pram Draaien 360 Graden Winkelwagen Haak Accessoires
https://s.click.aliexpress.com/e/luaBe8p1v

Terug
Bovenaan