Uitgerekend eind mei/begin juni

Hier vandaag gelukkig weer een stuk beter in mijn vel! Wij hebben de familiewieg van mijn vriend die de eerste weekjes naast ons bed zal staan. We willen haar 's nachts daar in laten slapen en overdag op haar eigen kamer in d'r ledikantje. EVen afwachten of madame daar zelf ook trek in heeft...
Ik heb een kleine verpakking Nutrilon klaar staan, gewoon basis, voor het geval het niet wil lukken met de borstvoeding.
Ik ben net begonnen aan mijn lijstje voor mijn vluchtkoffertje, maar wat moet er veel mee! Ik ga morgen maar eens beginnen wat spullen te verzamelen.

Oh fijn dat je een co sleeper kan lenen!
Ja overdag dan in de eigen kamer is wel een goed idee bedenk ik nu. En dan 's nachts gewoon bij ons ? hebben jullie een babyfoon?
Ik hoop mee zonnetje! Weg met die slijmpropjes! ?? Morgen nog een paar eruit, jouwe bijvoorbeeld ?
Heftig witte chocola, meteen 3 dagen plat. Maar natuurlijk wel beter voor je bekken. Scheelt dat het je eerste is ook, die kan heerlijk naast je in bed ?
Nee als het dan niet gaat met borstvoeding en hormonen dan houdt het denk ik op inderdaad. Jammer maar flesvoeding is ook prima natuurlijk!

Ja veel hè, zo'n vluchtkoffer. Viel mij ook tegen.. terwijl ik zou denken, twee pakjes baby, met jas 1 set kleren/ondergoed voor mij en eventueel toilettas. Wat wil je nog meer.. maar goed, ik heb ook alles er maar in gepropt :p 

Zo inderdaad controle dag morgen. Succes voor degene die moeten/mogen!
Wij hebben ook een wiegje voor naast ins bed voor de nachten. Sowieso de eerste paar weken als iedereen daarmee goed slaapt en we elkaar niet wakker houden ?. Overdag proberen om in het ledikantje te laten slapen en beneden zodat de kleine gelijk went aan alle geluiden en zijn eigen bedje straks.
Balen chocolade! Maar hopelijk herstel je dan goed met de bekken!

Wittechocolade... Ik heb ook bekkenklachten en dat is ook hormoon gevoelig bij mij. Ik had hier tijdens mijn tweede zwangerschap last van en ben hier nooit vanaf gekomen. Met name als ik moest menstrueren kreeg ik last van bekkenklachten ook al was ik niet zwanger. Maar tijdens de periode van borstvoeding heb ik hier geen extra last van gehad. Dus hopelijk nu ook niet! En heb jij er straks ook geen last van, zodat je gewoon borstvoeding kan geven.
De baby ligt de eerste periode in een wiegje bij ons op de kamer. De baby gaat pas in het ledikant als het niet meer in de wieg past. Dus overdag, savonds en snachts in het wiegje bij ons op de kamer. 

He dames! Nooit gereageerd op dit topic maar altijd wel meegelezen ? Was uitgerekend op 11 mei maar zondag 5mei is onze kleine meid geboren met 39+1. Het was een mooie en toch ook vrij vlotte thuisbevalling! Wat een wonder is dit alles, zo onwerkelijk en toch ook heftig! Wij maken het goed en de kleine doet het super ? Succes dames met jullie laatste loodjes!

Oh toch wel veel die de eerste tijd samen gaan slapen dus! Goed hoor! Ik had nog helemaal niet aan een wiegje gedacht ? heb een ledikant over van mijn dochter omdat die vanwege klimpartijen naar een peuterbed is verhuisd.. dus ik heb nooit meer gedacht aan wat anders dan dat ledikant. Nu lees ik weer veel over slapen in een baby nestje in het ledikant voor meer geborgenheid of zo, maar als dat nodig lijkt haal ik dat later wel.. het is denk ik ook een kwestie van meteen in bed leggen als ze moe zijn en niet nog even de laatste visite afwachten of zo.. maar meteen wat laten wennen aan de eigen kamer lijkt me wel goed en makkelijker voor later. 

Terug
Bovenaan