Uitgerekend eind mei/begin juni

Ik heb ook controle gehad. Mijn bloeddruk is nog laag 115/60 dus logisch dat ik af en toe licht in mijn hoofd ben en kreeg het advies om regelmatig een dropje te nemen. Verder waarschijnlijk wat vocht in mijn gewrichten waardoor ik elke keer pijn heb. Kindje is nog niet echt ingedaald, maar ligt mooi tegen mijn bekken aan en in de goede houding. Dus voorlopig zal hij nog wel niet komen. 
Ik heb het 9maandenboek, kraamboek en 1e jaarboek uit 1 serie, niet van Pauline, weet niet hoe het wel heet. Ze hebben strepen en sterretjes op de voorkant. 

Haha Jippie, we lopen wel heel mooi gelijk wat betreft indalen, bloeddruk, dropadvies en ik heb volgens mij zelfs dezelfde serie geboorteboeken hahaha. Bedoel je die van Esther Kerkhoffs?
Hier is de afgelopen twee dagen hard gewerkt. Vriendlief heeft de trapleuning verhoogd, de decoraties die hij uit hout had gezaagd en geschilderd zijn opgehangen en de douchekop, thermostaatkraan etc zijn vernieuwd. Vandaag nog een kastje in de schuur opgehangen voor voorraad en naar de stort geweest met allerhande troep. Verder de hele stad gehad met mijn schoonmoeder voor de laatste benodigdheden voor in mijn vluchtkoffer. Ik kon alleen nergens voedingsbeha's vinden. Bij de Hünkemoller hadden ze er maar eentje en daar zat geen ondersteuning in. De Hema verkoopt ze niet in ons filiaal en de Babydump had één soort die ik zocht voor 49,95! Hallelujah! Dat vond ik toch wel heel veel geld. Wie weet lukt die borstvoeding niet eens en dan zit ik daar met die dure beha ('s). Na een avondje speuren op internet heb ik nu maar wat besteld op bonprix. Ben benieuwd of het wat is, zaterdag komen ze binnen. Verder staan er tabjes open met een wipper, puckababy, babyfoon en een kastje van Ikea voor in de badkamer. Even kijken wanneer vriendje tijd heeft om mee te beslissen en dan kan het besteld worden. Volgens mij zijn we dan helemaal klaar! Op nog een klein beetje poetswerk, booschappen en strijk na dan... Oh en mijn bed moet nog op klossen....

Ik heb ook het 9 maanden dagboek van Pauline. Ik wil ook het kraambezoekboek nog halen. Mijn andere 2 kinderen hebben ook beide boeken. En ik moet zeggen dat ik erg blij ben met het kraambezoekboek. Er zijn namelijk een aantal mensen in de tussentijd overleden en die staan wel in het boek. Dat maakt het extra bijzonder. Ik heb van elk kraambezoek ook een foto gemaakt, zodat die ook in het boek kan.
Fijn dat alle controles goed waren! De laatste loodjes wegen het zwaar, maar het einde komt echt steeds meer in zicht. 

Lekker bezig tulipaa, van alles gedaan.
Voedingsbh's zijn inderdaad duur. Ik had er twee van 60 euro per stuk, maar heb 2 jaar borstvoeding gegeven en draag ze nu ook weer met m'n grote borsten :p. En hopelijk kan ik nu ook weer lekker borstvoeding geven. Hier was het het geld gelukkig wel waard dus. 
Bijzonder hoor Daisy. Mijn overleden oma heb ik ook een foto van, ook van alle kraamvisite eigenlijk :). Heb ze alleen nog niet geprint. Misschien een leuke hobby voor nu het nog zo lang duurt allemaal :p

Zo jij bent goed bezig geweest Tulipa. Ik heb voedingsbh's van Noppies. Deze zijn 30 euro per stuk en toevallig pas geleden nog goedkopere van Noppies gezien voor 18 euro per stuk. Zal wel een oud model zijn, maar dat maakt mij niet uit. Ik heb ze bij bol.com besteld! Wellicht hebben ze er daar ook nog. Ik wilde graag met beugel en die zie je niet overal. Bij prenatal en andere babywinkels verkopen ze die ook. En volgens mij ook bij de Wehkamp. Succes! Hopelijk vindt je gauw iets! 

Haha toevallig Tulipa! Maar waren wij niet ook rond dezelfde datum uitgerekend? Ik weet niet precies van wie de boeken zijn. Als ik er morgen aan denk zal ik eens kijken! Je bent overigens lekker bezig! Fijn gevoel geeft dat wel vind ik. 

Wauw Tulipaa, lekker bezig!! Fijn zo’n vriend die je nesteldrang deelt? Zo’n 1 heb ik hier ook rondlopen, maar dan met opruimen. En ik met schoonmaken, vullen elkaar dus goed aan??
Bijzonder dat je die personen in het boek hebt staan Daiskuh, mooi om terug te lezen! En zwanger yes, zou idd een leuke bezigheid zijn? Ik ga ook 1 deze dagen het 9 maanden dagboek afmaken door alle echo foto’s erin te plakken enzo. 
Ik heb aan t begin van mn zwangerschap maar 1 voedingsbh gekocht. Zal toch niet veel de deur uit zijn met mn bekken. En als de bv op gang komt, kan ik er altijd meer bestellen?
Pfoe, net weer na het douchen hele heftige steken onderin mn buik. Moest echt ff goed op mn ademhaling letten, ging kapot. Zo moeilijk om niet te weten wat die pijn in houdt, zijn het al wel echte weeën of zijn het andere weeën? Frustrerend. Weet iig wel dat het echt niet fijn was. Maar probeer, elke pijn die ik voel, dat ik bedenk dat weeën erger zijn. Maar dit was ook redelijk heftig haha. Mn vriend voelde zich net al machteloos, dat arme jong weet straks echt niet wat ie moet doen?
Hoop dat iedereen een beetje een rustige nacht krijgt?

@wittechocola de vrouw van zwangerschapscursus vertelde dat je 'echte' weeën kunt herkennen aan het feit dat het na ongeveer een minuut weer over is én weer terug komt. 1 van de dingen die ik in mn ogen heb geknoopt en wat ik best logisch vond klinken.
Ik ben maar weer uit bed gegaan... kon de slaap niet vatten. Druk kind in mn buik en hoestende partner naast me. Meestal slaap ik best ok, maar heb vanmiddag echt te lang en diep geslapen. 

Terug
Bovenaan