Uitgerekend eind mei/begin juni

Goed zo witte chocola! Schone wc's zijn echt altijd fijn! En nu lekker in bed, ik hoop weer mee :)
Jippie ik ben ook benieuwd naar de uitslag!
Bah Sanne, ook weer zo'n dag. Gelukkig kon je 3,5 uur liggen! Scheelt toch! Succes met de boodschappen, ook lekker wat simpele dingen maken denk ik? :) 
Hier is het ook wel gelukt hoor, lekker vanmorgen buiten gespeeld, vanmiddag gelegen en de was opgevouwen en even gezogen in huis :) had eigenlijk de ramen willen lappen maar daar had ik toch geen zin meer in.. 

Ben ik weer. Ik vond het lastig om te bellen, want ik trek eigenlijk nooit aan de bel. Maar het was allemaal goed gelukkig! Tijdens de scan werd hij weer zichzelf en bleef hij weer flink schoppen. Nu heeft hij zelfs de hik weer. Ze konden het verder niet verklaren, maar als ik weer een tijd niets voel moet ik weer bellen. 
Ik heb wel flink wat berichten gemist vanmiddag zeg!! Maar mie wat knap dat je zolang doorwerkt zeg. Ik doe het je niet na. En de andere meiden ook allemaal nog goed bezig hoor. En uitrusten mag he!! We hebben niet voor niets verlof!!! 

Gelukkig Jippie!! Goed dat je geen risico hebt genomen hoor, beter een keer extra controle?
Hoop dat iedereen een fijne avond heeft + nacht. En dat iedereen morgen een betere dag heeft. Ik zei dat ik 5 of 11 mei zou bevallen, dus ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen? Heb mn bilspier helemaal verpest vandaag met t schoonmaken. Nu loop ik nog lachwekkender?

Oh 11, waarom? 
Ik zei 12, 16 of 19 of 20 mei :p dus ben ook benieuwd. Zal dan wel 20 worden ?
Ik vind de weekenden wel altijd lekkerder, dan zit ik niet alleen met m'n dochter en wordt je nog meer gestimuleerd om wat te doen. Dat is fijn. 
Sterkte met je bilspier!

Geen idee, dat zei mn gevoel al vrij snel. Mn vriend en ik hebben op de 11e gekregen. Wonen op nummer 11 en als je mensen mn naam afkorten, is het Elf. Dus eigenlijk als ik het zo op noem is het wel veel?
Snap ik! Dan ben je ook meer een gezinnetje denk ik of niet?
Thanks? Vanavond gaat mn vriend ff mn bil masseren, hopelijk werkt dat een beetje.

Haha wij wonen op nummer 30, dat hoop ik toch niet ?. Nou sterkte morgen witte chocola, met de bevalling ?
In het weekend zijn we wel meer een gezin ja. Doordeweeks is het alleen samen ontbijten en dineren natuurlijk, mijn man werkt fulltime

Terug
Bovenaan