Uitgerekend eind mei/begin juni

Oh een pijnlijke hechting, daar heb ik ook om gehuild. Toen heeft de verloskundige hem na 5 dagen doorgeknipt en toen was de pijn over gelukkig! De inwendige hechtingen vielen bij mij qua pijn mee dus die had ze laten zitten maar wat een verademing toen die trekkende eruit waren. Hoe gaat het nu met je hechtingen? 

Wat leuk HappyH! Fijn dat het nu beter gaat. Leuk dat je ons mee neemt in je verhaal?
Ben zo benieuwd naar die kraamtranen? Eigenlijk benieuwd naar alles. Hoop dat ik niet teveel last krijg van alles, vind dat ik al wel genoeg pijn heb doorstaan met mn bekken?  
Hier weer een lekkere onrustige nacht gehad, heb flink gespookt. Kindje heeft zich gisteren ineens omgedraaid. Ze ligt nu rechts met dr ruggetje i.p.v. links. En ze kan duidelijk niet lekker liggen want ze is echt heel druk. Voel dr schoudertjes veel, en doordat haar voetjes vaak rechts zaten, heb ik in mn linker zij geen eelt gekweekt voor al het getrap? Ze was flink met dr hoofdje in mn bekken bezig vannacht, maar helaas, mn vliezen zijn nog in tact. Dus ik ga nog maar slapen, hoop dat ik nog wat uurtjes kan maken??

Wat super leuk om je ervaringen te lezen happy!!
Witte chocola die van jou blijft ook maar lekker spoken. Hoop dat jullie baby nu snel komt. Het is tenslotte de 11e vandaag. Slaap lekker nog even.

Oh bah witte chocola.. niet lekker.. fijn dat gedraai en gedoe zeg, nu nog even omkeren ?
Slaap lekker nog even :) misschien word je wakker met weeën of in een nat bed ?

Heb nog even beetje kunnen dommelen, maar ze is erg wakker?
Helaas, een droog bed en geen weeën. Vandaag even met mn moeder naar het tuincentrum en verder maar weer rustig aan doen?
Jullie nog leuke plannen? Of zullen we ff met z’n allen de bevalling laten beginnen? Lijkt me een goed plan??

Pffff, zit blijkbaar nu in zo’n fase dat iedereen elke dag wilt weten hoe het gaat. Is lief bedoeld natuurlijk, maar heb dr echt geen zin in. Wij willen ook pas iedereen op de hoogte brengen als de placenta eruit is. Vind het echt geen relax idee dat mensen zitten te wachten zegmaar. 
Normaal app ik altijd heel snel terug (omdat ik natuurlijk geen reet te doen heb), en als ik dat een keer niet doe, zitten mensen meteen in de stress. 
Herkenbaar? Zo ja, wat kan ik hier in godsnaam aan doen??

Zo genoeg dames die weer gespookt hebben. Zijn jullie alvast getraind als de kleine er straks is ?
leuk Happy H om te horen hoe het is gegaan en super fijn van de borstvoeding en Thijmen weer aankomt!

Oh ja echt heel irritant. Blauwe vinkjes uit heb ik gedaan. Maar ook gewoon eerlijk zeggen dat je op die vragen niet gaat reageren. Ik vind het ook niks, 'en begint het al'. Nou helaas niet nee ? 

Terug
Bovenaan