Uitgerekend eind mei/begin juni

Hoi Allemaal,

Voor iedereen bij wie het ook raak is, gefeliciteerd!
Ik heb vanmorgen positief getest! In mei 2018 gestopt met de pil maar eigenlijk niet met zwanger worden bezig geweest maar was het wel een grote wens!
Nu dacht ik, ik zal eens een testje doen en wat blijkt :)! Ik was heel onregelmatig ongesteld maar als het allemaal een beetje klopt zit ik nu in de 6e week. Wij moeten het nog wel even laten bezinken hoor hihi, nog zo onwerkelijk.
Geniet ervan allemaal!

Zojuist afspraak voor de eerste echo gemaakt, 10 oktober mogen we!
Dan ben ik als het goed is 6w3d. Door eerdere bbz mag ik dit keer gelukkig wat eerder komen. Merk dat ik toch wel enigszins gespannen ben...
De laatste dagen zijn m'n symptomen ook weer wat afgenomen wat ook niet echt meehelpt. Heb vandaag wel dat ik niet weet of ik nou honger heb, of dat ik misselijk ben, haha!

Oh help!! Had net beetje rozige afscheiding met afvegen... ging heledag goed zelf vlagen misselijk maar heb sinds 18 weer zeurende buik niet echt pijn of kramp maar dat niet helemaal lekker zit dus weer naar de wc en ja hoor twas niet veel ma toch..
help wat nu??

Avb89, volgens mij kan dit tijdens de zwangerschap voorkomen. In het boekje wat ik van de verloskundige heb gehad staat dat een beetje bloedverlies kan. Wanneer het meer wordt of echt gepaard gat met buikpijn, Kun je de vk bellen. Probeer je hoofd een beetje koel te houden. 

Ik ga er morgen of overmorgen achter komen als ik zwanger ben en zal dan ook begin juni zijn uitgerekend... dan kan ik mee doen in dit topic.
verschillende kwaaltjes die ik normaal niet had voor nod dus ben benieuwd als mijn ongesteldheid morgen doorzet of niet. Spannend.....

Oké Dankje! ?
ja wachten wel af als het komt hou je het ook niet tegen... hoop echt zo dat morgen over is het was idd niet veel en geen buik krampen. Meer zeur gevoel wel het gevoel voor ik mijn menstruatie krijg echt zo onzeker dit. Wachten af..

Terug
Bovenaan