Uitgerekend eind mei/begin juni

Leuk wat van je te horen Happy! Je bofte wel met het weer, lekker zeg! Hopen dat je hormonale huilbuien wat gaan minderen..
Zwanger yes, dat is fijn, dat het eerder kan! Jammer dat het niet thuis kan, zou voor jou ook wel zo makkelijk zijn misschien. Snap dat je je dochter er niet bij wilt hebben. Zaterdag lijkt me ook prima idd, zullen we dat maar doen dan?? Ik ben dinsdag idd 40 weken. Bij ons doen ze het strippen dus wel eerder, blij mee?
IkJijWij, jammer, dat dat slapen dan niet lukt. Als ik dat heb, blijf ik vaak wel op bed liggen om mn lichaam wel de rust te geven. Vooral met mn bekken ligt mn bed toch het beste. Hopelijk haal je t vannacht idd weer in!

Hier ook geen middagslaapje gedaan, was ik ook van plan maar de keuken moest schoon en ik had honger dus na een kwartier toch maar opgestaan om schoon te maken, anders blijft dat zo in mijn hoofd zitten. Baby zit weer erg hoog, dus dat wordt een zware middag vrees ik

@zwangeryes en wittechocola wat spannend dat jullie gestript gaan worden! En zwanger yes morgen al. Ik hoop dat het dit weekend dan gaat gebeuren hoor! We zijn hier wel weer toe aan een baby! ?
@IkJijWij, hier middagslaapje ook niet gelukt. Wel een uur gelegen maar weer hyper en hartkloppingen... Terwijl het echt nog even duurt voor ons. Je zou toch verwachten als we dan zo'n slechte nacht hebben gehad dat je overdag slaapt als een roos. Ik was zelfs nog gaan zwemmen om extra moe te worden. Niet gelukt helaas. Vanavond maar een beetje mindfullness oid om tot rust te komen. ?

@ zwanger yes, hij slaapt in een wiegje bij ons op de kamer. En ik moet zeggen dat dat prima bevalt. We zijn er op tijd bij als hij huilt en alles speelt zich in de slaapkamer af. Ik vind t (nu nog) ideaal.
Hoop ook dat de hormonale buien minder worden. Mn vriend heeft t soms zwaar!

Jeetje zwanger yes, we lopen wel gelijk op? Die draak van mij zit ook erg hoog, ondanks dat ze is ingedaald. Blijf maar Rennies nemen en melk drinken. Heb continu last van maagzuur. Zometeen maar even op mn yogabal bounchen, wellicht zakt ze daardoor wat meer. Zal wel nog pittiger zijn met je astma of niet??

Oh lekker dan witte chocolade! Ja ik heb er wel echt last van, poeh. Maar goed, wel een schoon huis (beneden dan tenminste :p) nu weer naar de speeltuin.. dat kind van mij blijft bezig! En ik dus ook :p. Hopelijk werkt de bal!
Heerlijk HappyH, wiegje dichtbij :)
Ik word ook dinsdag gestript veraa! Maar morgen uitgerekend'!

Hallo allemaal,
Heb me hier in het begin al eens laten horen, maar verder vooral meegelezen afgelopen weken. Leuk om vooral veel herkenning in jullie verhalen te lezen. 
Het slechte slapen, de vaste loop naar de Rennie lade en het ongeduld in de laatste fase ☺️
Zelf voor a.s maandag uitgerekend, dus nu 39+2. Gister een spannend controle gehad waarbij het vermoeden was dat ik een zwangerschapsvergiftiging had. Bloeddrukverlagers (had al verdunners en diverse complicaties) opgestart en morgen opnieuw op controle, bij geen verbetering gaan ze inleiden. Heel spannend vind ik dat en we willen het verder nog niet vertellen omdat er nu al zoveel geinformeerd wordt wanneer meneer zich zal gaan melden.. 
Zijn jullie al allemaal trucjes aan het uithalen om de boel in gang te zetten? ? 
Wat een spannende periode he! Succes met de laatste loodjes allemaal ☺️

Niet te doen om op iedereen apart te reageren... haha. 
Hopelijk voor iedereen een betere nacht, zou mooi zijn als je doorslaapt en je pilletje niet eens nodig hebt chocola! 
Dat strippen thuis is wel fijn. Leuk dat jullie op dezelfde dag gaan. Benieuwd hoe het dan daarna verloopt! 
Bij mij helaas niet meer dan vrijdag.. dus ballonkatheter ingebracht en hopen dat die vannacht genoeg doet zodat ze morgenvroeg kunnen inleiden. Zo niet, dan krijg ik tabletjes ingebracht om de bmm te doen verweken. Meteen harde buiken ook, weet ik ook wat dat zijn... haha. ? 
Nu dus een nachtje ziekenhuis, ff zien of Mn vriend ook blijft of dat die nog een nachtje thuis gaat slapen. 

Terug
Bovenaan