Uitgerekend eind mei/begin juni

Mommy mommy Zo herkenbaar het in positie gaan liggen eerst billen omhoog. Als ik veel bekkenklachten heb, dan is het echt een uitdaging om goed te gaan liggen.
Wittechocolade fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt over het strippen. Wellicht heeft jullie kleintje, dat zetje net nodig om het door te zetten.
Gelukkig heb ik nu al een paar keer een goede nacht, dat scheelt echt zoveel. Ik ben wel een aantal keer wakker en ik moet naar de wc, maar ik ben wel rust om daarna weer in slaap te vallen. Ik hoop dat jullie komende nacht een betere nacht hebben! 

Hier net 1,5 uur in de speeltuin gespeeld ? heerlijk! En dan zo lekker slapen hoop ik!
Goede tip ja, kan je nog langer slapen!
Oei veraa, ook zo'n slechte nacht. Dat hyperen herken ik wel een beetje ja, dat je ligt de denken aan het kindje en dat het echt niet lang meer duurt. 
Oh spannend witte chocolade, worden we dinsdag allebei gestript :p 

Veraa, dat hyper herken ik wel. Maar ik heb het sowieso altijd, als ik in bed ga liggen, gaan mn hersenen werken en blijf ik malen. En daarnaast nu die drukke beeb werkt ook niet mee?
Zwanger yes, spannend dagje dan voor ons! Hoelaat moet jij? Lekker dat je in de speeltuin bent geweest, nu lekker rusten. 

Oo dat is fijn! Ik moet om 10u bellen, om een tijd af te spreken. Ik heb het alleen de buurvrouw verteld (vriendin), verder niemand. Wel lastig om daarover mn mond te houden, maar wel extra fijn dat ik het hier kwijt kan?
Trouwens, als ik het goed heb, is het zaterdag volle maan........?? 19-05-2019 is toch wel een mooie datum....... (Ik slaap iig altijd slecht met volle maan en heb altijd hoofdpijn, dus wie weet heeft t ook invloed op die aap)

Hee dames! Ben ik weer. Ik dacht dat er wel een keer iemand bevallen zou zijn maar sinds de laatste keer niemand geloof ik! Spannend en maar weer afwachten voor jullie. Alle kwaaltjes (slecht slapen, jeuk/uitslag, verhaal tunnel syndroom) herken ik van de laatste weken van mn zwangerschap. Ik kan je vertellen, het gaat allemaal zo goed als over! Behalve t slechte slapen hihi. 
Hier is alles nog wel! Thijmen heeft steeds meer dorst haha. Hij lijkt een ritme te ontwikkelen van om de 2 a 2,5 uur over dag en vanaf 0.00u om de 3 a 3,5. Hopen dat t zo stabiel blijft en de slaapjes langer worden. Gister zijn we voor t eerst samen naar buiten geweest. Dat was heerlijk :) . Hormonaal nog niet helemaal stabiel, soms nog huilbuien wanneer ik te moe ben of teveel pijn heb. Mn lichaam (voornamelijk bekken en rug) heeft een flinke klap gehad.
Ik duim weer verder voor jullie voor mooie bevallingen en prachtige baby's! Tot de volgende x :)

happyh, gek hè, de baby's komen maar niet! Fijn dat jullie lekker naar buiten konden gisteren! Het was ook lekker weer!
En gelukkig ben je van je zwangerschapskwalen af! Dat emotionele kan nog even blijven maar dat gaat uiteindelijk ook beter ?
En lekker een ritme! Klinkt goed! Waar slaapt Thijmen?
Witte chocola, misschien zaterdag dan maar bevallen :p elke datum is nu goed, als het maar een beetje opschiet ? ik ben morgen 40 weken, jij dinsdag 40 weken dus?
Fijn dat ze het strippen bij jou thuis komen doen! Ik moet naar de praktijk en nog opvang regelen voor mijn dochter, want die ga ik daar denk ik maar niet mee naartoe nemen.. werd net gebeld of ik om 14 uur wilde strippen want dat was makkelijker, nou geeeeen probleem! Ik heb het aan 1 groepje mensen verteld, wil het verder ook niet vertellen, dan gaan mensen zo zitten wachten. 
Zonnetje, ik hoop zoooo dat je ontsluiting hebt ?

Chocolade en zwanger Yes spannend dinsdag! Mooie tijd zo tussen de middag ook.
happy, leuk weer even van je te horen en dat Thijmen het zo fijn doet met een beginnend ritme. Heerlijk zeker naar buiten met dit weertje?
zonnetje ik ben ook wel benieuwd, duim mee!
de middag slaap hier niet gelukt. Te ‘wakker’ maar waarvan?en een buik die gespannen blijft en onaangenaam voelt daardoor. Haal ik vannacht vast in denk ik maar. 

Terug
Bovenaan