Uitgerekend eind mei/begin juni

Ah zonnetje balen dat er niets bij is gekomen, nu hopen dat het straks op gang komt. Misschien dat die harde buiken een voorbode zijn? Super spannend allemaal iig! Ik ben benieuwd! Heel veel succes alvast!

Welkom Gebruiker! Ook spannend dus, we schelen 1 dag?
Pffff balen zonnetje? Hahaha, fijn hè, die harde buiken!? Ik weet helaas uit ervaring dat de nachten in het ziekenhuis alleen erg eenzaam zijn. Hoop voor je dat je vriend bij je is vannacht. Ik duim voor je dat de ballonkatheter wat gaat doen!
Mijn darmen zijn ineens echt compleet van slag!! Heb nauwelijks wat gegeten en gedronken vandaag. Erg bijzonder..?

Oh bah witte chocola!
Jammer zonnetje, hopelijk doet het ballonnetje vannacht genoeg! Gek hè, harde buiken..
Welkom gebruiker! Hopelijk verslechteren je waardes niet en kan je nog even door!

Ik rij alleen auto als het echt moet, zoals dinsdag met de 'spoed-liggings-controle'. Fietsen kan ik niet meer en ik moest echt. Maar de rest doe ik altijd lopend. Waarom wil jij niet meer? Ook te zwaar/bang met weeën terug te moeten rijden/bang voor een ongeluk of zo?

Spannend zonnetje!!! Succes in het ziekenhuis en hoop dat er wat gebeurt.
Ik had opeens stress vandaag. We hebben nog geen enveloppen omdat we de kaarten nog niet definitief gekozen hebben en bedacht ineens van help wat als ik dan nu beval... dan moet ik alles nog bestellen en dan nog adressen verzamelen en al die enveloppen schrijven. Dus heb de hele dag adressen verzameld en geprobeerd hoe ik etiketten in Word kan maken. Gelukkig wel de etiketten zelf al eerder gekocht en het is me met veel tijd en frustratie gelukt om ze te maken en alvast een deel uit te printen. Rest deze week nog even afmaken en mijn vluchtkoffer vast pakken en dan wil ik van t weekend het kaartje echt volledig hebben zodat ik nog 1 keer een proefdruk kan doen en dan na de geboorte alleen nog datum etc. Hoef aan te passen. Vriendlief kan totaal niet met ict overweg dus wel fijn dat nu het grootste deel af is.
Annemiek je moet niets doen waar je je niet goed bij voelt! Zelf pak ik de auto om de haverklap, maar voel me daar nog goed bij.
Witte chocola succes vannacht!!! 

Terug
Bovenaan