Uitgerekend eind mei/begin juni

Oh joh, nog het carpaal tunnel syndroom ook witte chocolade, het zit je niet mee! Pijnlijk! Gaat dat na de bevalling weer over? Of moet je een operatie ervoor?
Jammer dat het droog was na het knakken! 
Het is wel even opeens druk hier deze morgen zeg!
Ik ga straks even een eind wandelen ondanks de benauwdheid, misschien helpt het.. mijn man sliep al op de bank vanwege mijn gesnurk ook ?
Ik heb verder eigenlijk nooit buikpijntjes :p. Ja nu een beurs gevoel van het draaien van eergisteren en als de baby zich afzet doet het ook wel echt pijn. Maar verder niet. 
Wat vervelend dat je niet kon slapen vannacht ikwijjij! Balen zeg! Vandaag maar een beetje rustig aan doen of even liggen smiddags.. 
Ik had net je bericht gemist tulipaa! Jammer dat het niet heeft doorgezet!

Gek dat ze jou wel vanaf de 38 weken dan wilde inleiden Sanne.. dat betekent denk ik dat jij en zonnetje niet in hetzelfde ziekenhuis gaan bevallen ?
Maar 39 weken voelt wel meer af ja, kan ik me goed voorstellen. Hopelijk daalt hij nog wat in!
Ja na de bevalling gaat al dat gewicht er gewoon weer af gelukkig, dat scheelt wel! Of tenminste het meeste dan :p
Ik zie wel echt uit naar de bevalling, eindelijk weer wat lucht!

Ikjijwij, lekker rustig aan doen vandaag! Ik ben al weer terug van de controle. Alles was in orde en madame is zo goed als volledig ingedaald. Dat heb ik dus gevoeld gisterenavond. Heb idd ook een stuk meer lucht nu.
Zwanger Yes, ze mag nog even blijven zitten hoor. Vandaag 36 weken dus over een week of drie is tijd zat wat mij betreft.

Haha nou dat ze is ingedaald is top! Dat verklaart het rommelen! Met 36 weken moet ze inderdaad nog even zitten, dat je meer lucht hebt is wel heel fijn! 

Hier ook een beroerde nacht achter de rug pfff shoot me. Kleine man was hyper actief in me buik me dochtertje was ook lekker onrustig en ik lag klaar wakker in bed, na tich keer plassen.

Kan door me bekken al amper draaien in bed, dus dan billen omhoog en als een pinquin in me positie gaan liggen nog even doorbijten.
vocht eigenlijk weinig nog last van, me moeder zei al je hebt nog slanke voetjes :p, je vorige zwangerschap was je een olifant en bedankt he mam.
vorige zwangerschap 22kg aangekomen, nu deze zwangerschap 12kg maar in het begin ook aardig was afgevallen door het vele spugen. maar voor deze zwangerschap extreem veel afgevallen in 3jaar tijd op een gezonde manier. kwam er met 8 weken ook pas achter dat ik in verwachting was. nu de laatste controle ook weer afgevallen terwijl ik me soms volbunker. Maar ook met regelmaat vooral tijdens het tandenpoetsen me hele ontbijt er uitgooi of als de kleine man iets niet goed keurd kan ik het op de klok gelijk zetten.

Nu nog even liggen voor me dochtertje thuis komt van school gelukkig is het huis al weer schoon.
Succes bij de verloskundige voor wie er vandaag heen mag.

Dr is weer veel gezegd? Vrees dat ik niet alles heb onthouden, dus sorry als ik je over sla. Als ik een pagina terug ga is mn bericht weg??‍♀️
Ben weer terug van de verloskundige. Dinsdag word ik gestript? Fijn dat er actie ondernomen wordt. Eventueel komen ze die donderdag en t weekend ook nog strippen. Ze komen het thuis doen, ook fijn. We hebben het ook over het inleiden gehad. Maar de keerzijde daarvan is, is dat het herstel langer duurt. En daar zit ik persoonlijk niet op te wachten aangezien het herstel met mn bekken al pittig gaat worden. Dan maar hopen dat het strippen zin heeft, en anders denk ik dat ik toch maar het ga uitzitten.. 
Heb de tip gekregen om vanavond zonder pilletje te gaan slapen, en zodra ik ‘s nachts wakker word en niet in slaap val, dat ik m dan neem. Fijn vooruitzicht?
Zwanger yes, hopelijk gaat dat Carpaal Tunnel Syndroom vanzelf over. En anders hopelijk met behulp van de fysio. Straks zou ik dr niet kunnen tillen?
Mommymommy, herkenbaar. Vanaf een afstand had ik mezelf al zo vaak uitgelachen. Veel bewegingen zien er echt lachwekkend uit. Vooral na een dag teveel doen, en dan opstaan. Alsof je een hele wilde nacht hebt gehad en iemand je heeft uitgewoond?
Iedereen lekker genieten van vandaag, van het lekkere weertje☀️ Rustig aan doen?? Ik duik nog lekker het bed in. Heb een raar gevoel in mn buik sinds vanmorgen, misschien wel spierpijn van het trappen.. Heb t maar niet tegen mn vriend gezegd, dan duurt de dag zo lang voor hem? Hij had vannacht gedroomd dat mn vliezen waren gebroken, maar ben nog steeds droog?

@Ikjijwij en mommymommy. Hier ook echt een schijt nacht. Mijn hemel ik heb ieder uur van de klok gezien. Alsof ik niet moe was. Gewoon nul 'aandrang' om te gaan slapen. Uiteindelijk rond 4u in slaap gevallen en 6:30 weer wakker. Top. 2e nacht op rij zo... Dit ga ik niet nog een week volhouden. 
Hebben jullie ook dat je er gewoon helemaal hyper van wordt? Want ik denk dus dat ik daarom niet slaap. Alleen maar aan het hyperen dat we straks een kindje hebben en hoe leuk, en hoe hij eruit ziet etc. etc. 
Verrassend genoeg momenteel wel energie dus ga zo toch maar sporten. 
Succes iedereen vandaag met alle controles en info of het strippen, inleiden of afwachten wordt! 

Ooh balen mommy, Sanne en Vera, jullie ook lekker rustig aan doen!
vera het hyper valt hier mee. Eenmaal wakker denk ik er wel aan zeker afgelopen nacht met de enorme buikpijnen maar ben lekker nuchter en kan het daarom goed naast me neer leggen als ik vind dat ik moet slapen. Scheelt misschien ook dat wij voor het slapen in bed het er nog veel over hebben samen.
Tulipa, Yes, ingedaald! Fijn. Nu nog even een paar weekjes geduld.
Toch nog een voordeel van zwanger zijn, er gaat sowieso weer 8 kilo vanaf na de geboorte. Hier gemiddeld aangekomen, zo 13 kilo. Heb een gezond gewicht en postuur dus mocht 16 kilo aankomen. Gelukkig is op me buik na niet echt iets te zien aan al doe kilo’s!
chocolade, Aah dat is goed nieuws dat ze je willen strippen! Een trager herstel is Niks nee dus snap dat je dan niet voor inleiden kiest. Weekje extra wachten is dan nog wel te doen op de natuurlijke manier mocht strippen weinig doen.

Terug
Bovenaan