Uitgerekend eind mei/begin juni

Ik rijd nog wel auto, omdat ik de kinderen nog regelmatig weg moet brengen. Naar de zwemles, naar school of vriendinnetjes. Naar school proberen ik wel te lopen, maar het is wel afhankelijk van hoe het gaat met mijn bekken. 
Wat spannend bij iedereen! Een deze dagen gaan er baby's geboren worden! Ik had gister ineens enorme krampen onderin in mijn buik.. Ik was even bang dat het over zou gaan naar weeën, maar dat was gelukkig niet. Deze week wil ik niet bevallen.. Mijn dochtertje was jarig en aankomend weekend vieren we der verjaardag.
Wij zijn getrouwd waardoor het gezag geregeld is. Wel hebben we bij de andere 2 kinderen vast laten leggen wie de voogdij krijgt, als wij er allebei niet meer zijn. Voor dit kindje moeten we dat nog doen, maar eerst maar eens bevallen. ?

Ja ik zou beginnen met bevallen Daisy :p slim :p. Hebben de beide kinderen dezelfde voogd? Onze kinderen krijgen beide mijn schoonzus en wij zijn voogd voor hun 3 kinderen ?
Fijn dat je lekker hebt geslapen veraa!
Ben ook erg benieuwd of het gelukt is met slapen witte chocola! 

Spannend bij verschillende zeg!! Wordt tijd voor baby nieuws haha ☺️ 
Het autorijden begint ook hier een dingetje te worden, concentratie is soms echt minimaal.. 
over het testament, is het niet zo dat op het moment dat er een kindje geboren wordt hij altijd eerste erfgename wordt? Meen dat de notaris me dat zei toen ik mijn testament liet opmaken voor mijn eigen woning.. Nu twijfel ik wel of dat ook zo is als er een ‘aangepast, op maat’ gemaakt testament ligt.. 
Zwangeryes, dat lijkt me ook wel lastig om af te tellen naar dinsdag?! Lijkt nog zo lang.
ik moet om 14:15 voor de tweede controle, merk hoe langer hoe meer gespannen ik wordr.. bloeddruk blijft ook hoog ondanks de verlagers.. Twijfel of ik mijn koffertje moet gaan meenemen. Ergens voelt het koffertje meenemen alsof ik daarmee zeg; ‘kom maar’. Slaat natuurlijk nergens op haha, maar toch.. 

Je kunt via rechtspraak.nl de voogdij ook regelen. Want bij ons hebben we het niet in het testament staan, de namen zegmaar. Ouderlijk gezag moet je ook via rechtspraak.nl aanvragen. Vind het wel belangrijk dat ik weet waar zij terecht komt willen wij allebei overlijden. Ook kun je een 1e en 2e voogd aanwijzen. Helaas kan dat pas als ze geboren is, aangezien je een BSN nodig hebt. 
Ik heb redelijk geslapen. Ben zonder pil in slaap gevallen en rond half 2 moest ik plassen, dus m toen ingenomen. Ben toen wel eindelijk diep in slaap gevallen. Moest toen weer om half 6 plassen, dus die 4 uurtjes wel goed geslapen. Het was de meest lawaaierigste ochtend die ik in wèken heb gehad?? Gemeente die werkzaamheden deed voor ons huis en de schilder die houtrot aan het behandelen was met een schuurmachine en een freesapparaat. Thank God zijn er oordopjes uitgevonden, maar alsnog kwam het daar doorheen. Die kleine werd er ook helaas wakker van en schrok ervan, waardoor ik er ook weer wakker van werd? Dus ik lig nu nog lekker in bed, ben doodmoe. Lekker hazenslaapjes gedaan vanmorgen, was ook wel prima. 
Hopen dat ik toch een beetje energie krijg om te gaan stofzuigen vandaag. 
Ben ook erg benieuwd naar Zonnetje!!
En ook wel spannend voor jou, Gebruiker. Succes alvast! En zou idd het koffertje lekker in je auto leggen. Hoef je daar iig niet over na te denken. 

Omg, over concentratie gesproken.. Ik las van alles over testament etc.. Maar het gaat over voogdij; duh!! Negeer mijn berichtje maar haha wat stom van me ??‍♀️??‍♀️
Lekker blijven liggen dan idd en genieten van je hazenslaapjes.. 
Heb het koffertje (alweer) gechecked en klaar staan voor vertrek.. Zo douchen en dan wachten op mijn vriend.. 

Hahahaha. Zo relax dat je je hier geen verantwoording schuldig bent als je iets vergeet of rare dingen zegt? 
Succes met wachten Gebruiker, irritant hè.. Lekker lang douchen! Daar heb ik ook heel wat wacht-uurtjes doorgemaakt. Als de dag niet snel genoeg ging of als mn vriend een hele avond weg was. Dat laatste is vanavond trouwens zo, en morgen ook? Dat worden hele saaie en k*t avonden. Zie ik wel tegenop, want meestal lig ik dan ‘s avonds jankend in bed omdat ik me zo alleen voel. Stiekem hoop ik dat t vandaag gaat beginnen zodat ie wel bij me MOET zijn?

Zwangeryes, beide kinderen hebben idd dezelfde voogd. Nu hopen dat hij ook voor onze derde voogd wil zijn. ? Het is niet zo dat de kinderen per definitie dan bij hun gaan wonen, maar dat hij wel zorgt dat ze goed terecht komen. Maar dat hij het financiën in de gaten blijft houden. Wij hebben het ook geregeld via rechtspraak.nl.
Gebruiker, ik kan me voorstellen dat het spannend is. Vooral wachten duurt lang! Maar zoals je leest leven wij allemaal met je mee.
Wittechocola, zo herkenbaar! Mijn man moet nu ook allemaal meer werken als anders en daar zie ik ook zo tegenop. Ik voel me dan ook echt alleen en ik kan daar ook echt om huilen. Dus heb ik ook al gezegd, dat ik wil bevallen zodat hij dan lekker thuis is. ?

Terug
Bovenaan